Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Guest CosmaCosmin

Salutare. Am o mica problema cu tampoanele de motor. Am comandat pe OE si au venit sub alte coduri decat cele de pe masina. N-ar fi aceasta problema, doar ca cele noi au niste intrari in partea de jos pt vacum. Cele de pe masina nu au acele intrari pt vacum. Mecanicul a zis ca trebuie sa fie fara acele tzusti si a ramas sa cer altele in speranta ca poate am primit ceva gresit. Doar ca pe realoem zice clar ca noul cod care a intrat in vigoare in 02.2017 inlocuieste trei alte coduri mai vechi, printre care unul din acestea se regaseste si pe masina. In rest sunt aceleasi piese, se pot monta, cu exceptia acelor tzatze pt furtunasele de vacum. Stiti mai exact ce rol ar putea avea acel vacum? Ma gandesc ca sunt modele mai noi care au acest feature, iar la final tot rol de amortizare are, cumva in tot ansamblul. Trebuie blocate acele tzatze de intrare? Merci!

 

Mi-a zis Casba de un asemenea caz,

tu erai ?

 

trebuie sa le schimb si eu is mi-a zis ca ne incurcam mai mult

si mai bine ma duc la reprezentata :-)

Link to comment
Share on other sites

Vlad, si eu sunt in situatia (am Power Reduction activat), dar nu cred ca vorbim de 5kw ci de 15kw=20cp. Eu zic ca nu merita "efortul", cred ca vor fi, aproape, insesizabili.

Nunu, clar scrie 155Kw in carte, la fel scria si in talonul de Belgia, si pe site-ul https://www.bmwvin.com/ imi scrie Power 160.

la Vehicle Options imi apare S843A Power reduction.

Link to comment
Share on other sites

Va salut,

De curand am platit un mic avans (1000 euro) pentru un Bmw F10 530 xdrive, culoare sophistograu briliant metalic, cu 140.000 km. Vanzatorul si unicul proprietar este din Belgia ( in partea de est Valona - germanofona). Stie cineva ce ar trebui sa stiu pentru cumpararea masinii in Belgia si cum se procedeaza exact cu placutele de export - tranzit ? Si intreb acum dupa ce i-am dat avans deja, merita 530 fata 520/525 referindu-ne la fiabilitate,confort ?

Masina are urmatoarele optiuni (...plus sau deja inclus, executive package in valoare de 5000 euro, asa este trecut pe factura) :

Type 5D31

Model 530dx - EUR

Development Code F10 (MUE)

Chassis LIM

Steering LL

Doors 4

Engine N57T

Displacement 3.00

Power 190

Drivetrain ALLR

Transmission AUT

Color Sophistograu Brillanteffekt Metalli - A90

Upholstery Leder Dakota/zimtbraun - LCEZ

Production Plant DINGOLFING

Production Date 2013-09-26

1CC Automatic Start/stop Function

1CD Brake Energy Regeneration

4AT Int.tr.fini. Black High-gloss

4U2 Driving Experience Control Incl. Ec

548 Speedometer With Kilometer Reading

851 Language Version German

1CA Selection Cop Relevant Vehicles

1CB Co2 Content

2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328

2PA Locking Wheel Bolts

2TB Sport Automatic Transmission

223 Dynamic Damper Control

230 Eu Specific Additional Equipment

258 Runflat Tyres

3AG Backup Camera

302 Alarm System

320 Model Designation, Deletion

4UR Ambient Light

403 Glas Roof, Electric

423 Floor Mats, Velour

430 Interior And Exterior Mirror Packa

431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d

456 Comfort Seats, Electric. Adjustable

465 Through-load System

488 Lumbar Support Driver/front Passenger

494 Seat Heating F Driver/front Passenger

5AC Autom. High-beam Headlights Control

5AG Lane Change Warning

5AT Driving Assistant Plus

5A1 Led-fog Lights

502 Headlight Washer System

508 Park Distance Control (pdc)

534 Automatic Air Conditioning

552 Adaptive Led Headlight

6AC Intelligent Emergency Call

6AE Teleservices

6AK Connecteddrive Services

6AM Real Time Traffic Information

6AN Concierge Services

6AR Internet

6NR Apps

6NS Enhanced Telephony With Extended Sm

6WB Multifunctional Instrument Display

609 Navigation System Professional

610 Head Up Display

688 Harman/kardon Surround Sound System

698 Area-code 2

710 M Leather Steering Wheel

761 Individual Sun Protection Glazing

775 Individual Roof-lining Anthracite

8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months

8S3 Automatic Lock When Driving Away

8TF Active Protection For Pedestrians

8TH Speed Limit Info

8V1 Ncap Label

877 Deletion Cross-over Operation

879 German / On-board Documentation

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Exceptand impozitul, asigurarea si consumul pt un motor de 3l in comparatie cu un 2litri, care sunt mai mari, este ce trebuie un 530d. Ai cuplu mare, ai sunetul unui L6, este un motor mai echilibrat decat un L4. Totusi intre un 525d cu motor de 2litri si un 530d exceptand poate doar sunetul, diferentele nu mai sunt chiar asa de "spectaculoase".
Link to comment
Share on other sites

Salutare.

Va scriu in legatura cu un 525d xdrive 2013, acesta fiind si primul meu post:).

Am citit ca motorul, fiind N47D20D, este de 150 si 160Kw. In carte sunt trecuti 155Kw.

Presupun ca are Power Reduction, fiind adusa din Belgia.

Se merita sa anulez acest Power Reduction pentru 5Kw in plus?

 

Anularea se face cu 350 RON la un service (nu dau nume) in Bucuresti.

Avand in vedere ca anularea include si un upgrade de soft la ultima versiune, eu zic ca merita.

 

Eu am facut anularea (am 520d cu power reduction). Diferenta este foarte mica, avand in vedere ca cel de 163 pe sports display scoate ~175, iar dupa resoftare ~180.

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Poti sa iei direct de la reprezentanta sau sa comanzi de pe net. OE BMW e undeva la 100 ron - 10 l. Important e ca atunci cand desfaci bidonul sa il pui tot, daca ramane ulterior nu mai poate fi folosit. Rezervorul are peste 20 de litri din cate tin minte

 

 

Ok, multam frumos !

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat un bidon dinacela special pentru alimentare...ad blue gasesti si in benzinarii,...unii spun ca din cauza ca ureea ar fii mai acida se poate sa iti dea ceva eroare pe calculatorul de adblue...insa nu stiu ce sa zic. La a mea am avut probleme cu pompa de adblue..era rupt un palstic la ea si curgea pe jos in loc sa il injecteze in esapament...m-a costat 1250 ron distractia.
Link to comment
Share on other sites

Am incercat zilele astea sa dau drumul la incalzirea auxiliara din casa, telecomanda, dar cand am venit in masina dupa 20-30 de min, clima era stinsa si nici gram de caldura in ea :) , apoi cand a pornit sistemul informatic mi-a afisat mesajul ca nu am suficienta motorina sau bateria este dusa, rezervorl fiind peste juma, iar bateria...sper sa nu fie chiar asa... este oare mesajul o eroare sau ma paste o baterie noua ?
Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat un bidon dinacela special pentru alimentare...ad blue gasesti si in benzinarii,...unii spun ca din cauza ca ureea ar fii mai acida se poate sa iti dea ceva eroare pe calculatorul de adblue...insa nu stiu ce sa zic. La a mea am avut probleme cu pompa de adblue..era rupt un palstic la ea si curgea pe jos in loc sa il injecteze in esapament...m-a costat 1250 ron distractia.

 

tocmai am scos rezervorul de adblue si a trebuit schimbat tot adblue-ul cumparat din benzinarie cu adblue original, pentru ca incepuse sa dea erori. daca il lasam asa, trebuia sa schimb si filtrul de particule.

Link to comment
Share on other sites

Salutare! Voi ati cumpara o masina (F11) care a avut o dauna in spate de 2700 EUR, sau una care a avut motorul inlocuit in garantie? Au aceeasi vechime, dotari similare, nr km similari (aprox 160 000 km, cu mentiunea ca in cel de al doile caz, motorul nou are un rulaj de 40 000 km).

 

Daca da, pe care ati alege-o si de ce?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Multumesc pentru raspunsuri. Nu stiu de ce, dar parca am o retinere sa iau o masina al carei motor a fost schimbat. Oi fi eu nebun.. 😊

 

Mai concret, vreau sa ma decid intre urmatoarele doua oferte.

1. https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254550310&ps=0&ref=parkItem&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect

2. https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253575314&ps=0&ref=parkItem&mga_d188=DesktopVIPAutomaticRedirect

 

Practic prima e cu 1000 eur mai scumpa decat a doua, si are fata de cea de a doua urmatoarele:

Plusuri: km mai putini (122k vs 147k), cutie sport SAG cu clapete, Surround view camera 360 grade, bare/sine longitudinale, clima pe 4 zone, bancheta incalzita

Minusuri: nu e xDrive, anul mai vechi (2013 vs 2014 la cea de a doua), nu are proiectoare de ceata.

 

 

Pe care dintre ele ati merge voi, si de ce? Merita prima cei 1000 EUR in plus fata de cea de a doua, tinand cont de dotarile suplimentare pe care le are, dar si de lipsurile mentionate mai sus?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Prima,dotări mai multe și km mai puțini. Eu zic că merită diferența.

 

Eu nu mi-as lua alta culoare la interior decat negru sau maro.

Am avut si gri si bej si se murdaresc (la loc) foarte repede, oricat le-ai intretine tu.

Pentru mine alegerea ar fi clara...daca n-ar fi touring.

Edited by IronM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.