Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Pernele de aer sunt folosite pt leveling (iti urca/coboara fundul masinii in functie de incarcare).

 

Pt leduri ai nevoie ori de codare, ori de leduri care sa aiba acelasi consum ca becul normal (au o rezistenta incorporata).

Iti recomand mai repede codarea. Din ce am vazut pe net cautand becuri led pt alte aplicatii, majoritatea spun ca sunt "canbus error free", dar in realitate nu sunt :)

 

 

PS - pt codare (informatie luata de pe net, nu am testat-o. Deci de verificat inainte daca este ok):

Coding at module FRM 3090

Reverse => AUSG_24_RFS_L_IS_LED. AUSG_25_RFS_R_IS_LED

Fog => AUSG_13_NSL_L_IS_LED AUSG_14_NSL_R_IS_LED

Multumesc pentru informatii. La "codat" nu ma pricep sub nici o forma, cand o sa fac chestia asta o sa merg la cineva care are habar ce face, am inteles ca poti provoca pagube destul de mari prin coding.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

 

Urmeaza saptamana viitoare sa achizitionez un 520 xDrive 2014. Dupa multe cautari, am ramas la doua variante:

 

Varianta 1: 520 xDrive, an 07/2014 60000 km, 2 ani garantie, Motor N47 184 cp

 

Varianta 2: 520 xDrive, an 10/2014 97000 km, 1 an garantie, noul Motor B47 191 cp

 

La dotari, sunt aproximativ la fel (Var2 are si camera in plus), ambele cutie automata

 

Ce ati alege dintre aceste 2 modele, avand in vedere eterna problema la distributie a motorului N47 si din vasta experienta a voastra?

 

Multumesc anticipat pentru raspunsurile voastre

Link to comment
Share on other sites

E o usoara diferenta de performanta intre N47 si B47, in favoarea lui B47 (0-100kmh mai repede cu 0.2s, si cam tot atat pt repriza 80-120kmh).

Eu as alege motorul mai nou si mai performant; sa speram ca si ceva mai fiabil.

Edited by wolfenstein99
Link to comment
Share on other sites

Mari diferente intre cele 2 motoare nu sunt...Camera ar fi de ajutor , dar prima are 2 ani garantie...E valabila si in Romania? Aaa , si diferenta de cca 40000km..Asta ar conta intr-un fel...

Da garantia este pt toata Europa, inclusiv Romania. La Var 2 garantia poate fi extinsa la doi ani (467 euro). Si pe mine ma incanta diferenta de 40000 km, insa ma dau inapoi doua lucruri mari si tari: 1. Distributia motorului N47 2. Are 60000 km in aprox 4 ani, dar daca au fost rulati in oras s-ar putea sa apara probleme la DPF sau turbina?

 

E o usoara diferenta de performanta intre N47 si B47, in favoarea lui B47 (0-100kmh mai repede cu 0.2s, si cam tot atat pt repriza 80-120kmh).

Eu as alege motorul mai nou si mai performant; sa speram ca si ceva mai fiabil.

Multumesc pt raspuns! De distributia la B47 ati auzit ceva rau? 97000km sunt rezonabili? Intentionez sa o tin min 4 ani

Link to comment
Share on other sites

Cum se poate activa doar cruise control-ul fara functia de ACC, franare-accelerare? La cateva drumuri extra-urbane, atunci cand ploua sau ninge, se dezpune mizerie pe radar si primesc eroare in iDrive, iar ACC-ul se dezactiveaza. Am inteles ca totusi se poate activa doar cruise controlul, problema este ca n-am reusit sau nu stiu eu cum...
Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa tii apasat cateva secunde butonul de reglare a distantei fata de masina din fata (ori in sus, ori in jos, e acelasi lucru); pentru a comuta ĂŽnapoi la sistemul de reglare activĂŁ a vitezei, se apasa scurt unul dintre cele douĂŁ butoane.

 

cu reglarea distantei functioneaza pana la 210kmh, fara reglarea distantei (cruise control simplu) functioneaza cat poate masina

Link to comment
Share on other sites

Uneori ii simti si ii vezi - daca faci o liniuta cu un audi a4 b9 190cp, in 50-60m are 1m inaintea ta; F11 525xd are 7.8s pana la suta, A4 B9 190cp are 7.6s :frantics:

 

Si regreti ca nu ai ales 535xd sau chiar M550d, sa nu ai suprize din astea :purple:

Link to comment
Share on other sites

Uneori ii simti si ii vezi - daca faci o liniuta cu un audi a4 b9 190cp, in 50-60m are 1m inaintea ta; F11 525xd are 7.8s pana la suta, A4 B9 190cp are 7.6s :frantics:

 

Si regreti ca nu ai ales 535xd sau chiar M550d, sa nu ai suprize din astea :purple:

 

Pai in fisa tehnica, un 525d xdrive are 7s la 0-100. Acum se pune intrebarea daca un sofer normal reuseste sa si scoata timpul asta, dar la fel este si la audi. Un A4, B9 de 2TDI si 190CP are la 0-100 7,7s, deci sunt totusi 0.7s in plus. Nu stiu totusi cum reuseste sa te faca un A4 de 190CP, decat daca esti nepregtatit, vine lansat din spate si asta poate pe o distanta scurta.

 

Sursa: www.auto-data.net

 

LE. Sa fim seriosi acum, eu cel putin, de un an de cand am masina chiar n-am avut emotii cu masina asta in depasiri ori sa ma trag de sireturi cu unu altul. In afara de celor cu motoare de peste 3 litri si evident putere mai mare, in rest nu prea stai la discutii cu ei. :)

Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Pai in fisa tehnica, un 525d xdrive are 7s la 0-100.

 

Touring-ul e ceva mai lent, are 7.3s pt 0-100kmh; poate A4 B9 era alta motorizare, poate a plecat cu cateva zecimi de secunda mai repede de la semafor.

 

Oricum, seria 5 nu il iei in primul rand pentru performanta, mai degraba pentru comfort cu un nivel ok de performanta.

Link to comment
Share on other sites

Uneori ii simti si ii vezi - daca faci o liniuta cu un audi a4 b9 190cp, in 50-60m are 1m inaintea ta; F11 525xd are 7.8s pana la suta, A4 B9 190cp are 7.6s :frantics:

 

Si regreti ca nu ai ales 535xd sau chiar M550d, sa nu ai suprize din astea :purple:

 

Si la diferentele de kg si Nm te-ai uitat? Sau conteaza doar cifrele.

Link to comment
Share on other sites

Va salut, vreau sa plec in Germania intr-o luna sa achizitionez un BMW F10 LCI minim 2014, 520d sau 525d, cutie automata, buget 25-27k. Am gasit cateva masini, merita sa merg pe varianta cu pachet M din fabrica (alcantara, volan 3 spite, navi professional) in dauna unor modele poate un pic mai noi ca an (2015), cu km mai putini si cu ceva optiuni in plus cum ar fi Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Keyless, Scaune Comfort, HUD, etc?

 

Singura retinere as avea-o vizavi de scaunele sport (nu stiu cat sunt de comode) si de tapiteria alcantara (am citit ca ar fi destul de pretentioasa), stie cineva cum se comporta/intretine in timp?

 

De asemenea as vrea sa stiu cum e treaba cu suspensia la modelele cu pachet M din fabrica, este reglabila sau e doar sport? Am citit mai multe pe aici si sunt cam confuz, parerile sunt impartite.

 

Pun aici niste link-uri sa va faceti o idee:

 

Pachet M: http://bit.ly/2H90jDv , http://bit.ly/2BTXxTk , http://bit.ly/2G6s524 , http://bit.ly/2nVMwIj

 

Cele normale: http://bit.ly/2Bqzfzh , http://bit.ly/2H8H5Oo , http://bit.ly/2o0CbKA , http://bit.ly/2H5EcxD , http://bit.ly/2EDEMEz , http://bit.ly/2G9u2uP

 

Va multumesc anticipat! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Eu as merge pe scaune comfort din piele, HUD, etc. in detrimentul pachetului M, volan M, scaune alcantara.

 

Oricum e chestie de gusturi, tu trebuie sa te decizi.

 

Suspensia M nu e reglabila, e doar o suspensie mai rigida, sport, suspensie reglabila au cele care au optiunea EDC ( Electronic Damper Control ).

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

As alege 525d cu suspensie adaptiva, adaptive cruise control si scaune comfort - mai degraba decat pachet m si volan m - se face retrofit usor la ele, cu in jur de 2.000 euro; si navigatia mica se schimba relativ usor cu una mare (chiar NBT Evo), costa in jur de 1.500 euro.

F10 are din start Keyless Go (pornesti masina cu cheia in buzunar), dotarea Keyless Entry nu am simtit nevoia ei (desi am avut pe E91);manerele comfort pica destul de des, si costa 100 euro bucata.

 

Ce optiuni mai recomand - portbagaj automat (se deschide/inchide din buton), oglinzi rabatabile electric, faza lunga automata, sonorizare macar HiFi, faruri led adaptive

Link to comment
Share on other sites

As alege 525d cu suspensie adaptiva, adaptive cruise control si scaune comfort - mai degraba decat pachet m si volan m - se face retrofit usor la ele, cu in jur de 2.000 euro; si navigatia mica se schimba relativ usor cu una mare (chiar NBT Evo), costa in jur de 1.500 euro.

F10 are din start Keyless Go (pornesti masina cu cheia in buzunar), dotarea Keyless Entry nu am simtit nevoia ei (desi am avut pe E91);manerele comfort pica destul de des, si costa 100 euro bucata.

 

Ce optiuni mai recomand - portbagaj automat (se deschide/inchide din buton), oglinzi rabatabile electric, faza lunga automata, sonorizare macar HiFi, faruri led adaptive

exista 525d 2.0 cu suspensie adaptiva ? Eu stiam ca nu...

Key less entry mi se pare una dintre cele mai utile dotari si mie nu "mi-a picat" niciun maner intr-un an jumate.

Adaptive cruise control la ce este bun in Romania? Avem numai autostrazi? Eu unul in romania nu folosesc niciodata pilotul automat in conditiile in care pe o distanta de 200 km parcursa in Ro fac peste 50 depasiri .. deci distronic ar fi o mare nulitate ...

Edited by flori22
Link to comment
Share on other sites

Salut , am si eu o problema la un f10 530 am lasat-o vreo 2 luni in garaj si acum nu mai porneste nici contact nu am , bateria fiind in spate nu pot deschide portbagajul . Pe langa asta nici macar banchetele nu se rabateaza . De dat curent in fata am vazut o singura borna si este aceea de plus. Vreau sa o pornesc sa o scot de acolo. O idee ? Ce as putea sa fac? Multumesc
Link to comment
Share on other sites

exista 525d 2.0 cu suspensie adaptiva ? Eu stiam ca nu...

Key less entry mi se pare una dintre cele mai utile dotari si mie nu "mi-a picat" niciun maner intr-un an jumate.

Adaptive cruise control la ce este bun in Romania? Avem numai autostrazi? Eu unul in romania nu folosesc niciodata pilotul automat in conditiile in care pe o distanta de 200 km parcursa in Ro fac peste 50 depasiri .. deci distronic ar fi o mare nulitate ...

 

Eu am 525d, xdrive si am EDC pe ea, daca la asta te referi. EDC - Electronic Damper Control.

 

ACC-ul este util la condusul extra-urban chiar si in lipsa autostrazilor. Eu il folosesc la aproape orice drum extra-urban, indeosebi pe DN-uri si autostrazi. La alea comunale sau judetene, clar nu-l folosesc si asta mai mult din cauza distantelor scurte. In coloana este f folositor, cumva te remorchezi de cel din fata, trebuind doar sa ti de volan, ea accelerand sau franand atunci cand este nevoie.

Link to comment
Share on other sites

exista 525d 2.0 cu suspensie adaptiva ? Eu stiam ca nu...

si eu am 525d 2.0 cu suspensie adaptiva (EDC) - amortizoare controlate electronic care isi schimba fermitatea (e adevarat, variatia e maxim 15-20%)

 

exista totusi o dotare care e prezenta doar de la 3.0 in sus: Dynamic Drive - include suspensie adaptiva (EDC) + bare stabilizatoare active, care compenseaza inclinarea laterala in viraje.

 

despre ACC - si mie mi se pare foarte util, orice drum in afara orasului e mult mai relaxant, mai ales in conditii de noapte si de ceata.

 

despre keyless go - dupa ce am citit niste materiale de la englezi si americani referitoare la cat de usor se fura o masina cu keyless entry, nu l-am mai considerat un must-have; mai ales ca F10 are keyless go - nu trebuie sa bagi/scoti cheia din contact.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Coloana se depaseste, nu mergi ca fraierul dupa Dacii ;)

 

Sper ca ai fost ironic sau poate nu te-ai gandit la toate situatiile. Poti fi pe serpentine si nu cred ca-i recomandat sa depasesti in astfel de conditii. Sau eu cel putin nu depasesc in conditii de risc inutil sau lipsa de vizibilitate. Nu sunt kamikaze. E plin de astfel de idioti pe drumuri din pacate. Nu contest ca eu poate nu fortez ceva mai mult cateodata vreo depasire, dar incerc sa ma temperez si incerc sa nu mai repet miscarea data viitoare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.