Jump to content

Limitare vitezaE60 2.5d


Horia_E46

Recommended Posts

Salut e60 2.5d are limitare de viteza din fabrica ,sau nu ?

mi-am facut azi resoft la George si dupa aia masina a luat usor 260 pe autostrada (scuze pt calitatea tremurata a pozei) ,masina care inainte abia ajungea la 240 de km/h...Intrebarea ar fi: masinile astea nu sunt limitate la 250 ? viteza constructiva a masinii e 236 de km/h din cate stiu...Sau ar fi posibil ca vitezometrul sa nu indice bine,si de fapt acolo sa fie 250 ? Rotile sunt exact pe dimensiunile de pe stalp,in speta 245/35/19 cu 275/30/19....

post-64385-0-66769200-1384978735_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut e60 2.5d are limitare de viteza din fabrica ,sau nu ?

mi-am facut azi resoft la George si dupa aia masina a luat usor 260 pe autostrada (scuze pt calitatea tremurata a pozei) ,masina care inainte abia ajungea la 240 de km/h...Intrebarea ar fi: masinile astea nu sunt limitate la 250 ? viteza constructiva a masinii e 236 de km/h din cate stiu...Sau ar fi posibil ca vitezometrul sa nu indice bine,si de fapt acolo sa fie 250 ? Rotile sunt exact pe dimensiunile de pe stalp,in speta 245/35/19 cu 275/30/19....

 

scazi 7-10 % eroare vitezometru , nu prea sunt exacte , trebuia sa verifici cu un gps , probabil 240 aveai . Limitare din fabrica pt softul cu care era acum e alta poveste , poti sa tragi de ea pana se rupe :D. La urmatoarea tura nu mai misca telefonul , tine mana aia dreapta :)))))

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La urmatoarea tura nu mai misca telefonul , tine mana aia dreapta :)))))

nu era la mine telefonul,eram mai multi in masina .... :thumbsup: Ma gandeam eu ca nu poa' sa mearga asa ,cu masina plina .Data viitoare imi iau un GPS si ies noaptea,cand autostrada e goala, singur ,sa vad care e adevaru'.De curiozitate .

 

Limitare din fabrica pt softul cu care era acum e alta poveste , poti sa tragi de ea pana se rupe

Ce-ai vrut sa zici Myx?

Nu i-am impus eu lui George sa puna un anume soft sau ceva pretentii speciale .El a zis ca-mi pune ceva uzual ,ceva ce pune la majoritatea masinilor de gen' adica undeva la 215 cai cu 500 nm .Asa a ramas.

Link to comment
Share on other sites

 

eu am dus indicatorul ala la 260 dar era un 535d

cum dracu sa compari un 525d lesinat cu 535d biturbo ? nu e aceeasi masina ...asta 525d joaca in cu totul alta liga....mult mai jos.535d dupa resoft e un fel de Dumnezeu din cate am auzit ,n-am condus asa ceva...Nu e relevant,zic eu,nu se poate compara.

Asa , am vazut si eu niste baietasi pe youtube care rulau cu 300 la ora cu 335 uri sau 535 uri...

Link to comment
Share on other sites

nu am comparat am zis ca indicatorul ala se duce si mai departe :thumbsup:

...te cred si eu ca sa duce :thumbsup: .Ideea era ca la mine ,nu s-a dus pana acolo,pana acuma !Vroiam sa stiu cat de sus s-a dus si la altii ,cu aceeasi motorizare.Eventual dupa si inainte de remap !Daca trece real,pe GPS ,de 250 km/h la 525d !!

Link to comment
Share on other sites

...te cred si eu ca sa duce :thumbsup: .Ideea era ca la mine ,nu s-a dus pana acolo,pana acuma !Vroiam sa stiu cat de sus s-a dus si la altii ,cu aceeasi motorizare.Eventual dupa si inainte de remap !Daca trece real,pe GPS ,de 250 km/h la 525d !!

Nu stiu la 525 cum este, dar la mine la 530 este limitat la 248 km./h. din fabrica. Cand ajunge acul la 248 pe ceas nu se mai accelereaza, pot sa apas pedala pana la fund.

Link to comment
Share on other sites

deci e limitat clar.Dar tu ai vazut asta pe GPS ? sau vezi 248 de km/h pe vitezometrul masinii ? probabil ca si la tine cand e 248 real ,sta pe la 260 acul ala ?

Din fabrica este limitata pe vitezometrul masinii. Am testat, cand a ajuns acul la 248 pe vitezometru, acolo a ramas, zici ca am pus-o pe pilot automat.

Link to comment
Share on other sites

525d lesinat :)

525d cutie manuala remapat cu turbina de 530d ajunge si la 300cp-310cp, sta 1=1 pana la viteza de 190kmh, langa un 535d tunat la 350cp, la netunate le da clasa...

525d cutie manuala remapat stock ajunge la 240cp mai bine ca un 530d stock, am facut zeci fara probleme in timp.

 

cat despre viteza finala mai mult de 260kmh tacho nu arata , dar turatia cum se vede si pe film tot urca, testat cu gps-ul pe autostrada arata si 272kmh lesinata asta de 525d ;)

 

P.S.

sa nu mai vorbim de impozitul mult mai mic fata de 535d (nu ca nu-i avem, dar de sa-i dam la hoti ?) mai bine cumpar haine si jucarii la copil.

 

cat despre cei care zic ca 300cp nu tine si va fu.e , da este adevarat se va fu.e dar iata ca are deja 300.000km respectiv 160.000km cu remap si parca merge mai bine ca niciodata;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=SG_r0cK9hnU

Edited by Barz
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am vrut sa scriu acum un post destul de urat, dar am abordat situatia.

 

Ma rog. Nu e cel mai inteligent lucru sa crezi ca 525-ul e superior 535-ului.

Nu am zis ca 525 merge rau sau ca nu e suficient pentru Romania, dar nu se compara cu 535, tuned , netuned, draci impielitati ambreiaje si unghii false.

 

edit: Gandeste-te doar la plaja de turatie la cuplu maxim si turbolag.

Edited by AndreiJOY
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

525 lci are motor tot de 3000. daca ii pui turbina de 530, ai obtinut un 530. Cand ii mai faci si soft, e normal sa depasesti performantele unui 530. Iarasi, 535 are motor tot de 3000, si chiar si LCI-ul e tot sub 300 de cai, si uite asa e evident potentialul unui 525 lci. daca scoteai scaunule din dreapta, bancheta spate, ce mai aveai prin portbagaj si 15 litrii in rezervor, cred ca faceai si 535d tunat.
Link to comment
Share on other sites

525 lci are motor tot de 3000. daca ii pui turbina de 530, ai obtinut un 530. Cand ii mai faci si soft, e normal sa depasesti performantele unui 530. Iarasi, 535 are motor tot de 3000, si chiar si LCI-ul e tot sub 300 de cai, si uite asa e evident potentialul unui 525 lci. daca scoteai scaunule din dreapta, bancheta spate, ce mai aveai prin portbagaj si 15 litrii in rezervor, cred ca faceai si 535d tunat.

 

lci sus lci jos, unde ai vazut ca am scris eu lci?

scaune scoase etc caterinca ... chiar crezi ca nu reusesc sa fac diferenta intre 256D2 si 306D3 ?

 

Pana una alta acum 2 ani,

am fost primul care am facut dualsoft pt BMW cu ecu DDE4,

primul care a facut 525d 256D2 la 300cp, si multe altele cu dovezi grafice clare pe dyno etc ...

Vad ca pe multi ii deranjeaza, asa a fost de la inceput, poate pentru ca nu a fost facut in capitala sau cine stie ..., poate pt ca nu vand si eu gogosi la kg fara cantar, si aici vorbesc de cp nu povesti ca ti-am pus atata, acu ai atata , spre bucuria altora si noi astia din provincie mai miscam ceva ...

 

PS: chiar daca doare sau nu scaunele raman la locul lor, tu ca cunosti asa de multe n-ai decat sa-i pui turbina si sa scoti scaune ...

 

@r0n1n

este testat pe dyno in mod inertial, eram interesat sa testez viteza finala , din acest motiv urca mai bine ca un m5, pe strada 272 e normal ca urca mai incet dar nu este de aruncat ;), daca gasesc filmuletul o sa-l pun.

 

Cred ca singurul membru de aici care a fost si ma cunoaste este Domi(Hexer+Kulinpapa), si cu ocazia asta daca vede postul si il salut ...

intru rar pe forumuri pt ca nu am timp si nu sunt atras de caterinca ... faptele conteaza ! de ce am intrat ? cautam un adaptor Iphone 5/basic pt e60, pm daca vinde careva.

 

in concluzie 525d 256D2 prinde peste 270! testat pe autostrada.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

lci sus lci jos, unde ai vazut ca am scris eu lci?

scaune scoase etc caterinca ... chiar crezi ca nu reusesc sa fac diferenta intre 256D2 si 306D3 ?

 

Pana una alta acum 2 ani,

am fost primul care am facut dualsoft pt BMW cu ecu DDE4,

primul care a facut 525d 256D2 la 300cp, si multe altele cu dovezi grafice clare pe dyno etc ...

Vad ca pe multi ii deranjeaza, asa a fost de la inceput, poate pentru ca nu a fost facut in capitala sau cine stie ..., poate pt ca nu vand si eu gogosi la kg fara cantar, si aici vorbesc de cp nu povesti ca ti-am pus atata, acu ai atata , spre bucuria altora si noi astia din provincie mai miscam ceva ...

 

PS: chiar daca doare sau nu scaunele raman la locul lor, tu ca cunosti asa de multe n-ai decat sa-i pui turbina si sa scoti scaune ...

 

@r0n1n

este testat pe dyno in mod inertial, eram interesat sa testez viteza finala , din acest motiv urca mai bine ca un m5, pe strada 272 e normal ca urca mai incet dar nu este de aruncat ;), daca gasesc filmuletul o sa-l pun.

 

Cred ca singurul membru de aici care a fost si ma cunoaste este Domi(Hexer+Kulinpapa), si cu ocazia asta daca vede postul si il salut ...

intru rar pe forumuri pt ca nu am timp si nu sunt atras de caterinca ... faptele conteaza ! de ce am intrat ? cautam un adaptor Iphone 5/basic pt e60, pm daca vinde careva.

 

in concluzie 525d 256D2 prinde peste 270! testat pe autostrada.

 

m-ai convins, esti un zeu, s-a descoperit sensul vietii pe pamant, si asta s-a intamplat in provincie, sa se noteze

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.