Jump to content

Resuscitare WEBASTO


Recommended Posts

  • 2 weeks later...

Update

Cu ajutorul lui C_o_s_m_i_n am reusit sa fac webasto-ul sa mearga. Mersi C_o_s_m_i_n!

Acuma trebuie sa rezolv problema cu fumul. Care se pare ca este din cauza evacuarii imbaxite (testat fara evacuare si a mers perfect).

 

Cum ai rezolvat eroarea K-bus ? Sau care a fost problema pana la urma la tine si care a fost rezolvarea ?

 

De azi a inceput si al meu sa faca iar figuri...

Link to comment
Share on other sites

Da. Si la Vlad am schimbat mai multe piese (printre care si ecu) pana s-a rezolvat problema.

am si eu o intrebare am o problema cu webasto am ramas fara baterie cuum vreo luna dupa ce am pornit masina nu a mai pornit webasto am scos mufa de alimentare cea cu doua fire si cand am introduso inapoi mia aparut pe cd disable pe langa asta nu mai imi mergeau nici martori semnalizatoarelor din bord si nici senzori de la usii am scos din nou mufa si la fel am scos cealalta mufa cu 3 fire si totul e ok dar daca o bag inapoi aceasi problema ce poate sa aiba daca ma poti ajuta cu un raspuns ms frumos aa scuze am uitat sa mentionez masina ie un e46 din 1998

Edited by manzuuu
Link to comment
Share on other sites

Pentru reparatii placa electronica webasto, conversii benzina/diesel, conversie de la ThermoTop C la ThermoTop E, este un baiat in Craiova care le rezolva. Eu la el am reparat webasto si functioneaza cum trebuie. Dat fiind faptul ca foarte multi proprietari de E46, E39 au probleme cu webasto, fara a se considera reclama, las aici nr. lui de telefon:

 

Lucian: 0771.058.743

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

 

Imi puteti recomanda pe cineva priceput la Webasto in Bucuresti ?

 

Va multumesc

din pacate in Buc nu prea , exista cineva la tahonan service , un inginer dar mai mult decat sa iti desfaca unitatea si sa testeze piesele gen bujia , sa se uite in camera de ardere (LOL ) sau sa vada placa ochiometric nu stie sa faca nimic , nu tester si asta doar daca te duci cu unitatea desfacuta . Deci e doar pierdere de timp dpmdv si plata unei constatari .

Link to comment
Share on other sites

conversii benzina/diesel, conversie de la ThermoTop C la ThermoTop E...

Care conversie benzina/diesel? Ca e la fel. Ma rog... diferenta e una mica si care se rezolva cu usurinta. Dar merge si fara :)

Thermo top C e de 5kW, TT E e de 4kW. Diferenta e in ECU. Pui ecu de TTC pe TTE si ai obtinut acelasi thermo top c. Acuma... unii cred ca-i ozn.

Link to comment
Share on other sites

Nu ma intreba pe mine de conversii ca eu oricum nu ma pricep la partea cu webasto. La fostul touring am schimbat vreo 3 si nu a functionat niciunul. Tocmai de aceea m-am bucurat ca am gasit pe cineva care sa-l repare pe cel de la actualul touring.

Am postat doar ce stie omul sa faca.

Daca un moderator considera ca informatia este reclama, poate sterge postul meu.

 

Repet: nu am dorit decat sa vin in sprijinul celor care cauta o solutie la rezolvarea problemei webasto. Reparatia placii electronice a costat fix 100 ron. Avea eroarea stocata Glow plug flame detector.

Link to comment
Share on other sites

Am si eu probleme cu Webasto.. Acum vre-o saptamana l-am dat jos sa il curat, a fost plin de depuneri.. L-am montat la loc si am incercat si eu sa conectez pinul 1 la borna + de langa el.. Si... NIMIC! Chiar speram ca o sa functioneze dar nu s-a intamplat nimic.. Am incercat si cu contactul pus si luat si cu masina pornita si nu am reusit sa il pornesc... Se aude doar cateodata in mers si dupa ce iau contactul timp de vreo 10-15 secunde... In rest nimic.. Ce e de facut ?

Este vorba de un E46 320D..

Link to comment
Share on other sites

Trebuie facuta o verificare completa, nu doar curatare. Poti avea componente nefunctionale in el.

Iar pe pinul 1 nu porneste. Al tau e auxiliar si porneste prin K-bus la comanda masinii.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Trebuie facuta o verificare completa, nu doar curatare. Poti avea componente nefunctionale in el.

Iar pe pinul 1 nu porneste. Al tau e auxiliar si porneste prin K-bus la comanda masinii.

 

Pai am incercat si asa sa pornesc masina sa vad daca porneste si el si tot nimic.. Normal ar trebui sa porneasca imediat dupa ce pornesc masina nu ?

 

Cum pot sa verific componentele ?

Edited by cristiano115
Link to comment
Share on other sites

Nu poti tu, ca poate le strici mai rau. Apeleaza la cineva care se ocupa cu asta.

 

Problema e ca nu prea stiu pe nime care sa se ocupe cu asa ceva in Arad.. Am tot intrebat pe la mecanici dar nimic.. De aceea am spus ca ma pun si incerc sa il fac eu, ca pana gasesc pe cineva trece iarna si nu mai am nevoie de el..

Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-a lasat iar placa electronica. Si iar sunt in cautarea unei solutii :-)

Concret-> imi da eroarea Glow plug flame detector, porneste pentru 3 secunde (in a 4-a secunda ar trebui sa porneasca bujia) si intrerupe ciculul de incalzire intrand in modul racire.

 

Initial m-am dus pe eroarea mecanica crezand ca si-a dat bujia duhul. Norocul meu este ca am placa de la vechiul webasto. Defapt ghinion ca si asta e stricata <_< La asta veche eroarea este Combunsation air fan, placa trece de faza bujiei si se opreste in momentul in care ventilatorul ar trebui sa bage aer in camera de ardere.

Asadar, ca sa ma scutesc de demontat/montat m-am gandit sa testez cu placa veche daca bujia se aprinde. Si voila, se aprinde.

 

Placa are cate un tranzistor pentru bujie, ventilator, pompa de apa si pompa de motorina. Poate a murit un tranzistor. Sau poate o rezistenta de pe placa. Nu am nici rabdare, nici cunostinte si nici sculele necesare sa rezolv singur problema dar ma gandesc ca pentru un electrician nu ar fi decat o joaca.

 

Va tin la curent.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Revin,

 

Am trimis placa la Lucian de la Craiova care a facut o treaba minunata si a reusit sa ii dea de capat.

Reamintesc, eroarea mea era Glow plug flame detector.

 

Mai am o placa care are eroare pe Combusation Air Fan si urmeaza sa o trimit si pe asta.

Link to comment
Share on other sites

Ala e Thermo Top C. Nu are ECU de bmw, normal ca nu raspunde la diagnoza. E universal. Are cu totul alt pinout.

Cineva l-a inlocuit, crezand ca merge daca arata identic. Eroare... :D

 

Salut,

I-am pus curent la pinul 1 dar nu a pornit. L-am dus in Iasi la Sermecom, s-au uitat vreo ora, au zis ca n-au cum sa-i faca diagnoza. Nu m-a costat nimic.

 

Ce mi-au arata in schimb e ca e Bmw. Cum te uiti la el, in partea stanga, pe latarala lui, are o eticheta BMW cu niste date, o serie.

Am sa mai intreb.. De la Trado mi-au dat un mail ca ma costa 350 lei doar sa imi spuna ce are si sa-mi faca un inventar pentru o reparatie. De acum vine caldura, cred ca il las balta.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.