Jump to content

tachet nazdravan


Recommended Posts

am si eu o intrebare .. dimineatza sau cand este f frig afara si motorul e rece in momentul in care pornesc masina unul din tachetii hidraulici este complet descarcat si face galagie. deci pornesc masina o las 3 secunde ( se aude tacetele) o opresc dupa care o pornesc din nou si minune toarce ca o matza. Ulei am bagat Castrol TXT Softec (advanced engines) 5W40 + un flacon de Dura Lube. Ce ziceti sa incerc un ulei mai gros sau trebuie neaparat inlocuit tachetele respectiv??
Link to comment
Share on other sites

1) nu trebuia sa pui dura lube

2) tachetii se pot curata (se tin in motorina un timp, dupa care se deblocheaza - poate sunt si alte metode), nu cred ca e cazul sa-l inlocuiesti pe cel care-ti face probleme.

198910[/snapback]

Nu stiu dc zici tu ca nu trebuia sa pun dura lube ... vreau sa-ti spun ca dupa ce am pus dura lube masina s-a schimbat total e mai silentioasa , nu se mai incinge motorul asa de tare ca inainte si in plus e dura lube nu orice aditiv kkcios de pe piatza care contine teflon sau cine stie ce alte porcarii...la toate masinile pe care le-am avut am pus dura lube si am fost f multumit de rezultate...chiar la un golf am reusit sa merg inca 20km dupa ce i-am spart baia de ulei.. eu unul sunt pt dura lube in special la motoarele mai vechi.

Link to comment
Share on other sites

fara suparare...da! nu trebuia sa pui DuraLube... :blink:  de aici apare si problema...

199057[/snapback]

 

Sincer nu vad ce legatura are Dura lube-ul cu un tachete care se descarca atunci cand e frig afara....Proprietatile Dura Lube-ului sunt : reducerea frictiunii prin aderarea la suprafete si formarea unei pelicule protectoare, de unde reducerea zgomotului, a temperaturilor si clar a uzurii motorului. Nu apar probleme pt ca nu contine teflon si deci nu obtureaza canalele de ungere.

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu vad ce legatura are Dura lube-ul cu un tachete care se descarca atunci cand e frig afara....Proprietatile Dura Lube-ului sunt :  reducerea frictiunii prin aderarea la suprafete si formarea unei pelicule protectoare, de unde reducerea zgomotului, a temperaturilor si clar a uzurii motorului. Nu apar probleme pt ca nu contine teflon si deci nu obtureaza canalele de ungere.

199061[/snapback]

 

se pare ca totusi creeaza unele depuneri ...desi reclama e sufletul comertului si intr-adevar ..are si multe efecte pozitive ..

Link to comment
Share on other sites

Sincer nu vad ce legatura are Dura lube-ul cu un tachete care se descarca atunci cand e frig afara....Proprietatile Dura Lube-ului sunt :  reducerea frictiunii prin aderarea la suprafete si formarea unei pelicule protectoare, de unde reducerea zgomotului, a temperaturilor si clar a uzurii motorului. Nu apar probleme pt ca nu contine teflon si deci nu obtureaza canalele de ungere.

199061[/snapback]

Se pare ca e o mare pacaleala. Adica ce afirma ei in reclama nu e sustinut deloc de realitate.

http://www.ftc.gov/opa/1999/05/duralub2.htm

Da un search ca mai sunt ceva topicuri legate de acest subiect.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu dc zici tu ca nu trebuia sa pun dura lube ...

Uite o pagina din manualul de utilizare de la E34:

post-1009-1172564532_thumb.jpg

Asta in afara de problemele pe care le-am auzit de la persoane care au folosit Dura lube. Multi nu au probleme si li se pare ca motorul functioneaza mai bine. Unii insa au probleme grave la motor de la Dura Lube. Eu prefer sa nu pun nici un aditiv, am incredere ca uleiurile bune de pe piata sunt aditivate cu tot ce trebuie.

Si daca BMW spune sa nu pun aditivi, de ce sa fac altfel?

Link to comment
Share on other sites

Si daca BMW spune sa nu pun aditivi, de ce sa fac altfel?

199298[/snapback]

Pai tot la reclama ajungem...de ce ar spune o firma sa cumperi de la alta firma un aditiv? asa-ti demonstreaza ca ei nu au uleiul bun/aditivat/optimizat pt motorul tau....si ca mai bine nu-l iei :blink: deci, uluil nostru e cel mai bun, e super-mega aditivat, reduce uzura...adica reclama pozitiva cu insertii negative anti-altii..luati uleiul de la noi fara a lua aditivul de la altii :)

Link to comment
Share on other sites

Daca nu contine teflon,ce contine? :blink:

199748[/snapback]

 

citeste si tu si o sa vezi ce contine: http://www.duralube.com/OurGuarantee.cfm

Pai din cate stiu eu un producator de autoturisme incheie un contract de EXCLUSIVITATE cu un producator de uleiuri (cred ca stiti ce e aia exclusivitate)....ce ar insemna ca acel producator sa recomande si un ditiv de ulei? ar insemna contrareclama la uleiul respectiv plus despagubiri producatorului.cu alte cuvinte ar spune ca uleiul respectiv e de kkt si trebuie aditivat si ar fi dat in judecata de producatorul de ulei pt nerespectarea conditiilor din contract. dak ma contraziceti aratati-mi un singur producator de autoturisme, autovehicule, motoare, etc. care nu are un contract incheiat cu vre-un producator de uleiuri..

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

dak ma contraziceti aratati-mi un singur producator de autoturisme, autovehicule, motoare, etc. care nu are un contract incheiat cu vre-un producator de uleiuri..

199842[/snapback]

Am impresia ca daca ai Skoda iti pun in diverse service-uri din Bucuresti diverse marci de uleiuri, ceea ce inseamna ca Skoda nu are contract, ci mai degraba service-urile au contract.

Link to comment
Share on other sites

Am impresia ca daca ai Skoda iti pun in diverse service-uri din Bucuresti diverse marci de uleiuri, ceea ce inseamna ca Skoda nu are contract, ci mai degraba service-urile au contract.

199856[/snapback]

vb de producator nu de service ...ca dak te duci la porsche (care e dealerul skoda) iti garantez ca folosesc un sg tip de ulei pt skoda.

Link to comment
Share on other sites

vb de producator nu de service ...ca dak te duci la porsche (care e dealerul skoda) iti garantez ca folosesc un sg tip de ulei pt skoda.

199925[/snapback]

Sunt 3 dealeri Skoda in Bucuresti: Porsche, Avia si Brady. Tot ei au si service-urile autorizate. Dar asta conteaza mai putin. Ideea cu aditivii de ulei e ca ii folosesti pe riscul tau. Eu nu as folosi. Si cu asta am incheiat ce aveam de spus in legatura cu aditivii.

 

Revenind la tachet, cred ca se poate "repara" acesta, nu cred ca e nevoie sa-l inlocuiesti. Ai mai facut ceva in legatura cu asta?

Link to comment
Share on other sites

Sunt 3 dealeri Skoda in Bucuresti: Porsche, Avia si Brady. Tot ei au si service-urile autorizate. Dar asta conteaza mai putin. Ideea cu aditivii de ulei e ca ii folosesti pe riscul tau. Eu nu as folosi. Si cu asta am incheiat ce aveam de spus in legatura cu aditivii.

 

Revenind la tachet, cred ca se poate "repara" acesta, nu cred ca e nevoie sa-l inlocuiesti. Ai mai facut ceva in legatura cu asta?

199946[/snapback]

nu am facut nimic mai nou bajetzii de la service mi-au spus ca face galagie lantzul de distributie...adevarul e ca la deceleratie pe la 2000rpm se aude un zgomot metalic...si chiar nush ce sa schimb lantul sau intinzatorul..in legatura cu tachetii la urmatorul schimb de ulei o sa bag vreo 3 litrii de motorina si o sa pornesc motorul vreo 10 sec sa se curete si sa se descarce si tachetii dupa care o sa bag Castrol RS ..poate asa o rezolv.ma gandesc ca TXT-ul fiind 5w40 e putin cam subtire pt motorul asta

Link to comment
Share on other sites

in legatura cu tachetii la urmatorul schimb de ulei o sa bag vreo 3 litrii de motorina si o sa pornesc motorul vreo 10 sec sa se curete si sa se descarce si tachetii dupa care o sa bag Castrol RS ..poate asa o rezolv.ma gandesc ca TXT-ul fiind 5w40 e putin cam subtire pt motorul asta

199962[/snapback]

Nu stiu daca e o idee buna... N-am auzit pe nimeni sa fi facut asta. Sa nu strici ceva pe la motor.

Mai sigur ar fi sa dai axele cu came jos si sa scoti tachetii si sa-i cureti doar pe ei, dar e putin mai mult de lucru si o sa ai nevoie de o cheie dinamometrica sa strangi la loc axele cu came si de o garnitura noua pentru capacul de la axele cu came.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu daca e o idee buna... N-am auzit pe nimeni sa fi facut asta. Sa nu strici ceva pe la motor.

Mai sigur ar fi sa dai axele cu came jos si sa scoti tachetii si sa-i cureti doar pe ei, dar e putin mai mult de lucru si o sa ai nevoie de o cheie dinamometrica sa strangi la loc axele cu came si de o garnitura noua pentru capacul de la axele cu came.

199982[/snapback]

am facut lucrul asta la mai multe motoare..are cam acelasi efect ca si engine flush adik curata insa curata mult mai bine...ideea e sa nu depasesti cele 10 sec pt ca altfel risti sa strici ceva prin motor.

Link to comment
Share on other sites

nu am facut nimic mai nou bajetzii de la service mi-au spus ca face galagie lantzul de distributie...adevarul e ca la deceleratie pe la 2000rpm se aude un zgomot metalic...si chiar nush ce sa schimb lantul sau intinzatorul..in legatura cu tachetii la urmatorul schimb de ulei o sa bag vreo 3 litrii de motorina si o sa pornesc motorul vreo 10 sec sa se curete si sa se descarce si tachetii dupa care o sa bag Castrol RS ..poate asa o rezolv.ma gandesc ca TXT-ul fiind 5w40 e putin cam subtire pt motorul asta

199962[/snapback]

 

3 l de motorina ?,,,Glumesti !..cel mult poti sa iei o solutie flush ..cu care se curata timp de 5 min si care nu depaseste 330 ml ...Daca vrei neaparat mai mult ca si cantitate 2+2 au o solutie care are 800 g ..si ruleaza tot in regim de 5 min ..

 

dar ..3 l de motorina .. :blink:

 

Eu am folosit mereu flush intre schimburi in conditiile recomandate ..

Link to comment
Share on other sites

3 l de motorina ?,,,Glumesti !..cel mult poti sa iei o solutie flush ..cu care se curata timp de 5 min si care nu depaseste  330 ml ...Daca vrei neaparat mai mult ca si cantitate  2+2 au o solutie care are 800 g ..si ruleaza  tot in regim de  5 min ..

 

dar  ..3 l de motorina .. :blink:

 

Eu am folosit mereu flush intre schimburi  in conditiile recomandate ..

199985[/snapback]

am folosit si flush dar in cazul asta trebuie sa descarc si tachetzii nu doar sa curat motorul

Link to comment
Share on other sites

n legatura cu tachetii la urmatorul schimb de ulei o sa bag vreo 3 litrii de motorina si o sa pornesc motorul vreo 10 sec sa se curete si sa se descarce si tachetii dupa care o sa bag Castrol RS ..poate asa o rezolv.ma gandesc ca TXT-ul fiind 5w40 e putin cam subtire pt motorul asta

199962[/snapback]

 

 

Tachetii sunt zgomotosi deoarece sunt murdari?

 

ps

 

Bun link-ul pentru DuraLube,arata exact ce contine. :blink:

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare .. dimineatza sau cand este f frig afara si motorul e rece in momentul in care pornesc masina unul din tachetii hidraulici este complet descarcat si face galagie. deci pornesc masina  o las 3 secunde ( se aude tacetele)  o opresc dupa care o pornesc din nou si minune toarce ca o matza. Ulei am bagat Castrol TXT Softec (advanced engines) 5W40 + un flacon de Dura Lube. Ce ziceti sa incerc un ulei mai gros sau trebuie neaparat inlocuit tachetele respectiv??

198905[/snapback]

sa nu te iei niciodata dupa ce vorbesc toti amatorii.......referitor la duralube...e extraordinar(cu toate ca am citit un topic pe aici unde se fuge de el........) oamenii il ia ca un aditiv(de ulei :blink: )(E UN ADITIV DE METAL FRATILOR FACE CA METALUL SA SE RESPINGA,EXACT CA 2 MAGNETI SI ASTFEL FRECAREA DEVINE MULT MAI MICA,ETC,ETC)......il folosesc la toate masinile cu motoare mai vechi de cand a aparut.......nu am mai citit site-ul care l-ai postat acum(dar din cate tin eu minte la motoare mari,ex bmw.,trebuia sa pui 2cutii de duralube) MAI II AUZI SI PE UNII...sa nu pui bujii bosh ca nu sunt bune la bmw sau la dacie.... :) (cand vad atata ,,romanie,,.......)

Link to comment
Share on other sites

sa nu te iei niciodata dupa ce vorbesc toti amatorii.......referitor la duralube...e extraordinar(cu toate ca am citit un topic pe aici unde se fuge de el........) oamenii il ia ca un aditiv(de ulei :blink: )(E UN ADITIV DE METAL FRATILOR FACE CA METALUL SA SE RESPINGA,EXACT CA 2 MAGNETI SI ASTFEL FRECAREA DEVINE MULT MAI MICA,ETC,ETC)......il folosesc la toate masinile cu motoare mai vechi de cand a aparut.......nu am mai citit site-ul care l-ai postat acum(dar din cate tin eu minte la motoare mari,ex bmw.,trebuia sa pui 2cutii de duralube) MAI II AUZI SI PE UNII...sa nu pui bujii bosh ca nu sunt bune la bmw sau la dacie.... :) (cand vad atata ,,romanie,,.......)

200835[/snapback]

la cantitati mai mari de 6l de ulei se pune 5% din volumul de ulei adik la 10l ulei pui 500 ml de dura lube...la mine intra 5.75l ulei asa ca un flacon ajunge....si eu sunt f multumit de duralube....mai era cineva care spunea ca nu poate sa-si dea seama cum de dura lube adera la suprafetele unde sunt frecari mari....pai hai sa ne aducem aminte de chimia din generala si liceu...sau chiar si de fizica (ceva mai complicat) tocmai ca dura lube contine anumite particule care adera la suprafete numai si spun numai acolo unde exista temperaturi mari formate de frictiune sau sa spunem altfel tu cand te dai cu crema dak nu masezi crema nu o sa-ti intre in piele niciodata ....in fine eu unul am folosit, folosesc si voi folosi in continuare dura lube atat timp cat in romania calitatea uleiurilor este contestata.aaaa si apropos mai scria undeva ceva ca nu a fost testat dura lube de o anumita asociatie sau ceva de genul asta si ca intradevar contine substante daunatoare MEDIULUI dar nicaieri pe niciun site care critica dura lube nu s-a spus ca acesta contine teflon sau alte substante, particule solide care sa creeze depuneri....si hai sa fim seriosi ca nici unul din cei care au bmw nu tin la mediu atat de mult...dak tineau isi luau masini electrice sau masini care functioneaza pe hidrogen..

Edited by ciupi4you
Link to comment
Share on other sites

la cantitati mai mari de 6l de ulei se pune 5% din volumul de ulei adik la  10l ulei pui 500 ml de dura lube...la mine intra 5.75l ulei asa ca un flacon ajunge....si eu sunt f multumit de duralube....mai era cineva care spunea ca nu poate sa-si dea seama cum de dura lube adera la suprafetele unde sunt frecari mari....pai hai sa ne aducem aminte de chimia din generala si liceu...sau chiar si de fizica (ceva mai complicat) tocmai ca dura lube contine anumite particule care adera la suprafete numai si spun numai acolo unde exista temperaturi mari formate de frictiune  sau sa spunem altfel tu cand te dai cu crema dak nu masezi crema nu o sa-ti intre in piele niciodata ....in fine eu unul am folosit, folosesc si voi folosi in continuare dura lube atat timp cat in romania calitatea uleiurilor este contestata.aaaa si apropos mai scria undeva ceva ca nu a fost testat dura lube de o anumita asociatie sau ceva de genul asta si ca intradevar contine substante daunatoare MEDIULUI dar nicaieri pe niciun site care critica dura lube nu s-a spus ca acesta contine teflon sau alte substante, particule solide care sa creeze depuneri....si hai sa fim seriosi ca nici unul din cei care au bmw nu tin la mediu atat de mult...dak tineau isi luau masini electrice sau masini care functioneaza pe hidrogen..

200857[/snapback]

sa stii ca poate dauna mediului(de aceea cred ca l-au inventat americanii pentru rachete........ca sa fie poluare in spatiu :blink: .......) apropo eu am facut proba cand a aparut cu sprayul acela contra apei......am scos delcoul de la dacia am dat cu spray l-am lasat un pic dupa care l-am umplut full cu apa.........fara sa-l sterg fara nimic am varsat apa si l-am pus l-a loc.....masina a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat......nu stiu ce s-a intamplat cu apa care mai ramane pe acolo(s-o fi evaporat??? dar ...MARFA.........

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.