Jump to content

sa schimb 320d M47 cu N47 sau nu


catanic

Recommended Posts

Salut tuturor. Este primul meu post pe acest forum, am vrut initial sa postez la TOPICUL: "probleme rupere lant la N47" dar am decis sa deschid un topic nou pentru am ma sfatui si altii.

Detin de un an si ceva un 320d M47 din 2006. Sunt al doilea proprietar al masinii. Masina a fost cumparata de noua din Romania de catre primul proprietar in 2006 si a facut cu ea 137.000 km pana in sept. 2012 (toate servisurile la BMW Brasov pana atunci). A fost a unei avocate tinere. Momentan am 149.000 km cu masina (doar 12.000 km facuti de mine dar mai am o masina a sotiei si mai umblam si cu ea), arata si se comporta excelent si intr-un an si ceva am schimbat doar bujiile incandescente (240 lei) + un schimb de ulei cu filtre.

INTREBARE : Tatal meu a zis ca vrea sa imi cumpere masina in primavara (desi nu cred ca i se potriveste BMW, plus ca mai e si rosie). A zis ca imi da 10.000 euro pe ea (cu atat am luat-o eu). Ce ma sfatuiti: sa o vand si sa ma risc la un N47 (ma sperie problemele cu distributia, mai ales ca gasesc masini rulate afara si nu stiu cum au fost exploatate) sau sa nu o vand pentru ca am putini km iar masina e si destul de doatata (piele, xenon, trapa, PDC fata-spate, cam tot fara navi, cutie manuala). De asemenea daca as vinde-o, m-as uita si la un Passat b6 2.0 CR de 170 cp din 2009-2010. Precizez ca imi place foarte mult cum se comporta masina si as avea in plan si o resoftare daca o pastrez, pentru un plus de putere in depasiri (am mai avut 2 masini resoftate). Un sfat va rog : sa nu ma leg la cap daca nu ma doare sau sa ma risc la un N47 sau la un passat (fara probleme la noile motoare CR plus ca sunt foarte bine dotate.)

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt rezervat.

Daca iti iei un LCI, da. Insa doar pentru a schimba pe un motor mai nou, nu merita. La masina asta cunosti istoricul, km sunt putini, masina intretinuta exemplar.

 

Distributia nu e neaparat o problema majora daca e intretinut corespunzator motorul.

In cazul meu daca atunci cand am cumparat masina stiam ca exista si E60LCI cu M47, categoric as fi mers pe varianta asta.

 

PS: eu Passat mai nou de 2005 nu-ti recomand. Mi-au trecut multe prin mana, chiar am unul produs pana in 2005, dar tot ce trece de acest an imi lasa un gust amar. Nici nu mai intru in problemele de motor. Mi-au ajuns problemele de electrica intalnite. E o bomba pe roti.

Nu exista termen de comparatie.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Exista si E90 LCI cu motor M47? Nu am vrut sa transform topicul intr-un BMW vs passat. M-am gandit ca daca as vinde masina sa iau tot BMW dar se pare ca nu am ce lua mai nou.

Din cate am citit este o problema de proiectare a distributiei la toate modelele de 2 litri diesel N47 si nici chiar schimbarea acesteia nu rezolva problema. Si noile F30 am citit sa aiba probleme cu lantul. De ce sa ne ascundem dupa deget si sa nu recunoastem ca au gresit.

Iar un motor de 3 litri nu imi permit sa-l intretin. F30 328i suna bine dar e mult prea scump inca. Vedem cum sta si asta cu fiabilitatea in timp.

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea ar fi sa pastrezi masina asta, pe care o cunosti...daca esti multumit de ea.

 

Trecerea la e90 LCI nu-ti va aduce mare lucru in plus tie personal, dpdv al feeling-ului la volan. La exterior arata intr-adevar mai bine, dar interiorul e cam la fel...iar tu conduci din interior :)

 

Daca si tatal tau trebuie sa cumpere oricum o masina si tu te-ai plictisit de asta, sau vrei un upgrade...atunci ar fi ok sa faci tranzactia in familie (mai cere-i 1000 euro, negociaza la sange :p)

 

Apoi iti cauti un e60 cu dotari mai multe, alta clasa de confort ;)

Link to comment
Share on other sites

Salut,si eu zic la fel,sa pastrezi e90-u ca e masina buna.

 

off topic:si eu am intentia la anu sa imi iau un 320d e90 si am aceeasi problema sa iau non facelift sau LCI?cine ma ajuta

pana la urma care sunt diferentele in afara de exterior la LCI sunt dotari mai multe si in rest e la fel?

Link to comment
Share on other sites

Problema la N47 este dupa parerea mea exagerata. Sunt, au fost si vor mai fi, lanturi rupte - insa sa-l calfici ca un motor nereusit mi se pare exagerat.

Nu il laud ptr ca asta-l am si eu si e cel mai bun insa cum s-a mai spus, motorul asta ingrijit te duce si aduce unde vrei. Fa-ti service-ul la 15 000km nu la 30 000km pune-i ulei de calitate rezonabila si nu te duce la liniutze (oricum nu-i facut ptr asa ceva).

Mergand pe considerentul de valoare de revanzare al unui vehicul mai nou, eu in locul tau as trece la LCI. Daca nu ai rezerva de ~ 3000lei oricand, ptr a-ti schimba distributia ramai cu ala NFL sau cumpara-ti Passat. Sau cumpara-ti masina aproape noua, in garantie, la 12000 euro. Succesuri !:)

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de sfaturi. Ma gandesc tot mai serios sa pastrez actuala masina mai ales ca nu cred ca o sa genereze mari costuri in viitorul apropiat. Si pe tatal meu sa-l reorintez catre un golf 6 (a avut octavia inainte, momentan peugeot 206) mai ales ca nu-l vad in BMW rosu la aproape 60 de ani.

Un E60 mi-ar placea insa 520d e un pic prea lenes pentru mine. Si actuala masina am de gand sa o resoftez desi sunt f multumit de cum trage. Mai ales ca masina precedenta a fost un Hyundai Santa Fe :)

oftopic: de softul de la TCM turbo ce parere aveti? E un distribuitor al lor la mine in oras si pare ok.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.