Jump to content

Bec rosu aprins la ulei


cretzucheloo

Recommended Posts

Sault! Am un bmw e46 NFL 320D 136 CP, ieri am facut schimbul de ulei, antigel, filtru motorina, filtru ulei. totul a fost ok vre-o 2 ore in care am facut maxim 20km dupa care am tinut masina pornita la relanti in jur de 20 de min si deodata s-a aprins becul ros de la ulei. am oprit motorul si l-am repornit. becul s-a stins. Dupa 3 ore de stat cu motorul oprit am verificat uleiul si era peste maxim.Am pornit iar motorul am plecat si dupa 3 km cand motorul s-a incalzit pe la 60 grade s-a aprins iar in mers. Am oprit motorul in mers si l-am pornit. eroarea a disparut dar dupa alti 3 km s-a aprins.Am repetat iar treaba si iar s-a aprins intr-un timp scurt. Am inteles ca acel senzor imi arata doar presiunea scazuta. Ma gandesc ca a fost presiunea mare in filtru si sa nu il fi rupt. Am sa mai scot ulei si am sa schimb filtrul de ulei cu unul mai bun.Astept si parerile voastre. Stima
Link to comment
Share on other sites

poate sa se fi defectat senzorul de nivel. asa pateam si eu tocmai datorita senzorului. acesta nu iti arata uleiul in exces ci doar deficitul de ulei. deci nivelul de ulei peste marca nu il "trezeste" si cred ca nici viscozitatea, insa pentru o viata mai lunga nu strica sa alegi un ulei cu vascozitate mai mica la rece, cat despre vascozitatea la cald indiferent de anotimp, motorul lucreaza in principiu la aceeasi temperatura asa ca nu are a face. un 5WXX ar fi de dorit la clima din romania.
Link to comment
Share on other sites

Eu as banui clar filtrul de ulei... schimba l cat mai repede si daca auzi zgomote sau ceva la motor ai mare grija, nu te juca cu presiunea la ulei. trebuia din prima sa iei mann, mai ales la filtrul de ulei unde cred ca diferenta era de 10-15 lei (poate ma insel ca nu situ prea bn preturile)
Link to comment
Share on other sites

Am luat filtru mann si o seringa+furtun pt perfuzie. Maine voi scoate ulei din ea si voi schimba filtrul. Daca senzorul a luat-o razna se vede pe tester ? este greu de schimbat acest senzor? ce senzor recomandati?

 

Ar fi bine ca senzorul sa fie bun nu de alta dar costa 475,16 RON unul nou si nu recomand decat pe original daca vrei sa fie bun si sa te tina.

Link to comment
Share on other sites

Am luat filtru mann si o seringa+furtun pt perfuzie. Maine voi scoate ulei din ea si voi schimba filtrul. Daca senzorul a luat-o razna se vede pe tester ? este greu de schimbat acest senzor? ce senzor recomandati?

 

 

prietene schimba si uleiu... cu uleiu aala iti distrugi motoru si apoi poti sa te freci pe el senzor si filtru de ulei... pune ulei subtire

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

prietene schimba si uleiu... cu uleiu aala iti distrugi motoru si apoi poti sa te freci pe el senzor si filtru de ulei... pune ulei subtire

nu te zgarci pentru ulei. schimba-l tot. chiar si un 5w40 ar fi ok. pana in 2001 se folosea la absolut toate masinile BMW ulei ne norma LL94 sau LL98, apoi a aparut cel de norma LL01 iar apoi LL04. LL94 si 98 = 5w40, LL01 si LL04 = 5w30. Foloseste macar un ulei de norma celui cu care a fost proiectat motorul sa functioneze la vremea sa. daca vrei sa te "linistesti" in privinta uleiului citeste AICI si n-ai sa mai ai somn noaptea :)). mai ia si asta. lectura placuta ;). A, si asta iti va da ceva lamuriri. (chiar asa, de ce nu ai inceput cu "Search" ?)

Link to comment
Share on other sites

nu te zgarci pentru ulei. schimba-l tot. chiar si un 5w40 ar fi ok. pana in 2001 se folosea la absolut toate masinile BMW ulei ne norma LL94 sau LL98, apoi a aparut cel de norma LL01 iar apoi LL04. LL94 si 98 = 5w40, LL01 si LL04 = 5w30. Foloseste macar un ulei de norma celui cu care a fost proiectat motorul sa functioneze la vremea sa. daca vrei sa te "linistesti" in privinta uleiului citeste AICI si n-ai sa mai ai somn noaptea :)). mai ia si asta. lectura placuta ;). A, si asta iti va da ceva lamuriri. (chiar asa, de ce nu ai inceput cu "Search" ?)

 

Eu folosesc de 3 ani Castrol EDGE 5W40 si e LL04 nu stiu de unde ai scos-o ca LL04 e 5W30

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/DSCN0538_zpsf358c0e1.jpg

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc de 3 ani Castrol EDGE 5W40 si e LL04 nu stiu de unde ai scos-o ca LL04 e 5W30

 

http://i1006.photobucket.com/albums/af184/butzyovidiu/DSCN0538_zpsf358c0e1.jpg

Scuze, gresaeala mea. Si eu folosesc acelasi ulei, daca revezi post-ul meu ai sa vezi ca precizez ca este ok. Eu ma refeream insa la uleiurile comercializate sub marca "BMW" care pe langa compozitie, in timp, au schimbat si viscozitetea.

Edited by MCO
Link to comment
Share on other sites

Cand apare bec galben in bord sunt probleme cu senzorul, cand apare rosu se schimba problema si are treaba cu presiunea. Schimba filtrul si vezi ce se intampla.

 

Cand apare galben sunt probleme cu uleiul, ori e prea putin, ori prea mult si senzorul insemna ca isi face treaba, daca completezi sau descompletezi, dupa caz si becul tot nu se stinge, atunci insemna ca ai probleme cu senzorul.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Cand apare bec galben in bord sunt probleme cu senzorul, cand apare rosu se schimba problema si are treaba cu presiunea. Schimba filtrul si vezi ce se intampla.

 

 

la un audi am avut bec rosu aprins.... pompa de ulei dusa.... presiune scazuta... nivel de ulei optim, ulei bun ddar restu erau duse...a aparut problema de la faptu ca sa dus termostatu si mergea pe rece motoru si persoana nu a stiu asta ca e gresit si a mers asa... uleiu rAmand rece constant, pompa fortza la maximn pana a cvrapat....acum e ok totu da consuma putin ulei din cauza asta... a mers pe rece si sau creat spatii ... p;lm...

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi , dar m-am hotarat sa o duc la un mecanic destul de iscusit in bmw-uri si imi va zice exact ce este defect ce trebuie schimbat si exact si uleiul ce trebuie bagat. app daca in cartea tehnica scrie ca pt motorul respectiv se foloseste 5w40 si motorul a inplinit o varsta de n sute de mii de km cred ca e cazul sa bagi ceva gros.Voi reveni cu detalii despre porblema
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sfaturi , dar m-am hotarat sa o duc la un mecanic destul de iscusit in bmw-uri si imi va zice exact ce este defect ce trebuie schimbat si exact si uleiul ce trebuie bagat. app daca in cartea tehnica scrie ca pt motorul respectiv se foloseste 5w40 si motorul a inplinit o varsta de n sute de mii de km cred ca e cazul sa bagi ceva gros.Voi reveni cu detalii despre porblema

 

 

 

nu e cazu.. nu are legatura daca motoru are sute d emi.... hahahahaha ce gandire man...indiferent de varsta se baga uleiul specificat... .daca e mai gros il distruhgi.. e simplu... daca pui ulei gros indiferent de varsta o distrufgi deoarece uleiu gros la rece si anume 10 ala se fgoloseste in zone calde la temperaturi mari ale aerului si atunci uleiu e mai grosutz sa nu se piatrda din proprietati... de asemenea acolo se foloseste si al doilea cod care e la cald de marime mare... gen 10 W- 60 sau ceva de genu.... unde e frig se foloseste 0w-30 deoarece uleiu e facut sa lucreze adica sa fie lichid la temperaturi scazute....un ulei bun si de compromis e 0w-40 care e bun si la rece si la cald... dar tu baga 10w-40 si apoi spunene cum se comporta motoru

Link to comment
Share on other sites

Trebuie verificat senzorul de presiune la care exista posibilitatea sa nu mai lucreze in parametri normali sau sa fie infundat si sa nu mai citeasca valoarea exacta.Mergi la un service mai pricopsit sa iti faca o verificare a presiunii de ulei.

Se desface senzorul ...in locul lui se monteaza un manometru special care iti citeste presiunea de ulei...in functie de rezultate iti dau verdictul:presiune de ulei buna-senzor presiune defect sau presiune ulei scazuta.

Daca ai capacul care nu etanseaza bine o sa gasesti urme de ulei in jurul lui.

Mai exista posibilitatea ca garnitura care etanseaza suportul de filtru sa fie ciupita sau coapta....in mod normal trebuie iar sa gasesti ulei mult in jurul ei sau garnitura ciupita sa permita canalelor de ungere sa comunice intre ele.

Mergi la un service...nu este de joaca cu astfel de probleme.

Edited by GABIVVX1
Link to comment
Share on other sites

Mie in fiecare dimineata imi este rosu becul. Indiferent de ulei sau filtru. Poate fi capacul de la filtrul ulei neetans???

 

 

iti este becu rosu cu motoru pornit sau oprit? dupa ce porneste mai e rosu? in timpul mersului mai e rosu? daca e pompa de ulei ar trebui sa apara rosu cam oricand si in orice conditii.... daca nu atunci poate e din senzor sau cam atat... nu afecteaza garniturile... alea is ciobite sau mai stiu eu cum si pierde ulei da nu ar trebui sa piarda asa mul tincat sati dea rosu in bord...

Link to comment
Share on other sites

daca sta aprins rosu la pornire cateva secunde (si la mine sta aprins rosu 3-4 sec) poate fi cel mai probabil defecta supapa de pe suport carcasa filtru ulei.din pacate trebuie schimbat acest suport.cand se aprinde senzorul galben cam 10s asa(si la mine se aprinde) inseamna ca senzorul nivel ulei este defect si trebuie schimbat
Link to comment
Share on other sites

iti spun eu ca am bagat de la 0w40 la 10w40 in el, cel mai bine merge cu 5w40, in rest cu celelalte merge dupa parerea mea putin fortat, daca este ulei de cea mai buna calitate niciodata nu se va distruge motorul, diferentele de vascozitate de ex intre 5w40 si 10w40 sunt minime si se reflecta mai mult la rece, pe de o parte cred ca un motor cu cateva sute de mii km are nevoie de o extra protectie la rece
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.