Jump to content

Amorsare amortizoare


Recommended Posts

Acum ca m-am apucat de schimbatul amortizoarelor, am citit pe cateva siteuri ca e neaparat ca inainte de montarea amortizoarelor sa le amorsam.

 

Procedura de amorsare consta in compresarea acestora de 10-12 ori complet, la cele hibrid (cu gaz si ulei) sau 10-12 compresari-decompresari complete la cele hidraulice.

 

Scopul acestei operatiuni e de a egaliza presiunea din valve.

 

Si inca un lucru: in primii km cica nu dauneaza cu nimic daca nu ai facut asta, poti sa le dai jos si sa faci amorsarea.

 

E adevarat sau e doar o poveste?

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

@Kenbobo, culmea e ca TREBUIE facuta acea amorsare, oricat de aiurea ar parea

Desi recunosc ca nici eu nu am facut asa ceva :D

Totusi s-ar putea sa apara cineva care va spune ca de fapt intotdeauna a facut chestia asta si ca e esentiala.

Mda... producatorii???

 

 

 

Desi cred ca ei nu prea citesc aici, se bazeaza pe mecanici ca citesc instructiunile de montaj inainte de a-l face...

Link to comment
Share on other sites

@Kenbobo, culmea e ca TREBUIE facuta acea amorsare, oricat de aiurea ar parea

Desi recunosc ca nici eu nu am facut asa ceva :D

 

Mda... producatorii???

 

 

 

Desi cred ca ei nu prea citesc aici, se bazeaza pe mecanici ca citesc instructiunile de montaj inainte de a-l face...

 

Amortizoarele Sachs nu vin cu astfel de recomandari. Altceva nu prea montez pentru ca nu rezista in timp.

 

Mi se pare o tampenie sinistra.

Edited by Service Premium
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Eu mi-am schimbat amortizoarele pe spate cu Kayaba si nu am facut acest procedeu, iar amortizoarele lucreaza foarte bine... Ele oricum au venit in cutie comprimate aproape complet. Eu le-am rupt banda/ambalajul ca sa se iasa tija complet si le-am pus direct pe masina, deci nu inteleg de ce se presupune ca ar avea aer si nici nu inteleg ce inseamna asta.

Ce se presupune ca se intampla daca nu se face procedeul asta? Eu cred ca procedeul asta trebuie facut doar daca au stat cu tija scoasa complet mult timp, de exemplu daca le-ai cumparat SH sau daca au stat desfacute prin service ore/zile inainte sa le pui pe masina. Iar din momentul in care le pui pe masina o sa stea mereu usor comprimate si nu o sa mai fie necesar procedeul.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.