Jump to content

probleme instalatie racire.....DIN NOU


bmw3er

Recommended Posts

salut am si eu o problema la un bmw 320i din 92 i-mi fierbe apa daca nu tin dopuletul de la aerisire deschis la jumate daca il tin inchis nu pot merge mai mult de 5 km ca se face presiune mare si i-mi sparge radiatorul + ca fierbe apa stiu asta pentru ca deja mi sa spart unu am schimbat termostatu radiatorul am facut aerisirea ca la carte dar degeaba . acum ma gandeam sa schinb garnitura de chiulasa ca mi-a spus cineva ca sar putea sa nu etanseje bine sau ceva de genu asta ca ar putea trage aer pe undeva pe acolo. deci niste idei ceva daca se poate ? Edited by florin20xxl
Link to comment
Share on other sites

dap.

Si cand desfaci nu poti pune garniturile de la capac vechi, trebuie si alea noi, si manopera costa ceva...desfaci tot motorul pana la bloc... + ce mai apre cand desfaci.. daca tot te apuci schimba si tot ce vezi furtun imbatranit/putrezit, fie el de vacuum sau apa...

Daca faci asta o sa poti si tu pleca si la un drum de 5k km linistit...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

dap.

Si cand desfaci nu poti pune garniturile de la capac vechi, trebuie si alea noi, si manopera costa ceva...desfaci tot motorul pana la bloc... + ce mai apre cand desfaci.. daca tot te apuci schimba si tot ce vezi furtun imbatranit/putrezit, fie el de vacuum sau apa...

Daca faci asta o sa poti si tu pleca si la un drum de 5k km linistit...

ok ms

Link to comment
Share on other sites

cumpara un capac nou,nu schimba nici o garnitura .

capacul la 2 bari deschide si da presiunea afara.

poate a aramas capacul blocat si nu deschide

am patit si eu ceva de gen,mi a bubuit vasut,am luat alt vas si tot fierbea apoi am chimbat cam tot furtune termostat,cotul din spate si tot fierbea.

capacul a fost de vina.am schimbat capacul si gata problemele.

daca aveti intrebari pe pm

Edited by catalin6
Link to comment
Share on other sites

cumpara un capac nou,nu schimba nici o garnitura .

capacul la 2 bari deschide si da presiunea afara.

poate a aramas capacul blocat si nu deschide

am patit si eu ceva de gen,mi a bubuit vasut,am luat alt vas si tot fierbea apoi am chimbat cam tot furtune termostat,cotul din spate si tot fierbea.

capacul a fost de vina.am schimbat capacul si gata problemele.

daca aveti intrebari pe pm

 

nu stiam pana acum faza cu capacul......cum ne dam seama daca capacul functioneaza asa cum ai zis tu?.....pt linistea mea vreau sa stiu ca capacul este ok in caz ca ,creste presiunea...

Link to comment
Share on other sites

salut. cine are probleme precum se ridica temperatura la rosu sau iese abur pe esapament ca un fum alb sa schimbe sau sa anuleze racitorul de gaze este ca o butelie mica de fier si are acelesci simptome ca , _chiulasa_ fisurata presiune pe furtune nu baga caldura tot timpu dispare antigelu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Daca ai curățat "șanțul" în care vine garnitura, e posibil să nu o fi făcut bine sau garnitura să nu se fi așezat cum trebuie.

E posibil ca si garnitura, in cazul in care nu este originala sau facuta de o firma serioasa, sa nu aiba grosimea necesara.

Expresia folosita de vanzatori: "Pe producător!" induce multă lume în eroare, aceștia crezând că au cumpărat ceva făcut de producătorul original.

Defapt, înseamnă că firme no name folosesc specificatiile producatorului, produsul final avand de suferit din cauza materialelor ieftine folosite.

Cauciuc de proasta calitate, plastic care nu rezista la temperaturi scazute sau prea mari etc.

Poți folosi suplimentar, pe lângă garnitură și Pastă cu silicon rosu pentru garnituri 2+2.

 

S-a rezolvat problema dupa ce am tinut masina mai mult timp pornita astfel incat sa se incalzeasca lichidul si sa etanseze garnitura. Am pus vaselina pe ea. Acum nu mai pierde pe acolo dar tot e umed pe unde se da drumul la antigel, probabil surubul de golire nu mai strange bine fiind de plastic.

Edited by B69YMC
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

revin si eu cu o mica problema:

Am schimbat recent radiatorul la al meu e36....si am observat ceva ciudat in seara asta, dupa un drum nu chiar lung 70km, dus-intors...dupa ce am ajuns acasa, imediat dupa ce am oprit motorul am deschis capota sa ma uit de ceva, si am observat , ca de pe la capul de expansiune, se aude un fasait, si se ridica nivelul lichidului usor ,usor de la sageata 1, si se opreste la sageata 2 atunci cand nivelul nu mai creste, nici nu se mai aude nimic...

insa in primul furtun langa vas de expansiune, se aude cum bolboroseste lichidul, si se simt pocnituri, daca ating furtunul...este normal, sau ce se intampla?

 

aerisirea zic ca am facut-o bine....am aerisit pana a deschis termostatul , fara sa mai iese deloc bule...

 

scuza-ti va rog, scrisul....sunt foarte obosit

post-54705-0-99939200-1394148729_thumb.jpg

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Salut , am si eu un bmw e46 1.9 si am aceias problema cu fiertul apei am schimbat radiator ,cele 2 furtune ,acel,,T`` de pe lateralul motorului(care a plesnit) termostat, pompa apa nu stiu ce sa ii mai fac ?!Problema ii daca stau pe loc cu motorul pornit in 5 minute fierbe (termocupla merge )in mers nu am mai circulat mai mult de 30 km cu ea de frica sa nu crape ceva .....azi am cumparat garnitura de _chiulasa_ iar luni merg sa o schimb daca nici cu ia nu isi revine ii dau foc :bashwall: din ce am enumerat eu mai poate fi ceva ?scz de ,,romanul ``meu.
Link to comment
Share on other sites

revin si eu cu o mica problema:

Am schimbat recent radiatorul la al meu e36....si am observat ceva ciudat in seara asta, dupa un drum nu chiar lung 70km, dus-intors...dupa ce am ajuns acasa, imediat dupa ce am oprit motorul am deschis capota sa ma uit de ceva, si am observat , ca de pe la capul de expansiune, se aude un fasait, si se ridica nivelul lichidului usor ,usor de la sageata 1, si se opreste la sageata 2 atunci cand nivelul nu mai creste, nici nu se mai aude nimic...

insa in primul furtun langa vas de expansiune, se aude cum bolboroseste lichidul, si se simt pocnituri, daca ating furtunul...este normal, sau ce se intampla?

 

aerisirea zic ca am facut-o bine....am aerisit pana a deschis termostatul , fara sa mai iese deloc bule...

 

scuza-ti va rog, scrisul....sunt foarte obosit

 

tie nu ti se inchide capacul de la vasul ala sau surubul de aaerisire. Prinde de furtunul care vine din motor in radiator, cel de sus si strange de el de cateva ori si asculta pe unde iese aerul.

Link to comment
Share on other sites

tie nu ti se inchide capacul de la vasul ala sau surubul de aaerisire. Prinde de furtunul care vine din motor in radiator, cel de sus si strange de el de cateva ori si asculta pe unde iese aerul.

Crede`ma ca se inchide foarte bine iar aerisitorul ii nou ca am cumparat si furtunul ala...am uitat sa precizez ca furtunul din partea stanga(de jos din radiator iasa spre termostat) ii mai rece decat cel din dreapta(cel cu aerisitorul).

Edited by Petre.
Link to comment
Share on other sites

tie nu ti se inchide capacul de la vasul ala sau surubul de aaerisire. Prinde de furtunul care vine din motor in radiator, cel de sus si strange de el de cateva ori si asculta pe unde iese aerul.

 

acest raspuns, a fost pentru mine, intradevar ai avut drepteptate, nu inchidea capacul de la vas, am schimbat capacul, cu cel de pe radioatorul cel vechi, si nu mai am probleme, totul este in regula....

vezi ca userul petre, a inteles gresit cui i-a fost adresat raspunsul,,, sa nu inducem omu in eroare...

Link to comment
Share on other sites

acest raspuns, a fost pentru mine, intradevar ai avut drepteptate, nu inchidea capacul de la vas, am schimbat capacul, cu cel de pe radioatorul cel vechi, si nu mai am probleme, totul este in regula....

vezi ca userul petre, a inteles gresit cui i-a fost adresat raspunsul,,, sa nu inducem omu in eroare...

Ok :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

petrica, stai asa, tu zici ca ai schimbat cam totu pe la instalatia de racire si tot se incalzeste, nu? daca ai probleme cu garnitura ar trebui sa bage antigel in ulei sau invers, sau sa iti arda antigelu si sa scoata un fum mai gros albastrui parca. daca ii pui suficient antigel si o aerisesti cum trebuie, instalatia ar trebui sa-si faca treaba, chiar si cu belele la garnitura. cred ca la tine nu face circuitul cum trebuie, nu ajunge antigelu in radiator, sau nu e instalatia aerisita. Mai povesteste-ne ceva, are presiune in instalatie? cand desfaci aerisitorul tasneste antigel, daca desfaci capacul de la vasul de expansiune elibereaza presiune?
Link to comment
Share on other sites

petrica, stai asa, tu zici ca ai schimbat cam totu pe la instalatia de racire si tot se incalzeste, nu? daca ai probleme cu garnitura ar trebui sa bage antigel in ulei sau invers, sau sa iti arda antigelu si sa scoata un fum mai gros albastrui parca. daca ii pui suficient antigel si o aerisesti cum trebuie, instalatia ar trebui sa-si faca treaba, chiar si cu belele la garnitura. cred ca la tine nu face circuitul cum trebuie, nu ajunge antigelu in radiator, sau nu e instalatia aerisita. Mai povesteste-ne ceva, are presiune in instalatie? cand desfaci aerisitorul tasneste antigel, daca desfaci capacul de la vasul de expansiune elibereaza presiune?

Uleiul ii curat fum nu scoate si nici nu ii dulceag la miros nu borboroseste in vas,am bagat zeci de litri de antigel in masina si cand fierbe il pierd deci momentan am apa (nu mai fac fata financiar pt antigel :stink:) de aerisit am aerisit la ea de am rupt si un aerisitor ,presiune face normal se intaresc furtunele cand ii cald motorul ,am pornit termocupla direct de la baterie sa vad ce se intampla si la fel fierbe .Daca circul cu ea si nu stau pe loc reusesc sa fac cam 30km cel mult fara probleme,dar nu inteleg dc nu se incalzeste furtunul din stanga ca acum pe seara am mai vizitat un mecanic si a spus ca ii de vina termostatul(era nou)zis si facut am scos si termostatul si degeaba o iau razna cu masina asta :angry2: luni merg la mecanic schimb si garnitura de _chiulasa_ ....daca nici asta nu ii .......

))

Link to comment
Share on other sites

pai daca si fara termostat nu iti circula apa, atunci e clar ca circuitul in motor este undeva infundat. Ai observat cand ai schimbat radiatorul daca ti-a curs lichid ruginiu sau ceva mizerii? Ai zis ca s-a rupt un cot de plastic, sigur nu ti-au scapat bucati de plastic din cotu ala prin motor?
Link to comment
Share on other sites

pai daca si fara termostat nu iti circula apa, atunci e clar ca circuitul in motor este undeva infundat. Ai observat cand ai schimbat radiatorul daca ti-a curs lichid ruginiu sau ceva mizerii? Ai zis ca s-a rupt un cot de plastic, sigur nu ti-au scapat bucati de plastic din cotu ala prin motor?

A curs doar antigel curat fara alte mizeri iar acel ,,t-eu``a puscat probabil cum a fiert motorul iar singura bucata lipsa din el am gasito,probabil ca garnitura ii ciupita sau coapta si prinde aer si face presiune de nu mai se face cum trebe tur retur la antigel(banuiesc eu)luni merg sa schimb garnitura si sper sa nu trebuiasca rectificata _chiulasa_ pt ca se face la tg-jiu si defileul ii inchis toata saptamana,stie cineva daca la Hunedoara se mai rectifica chiuloase?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat garnitura de _chiulasa_ si totul pare sa fie ok ,inainte sa schimb garnitura am bagat in radiator o solutie de curatare pt ca nu se mai incalzea tot radiatorul mai exact ultima parte de jos si si`a dat drumul .
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.