Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

pai mai inainte ma puneati sa caut pe google,ca nu e greu,acum ai tu timp si nervi sa imi cauti masina?

sau esti ironic?

 

De ce esti asa ranchiunos cu toata lumea?, in masura timpului disponibil, pot sa-ti dau cateva variante, acum depinde de ce vrei tu. :thumbsup:

 

Eu ti-am spus sa cauti pe google manual, deoarece cred ca nici la sfarsitul anului, nu terminai cu intrebarile. :frantics:

 

Oricum tine minte, masina ieftina cu multe optionale si super buna, nu o sa gasesti in veci.

Edited by florin1967
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

!

Va rog pastrati calmul si fara atacuri la persoana. Ultimul avertisment.

 

Masina de mai sus nu are radar.

 

eu il ignor ca deja m-a scos din pepeni. scuze pt limbaj, desi apreciez ca ai vazut printre randuri pardon.gif

 

am sa incerc sa nu intru pe topicul asta cateva zile pana isi cumpara masina unsure.png

Link to comment
Share on other sites

De ce esti asa ranchiunos cu toata lumea?, in masura timpului disponibil, pot sa-ti dau cateva variante, acum depinde de ce vrei tu. :thumbsup:

 

Eu ti-am spus sa cauti pe google manual, deoarece cred ca nici la sfarsitul anului, nu terminai cu intrebarile. :frantics:

 

Oricum tine minte, masina ieftina cu multe optionale si super buna, nu o sa gasesti in veci.

Omule,de ce crezi ca s-a deschis topicul asta? Nu pentru a se pune intrebari si a se lamuri unul altul care e in cautare de masina?

Am intrebat eu despre animale din jungle? Ca daca exista google,atunci nu ar mai trebui deschis aces topic,nu e clar?

Sau tu si altul intrati pe aici sa va luati de ceilalti,sa va aratati aroganta sau mai stiu eu ce alte preocupari offtopic va mai trece prin cap?

Asa se intampla cand nu se respecta subiectul unui topic,dar mai trebuie multi ani sa deprindeti lucrul asta!

Cat timp exista topicul asta si eu am intrebari legate de subiect,le voi pune aici,indiferent daca raspunzi sau nu la ele!Nu esti curios,abtinete!

Edited by danepuran
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut. Sunt in cautarea unui F10 diesel din 2014. Intr-un autohaus mi s-a spus ca istoricul masinii este exclusiv electronic.

 

Google zice: "One of the most recent and applicable changes BMW have made is the move to "electronic service history". This is where the service carried out is logged with BMW directly. The data used is taken directly from the key, using a BMW key reader. This ensures complete accuracy ( no wrong or missing data such as dates and mileage readings ect ) All CBS enabled cars are able to have an Electronic Service History, however the switch was officially made in 2012 away from traditional service books."

 

Mutarea spre partea exclusiv electronica o consider plauzibila.

 

Modificarea informatiilor se poate face doar de catre dealer-ul BMW sau si persoanelor "rau intentionate" le este la indemna schimbarea km si/sau a reviziilor?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

 

M-ar cam tenta masinuta Aceasta

 

F10, 525D, Xdrive, destul de bine dotat.

 

Am vorbit cu proprietarul, prima impresie este buna. Masina ar fi bine intretinuta, are repere revopsite, iar motivul vanzarii este un X5 pe care si l-a luat.

 

Intrucat nu am avut niciodata un F10, adresez rugamintea sa-mi spuneti ce parere aveti.

 

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are o problema cu bara fata/capota, farurile nu par perfect alineate. Oricum, diseara urmeaza sa ma intalnesc cu proprietarul, o sa o vad in carne si oase. Daca masina este ok, o sa o bag la Bimmer Service pentru verificare, diagnoza si istoric.

 

Ar fi ceva la care sa fiu in mod deosebit atent? Mi-e cam teama sa nu aibe probleme cutia. In afara de a fi atent sa schimbe fluid/fara smucituiri, inclusiv in S și M, si sa aibe revizia facuta o mai pot și altcumva verifica?

 

Multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Cred ca are o problema cu bara fata/capota, farurile nu par perfect alineate. Oricum, diseara urmeaza sa ma intalnesc cu proprietarul, o sa o vad in carne si oase. Daca masina este ok, o sa o bag la Bimmer Service pentru verificare, diagnoza si istoric.

 

Ar fi ceva la care sa fiu in mod deosebit atent? Mi-e cam teama sa nu aibe probleme cutia. In afara de a fi atent sa schimbe fluid/fara smucituiri, inclusiv in S și M, si sa aibe revizia facuta o mai pot și altcumva verifica?

 

Multumesc frumos!

sunt cutii foarte bune iar la km aia nu ar trebui niciodata sa iti faci griji de cutie... doar distributia sa o asculti si vezi planetarele pe fata..

 

Mie personal mi se pare ff scump pt nivelul de echipare. in afara de scaune sport...nu are nimic masina asta.

Edited by ALINUL
Link to comment
Share on other sites

ce poate sa aduca un pachet m in plus ? un aspect mult mai frumos atat interior cat si exterior... alta intrebare? :frantics:

 

Pai poate nu pe toti ii intereseaza acest aspect, sa arate mai bine decat un F10 fara pachet M. Pe mine unu, ma intereseaza mai mult lucrurile functionale sa fie in regula. Un F10 chiar si fara M Packet arata bine, nu-i vorba ca este urat si cumva ii mai indulcesti liniile de design cu alte bumpere ori praguri. Prefer sa aibe niste optionale de care chiar ma folosesc de ele, gen un soft-close, HUD ACC, volan incalzit, scaune ventilate, etc.

Edited by RaYn3
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Pai poate nu pe toti ii intereseaza acest aspect, sa arate mai bine decat un F10 fara pachet M. Pe mine unu, ma intereseaza mai mult lucrurile functionale sa fie in regula. Un F10 chiar si fara M Packet arata bine, nu-i vorba ca este urat si cumva ii mai indulcesti liniile de design cu alte bumpere ori praguri. Prefer sa aibe niste optionale de care chiar ma folosesc de ele, gen un soft-close, HUD ACC, volan incalzit, scaune ventilate, etc.

Pai si nu a spus nimeni ca nu prefera intai optiunile . Masina din link-ul lui chiar are tot ai enumerat tu . Am spus doar ca daca avea si pachet m gen...era aproape perfecta.pentru mine cele mai importante optiuni fara de care nu cumpar masina sunt hud soft close key less entry scaunele comfort prologic 7 si suspensia electronica. Dar totodata nu mi-as lua niciodata fara pachet m si trapa . Doar spun parerea mea .

 

P.s acc este o optiune inutila mai ales in romania. este utila daca mergi zilnic pe autostrazi chill. de exemplu am ales intre masina mea 530d xdrive m sport cu un singur buton si anume hud si un 535d xdrive non msport dar cu toate butoanele ca sa intelegi ca pt mine chiar nu conteaza butoanele alea pe care nu le-as folosi niciodata sau poate de cateva ori pe an..ci conteaza pachetul m impreuna cu shadow line si niste roti care o fac sa arate de 2 ori mai bine decat aia fara.

Edited by ALINUL
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca : HUD, Soft close ,trapa sunt inutile din punct de vedere al nevoii, daca chiar ti-e cald nu te racoreste trapa cu nimic, este mai mult pentru aspect, cat nici HUD ,este doar pentru design, soft close ("se suge usa" :)) pentru cine stie replica) nu-l vad ca o necesitate in niciun caz.

 

ACC insa este foarte bun parerea mea, chiar daca mergi si pe un drum european, chiar daca faci doar 30 km sau 1000 km, te ajuta din punct de vedere al comfortului.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca : HUD, Soft close ,trapa sunt inutile din punct de vedere al nevoii, daca chiar ti-e cald nu te racoreste trapa cu nimic, este mai mult pentru aspect, cat nici HUD ,este doar pentru design, soft close ("se suge usa" :)) pentru cine stie replica) nu-l vad ca o necesitate in niciun caz.

 

ACC insa este foarte bun parerea mea, chiar daca mergi si pe un drum european, chiar daca faci doar 30 km sau 1000 km, te ajuta din punct de vedere al comfortului.

Ai soft close? cum poti sa spui asa ceva? pentru mine este foarte util sa nu mai stiu cum e sa auzi sunetul clasic de usa inchisa plus ca optiunea asta imi ofera si portbagaj actionat electric si pe inchidere nu doar pe deschidere ceea ce este maxim din nou pentru mine.la fel cum nu mai stiu cum este sa folosesti cheia vreodata , asta inseamna sa am masina dupa 2010 pentru mine . iar hud ? din nou , tu vorbesti serios? eu ma uit doar in hud indiferent ca folosesc navi indiferent ca pur si simplu conduc. este mare lucru nu crezi? este foarte relaxant as putea spune. poate acc este util pentru cum conduci tu , pentru mine nu este pentru ca eu merg tare spre foarte tare indiferent de drum si nu folosesc pilotul ... eu spun ce este inutil pentru mine . Trapa la fel este foarte utila si o ridic si cand sunt -20 pentru ca nu suport aerul fie cald fie rece pe care il da masina si pe mine ma ajuta (poate doar psihic) schimbul ala de aer si da , este clar si un lucru ce tine de aspect atat interior cat si exterior.

Edited by ALINUL
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Eu spun pentru omul normal, nu pentru omul care merge tare spre foarte tare si nu are timp sa foloseassca pilotul automat.

 

Pot sa spun foarte simplu ca HUD-ul este 90% de design ,iar soft close, o optiune mai eleganta sa zicem asa, insa nu poti spune ca te ajuta, doar daca stii ca nu esti in stare sa inchizi usa normal, parerea mea, vorbesc la general pentru tipul de om normal. Una este sa ai NEVOIE si una este sa o folosesti ca o ai.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu spun pentru omul normal, nu pentru omul care merge tare spre foarte tare si nu are timp sa foloseassca pilotul automat.

 

Pot sa spun foarte simplu ca HUD-ul este 90% de design ,iar soft close, o optiune mai eleganta sa zicem asa, insa nu poti spune ca te ajuta, doar daca stii ca nu esti in stare sa inchizi usa normal, parerea mea, vorbesc la general pentru tipul de om normal. Una este sa ai NEVOIE si una este sa o folosesti ca o ai.

de hud acelasi lucru spuneam si eu pana sa merg cu masina cu hud si apoi sa mi-l doresc . tu ai hud? eu mi-am spus parerea mea despre aceste optiuni si nu caut sa ma contrazic aiurea.. pot intelege ca parerile sunt impartite. Eu am sa imi cumpar mereu masina cu hud si soft close... oricum sigur din modelele ce vor urma vor avea majoritatea optiunile astea deci...

Link to comment
Share on other sites

Ce ziceti de masina din anunt?

Pretul cerut se reflecta in starea si in optionalele regasite?

https://www.olx.ro/oferta/bmw-f10-530d-automat-sport-8-1-padele-soft-close-4-butoane-etc-ID97yUz.html

 

Pai are cam tot ce ti-ai putea dori :)

Scaune confort cu ventilatie, webasto, suspensie reglabila, active steering, faruri adaptive, cruise control stop&go..

+ distributia schimbata daca e cum zice el

 

Dar eu as fi un pic reticent la chestia asta: "Putere actuala: 313 CP cu fisa dyno"

Edited by duxdeorum
Link to comment
Share on other sites

Dar eu as fi un pic reticent la chestia asta: "Putere actuala: 313 CP cu fisa dyno"

 

Ce vrei sa spui?Nici mie nu imi plac interventiile asupra softului unei masini,dar din ce m-am interesat am inteles ca undeva ar fi mai bine optimizata masina,consumul si modul de condus.Crezi ca masina are de suferit in urma chipului?

Edited by danepuran
Link to comment
Share on other sites

Pai si nu a spus nimeni ca nu prefera intai optiunile . Masina din link-ul lui chiar are tot ai enumerat tu . Am spus doar ca daca avea si pachet m gen...era aproape perfecta.pentru mine cele mai importante optiuni fara de care nu cumpar masina sunt hud soft close key less entry scaunele comfort prologic 7 si suspensia electronica. Dar totodata nu mi-as lua niciodata fara pachet m si trapa . Doar spun parerea mea .

 

P.s acc este o optiune inutila mai ales in romania. este utila daca mergi zilnic pe autostrazi chill. de exemplu am ales intre masina mea 530d xdrive m sport cu un singur buton si anume hud si un 535d xdrive non msport dar cu toate butoanele ca sa intelegi ca pt mine chiar nu conteaza butoanele alea pe care nu le-as folosi niciodata sau poate de cateva ori pe an..ci conteaza pachetul m impreuna cu shadow line si niste roti care o fac sa arate de 2 ori mai bine decat aia fara.

 

Gusturile nu se discuta intr-adevar, totusi legat de ACC nu-i chiar atat de inutil cum crezi si ca doar pe autostrada poti merge cu el. Eu il folosesc tot timpul la orice drum extra-urban, ca-i pe DN sau autostrada, desi mai des pe DN-uri, DJ. Este foarte util atunci cand trebuie sa mergi in coloana, pe zone virajate cand nu poti depasi si trebuie sa mergi ca atare. E ca si cum ai avea-o legata de cea din fata. In privinta confortului, este top. Am venit din Germania pe autostrazi 1300Km parcursi de dimineata de la 6 pana seara la 7 folosindu-ma in principal doar de ACC. Doar cand trebuia sa ies-sa intru pe alte autostrazi imi foloseam picioarele sa actionez pedalele, altfel, nici o treaba cu ele. Seara cand am ajuns acasa, nu ma simteam nicidecum obosit ca dupa un drum continu de 1300Km. Este o optiune mai rara si mai scumpa, dar merita toti banii. Toti care o au, ma gandesc ca au aceeasi parere vis-a-vis de ACC.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.