Jump to content

Probleme inexplicabile 525 TDS


VeGe

Recommended Posts

Salut! Sunt membru nou pe forum, dar posesor cu state vechi de BMW, inclousiv de TDS. In seara asta, am achizitionat un e39 tds care ridica niste probleme neobisnuite. Masina a fost a unei cunostinte si era extrem de ingrijita, iar tehnic se prezenta ireprosabil, in ciuda problemelor generale ale tds-ului. In fine, i-a aparut o scurgere pe la unul din capacele pompei de injectie si omul a dus-o la un mecanic de pe marginea santului care i-a "reparat" respectiva scurgere. I-a "reparat-o" ("") de asa natura incat curge la fel, dar nu asta ma apasa. Stiind cum e masina, cat timp era la service, m-am inteles cu omul, am facut actele necesare, urmand ca eu sa o ridic de la garajul respectiv. A venit momentul, am fost astazi, am luat-o si se manifesta in felul urmator: nu trage de nici o culoare, porneste foarte greu, atat la rece, cat si la cald, da un fum inimaginabil de gros si consuma exagerat (10l/38km). L-am intrebat daca a dat pompa jos, sau daca a miscat-o, iar acesta sustine ca nu. Ma mai sperie un aspect: bate injectia ingrozitor. Atata timp cat pompa nu a fost nici data jos, nici macar miscata, de la ce poate fi? Va multumesc frumos!
Link to comment
Share on other sites

A umblat la avans si a dereglato. Cauta un mecanic priceput sa inlocuiasca garniturile din pompa si sa regleze corect avansul.

 

 

Inseamna ca m-a vrajit aiurea. Am discutat cu un pompagiu si maine vine sa se uite si sa incerce sa o rezolve. Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

O sa incerc astazi si varianta asta si va tin la curent. Poate mai exista vreun TDS-ist nefericit ca mine.

debitmetru si galeria de admisie sa o cureti, dar nu asta e problema.

 

cum a zis colegul de mai sus, pompa de tds se regleaza pe "banc". are o parte mecanica si una electrica.

du-te la un service mai bun. daca e poate o si reconditionezi. vezi ca sunt probleme cu pompa la tds. cauta pe forum!

Edited by turmentatu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

debitmetru si galeria de admisie sa o cureti, dar nu asta e problema.

 

cum a zis colegul de mai sus, pompa de tds se regleaza pe "banc". are o parte mecanica si una electrica.

du-te la un service mai bun. daca e poate o si reconditionezi. vezi ca sunt probleme cu pompa la tds. cauta pe forum!

 

 

Am curatat azi galeria de admisie, egr, tot. Au venit niste prieteni priceputi in benzinare si am zis "fie ce-o fi" si i-am lasat sa incerce sa o faca. Acum am pornire, trage mai binisor, nu mai bate si nici fum mult nu mai am. Astept acum o zi fara viscol (deja am zapada de 30 cm in fata casei) sa ma duc la Taji, turcul pe care mi l-a recomandat mai multa lume, cel de pe Cutitul de Argint. Multumesc si va tin la curent!

Link to comment
Share on other sites

Primul test-drive: am luat masina, m-am dus la peco si i-am bagat 20l motorina. Am plecat sa ma plimb putin sa vad cum se prezinta, iar dupa 25 km s-a ridicat apa. Am oprit-o, i-am slabit busonul de la vasul de expansiune, au iesit aburi+putin lichid, a revenit apa la 90 si am plecat. Dupa 500m, aceeasi problema. Am repetat operatia, in ideea in care mai era putin pana acasa. Dupa 200m, s-a oprit, am vrut sa o pornesc, dar fara succes. Apoi, am constatat cu stupoare ca nu mai aveam motorina. Greu cu mecanicii de pe sant si cu metodele lor... Deci am consumat aproape 1l/km. Peste Hummer pot spune
Link to comment
Share on other sites

Primul test-drive: am luat masina, m-am dus la peco si i-am bagat 20l motorina. Am plecat sa ma plimb putin sa vad cum se prezinta, iar dupa 25 km s-a ridicat apa. Am oprit-o, i-am slabit busonul de la vasul de expansiune, au iesit aburi+putin lichid, a revenit apa la 90 si am plecat. Dupa 500m, aceeasi problema. Am repetat operatia, in ideea in care mai era putin pana acasa. Dupa 200m, s-a oprit, am vrut sa o pornesc, dar fara succes. Apoi, am constatat cu stupoare ca nu mai aveam motorina. Greu cu mecanicii de pe sant si cu metodele lor... Deci am consumat aproape 1l/km. Peste Hummer pot spune

Se cam complica lucrurile....pompa injectie, acum temperatura lichidului de racire. Cred ca trebuie verificata cap-coada

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sa ma duc la Taji, turcul pe care mi l-a recomandat mai multa lume, cel de pe Cutitul de Argint.

Eu zic sa vorbesti su cu ,,cunostinta ta,,sa-ti spuna tot adevarul despre problemele care le mai are.

 

 

Da.dute la el ,sa-i faci aerisirea cum terbuie daca a fiert motorul :thumbsup:dupa ce gasesti problema.

Edited by valy
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa vorbesti su cu ,,cunostinta ta,,sa-ti spuna tot adevarul despre problemele care le mai are.

 

 

Da.dute la el ,sa-i faci aerisirea cum terbuie daca a fiert motorul :thumbsup:dupa ce gasesti problema.

 

 

Nu a apucat sa fiarba, slava Domnului. Sambata vine un baiat care a lucrat la Bosch, iar daca nici el nu ii da de cap, am gasit un site al Express Diesel (Bucuresti, pe langa penitenciarul Rahova) unde duc pompa, ei o regleaza si gata. La E.D. mi-au cerut 294 lei pentru diagnosticare si reglare si mi se pare de bun-simt. Poate o fi vreo chichita, cine stie, dar fie ce-o fi, va spun ca poate se mai confrunta si altii cu probleme de genul.

Link to comment
Share on other sites

Daca tipul pompei este VP 37 merge verificata si pusa la punct doar cu tester Bosch KTS. Doar acest tip de tester vede toate valorile normale si reale.

 

Ok, am inteles, dar cum aflu ce tip de pompa este? Masina e din 1997 si are 143cp.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am luat o pompa de la dezmembrari de pe o masina probata. Baietii de acolo mi-au spus ca neaparat sa ii schimb comanda electronica cu cea a pompei de pe masina.De ce? Are vreo treaba cu imobilizatorul?
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat pompa, n-a mers. Am schimbat injectoarele, n-a mers. Am verificat pompa si injectoare, degeaba. Am schimbat comanda electronica, tot degeaba. Baietii care au lucrat sunt axati pe bmw si se pricep in tds, am auzit numai de bine de ei si au ajuns la concluzia ca aia la care a fost prima data masina au dat pompa jos si a sarit distributia, motiv pentru care trebuie refacuta.

Se poate acest lucru?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.