Jump to content

BMW E38


razvan.p

Recommended Posts

Salut si bine v-am gasit.As vrea sa cumpar din Germania un E38 din '96,230000 km,motor v8,3000 cmc,clima,cutie automata,full electric,abs,esp,etc.Masina arata beton si e in stare buna de functionare.As vrea,daca se poate,sa-mi spuneti cam tot ce stiti despre modelul asta,in special punctele slabe(tinand cont de faptul ca o sa ruleze prin "minunatul" Bucuresti),consum,piese de schimb,etc,si mai ales la ce trebuie sa fiu atent cand o cumpar(ma refer la tehnica si estetica,la acte sigur nu sunt probleme).Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Salut. Frumoasa alegere, dar are euro3??? In privinta consumului, ce sa-ti zic 20 litrii in mediul urban o sa fie un consum bunicel, ca sa nu zic cand o vei alerga....piese, ca pret, fiind un model de lux, vor fi destul de scumpe, dar daca iti permiti nu e o problema...altceva in afara de punctele astea in minus e o masina superba.... :blink:
Link to comment
Share on other sites

Salut. Frumoasa alegere, dar are euro3??? In privinta consumului, ce sa-ti zic 20 litrii in mediul urban

20754[/snapback]

 

Nu ajunge consumul la 20 la suta,nu speria omu.Undeva pe la 16,am un prieten cu 740 si atata ii consuma in Cluj.

Nu are euro 3 sigur.Poate cine stie,circula cu el cu numere de Germania.

Link to comment
Share on other sites

Nu ajunge  consumul la 20 la suta,nu speria omu.Undeva pe la 16,am un prieten cu 740 si atata ii consuma in Cluj.

Nu are euro 3 sigur.Poate cine stie,circula cu el cu numere de Germania.

20756[/snapback]

 

Ideea cu numerele e urmatoarea: am un prieten f. bun,neamt,care o ia pe numele lui,deci inmatriculata definitiv in Germania,platesc cartea verde, si imi face procura.Eu oricum la 3-4 luni mai ies din tara deci nu e o problema cu alea 90 zile.Acum, de exemplu, am un Golf 3 tdi ,inmatriculat in Belgia si nu am avut deloc probleme cu politia(m-au oprit o data,mi-au luat actele,au verificat-o si nu au mai avut ce sa zica).Singurul dezavantaj e ca te opresc mult mai des decat pe cei cu masini inmatriculate in Ro.Apropos,cartea verde pt. 730i e 1400 euro/an in Germania, platibili in rate trimestriale.

Link to comment
Share on other sites

Apropos, am vazut niste E34 full de full la 3-4000 euro de nu va vine sa credeti cum arata si cum merg.Din pacate,la noi ai voie sa mergi cu dacia din 77 sau cu Trabantul dar un e34 din 93-94 nu "corespunde".

20758[/snapback]

 

Pai atunci am fi groapa de gunoi a Europei.Lasa ca mai bine asa,desi si mie mi-ar place un E34 540 sau M5.

Link to comment
Share on other sites

Ideea cu numerele e urmatoarea: am un prieten f. bun,neamt,care o ia pe numele lui,deci inmatriculata definitiv in Germania,platesc cartea verde, si imi face procura.Eu oricum la 3-4 luni mai ies din tara deci nu e o problema cu alea 90 zile.Acum, de exemplu, am un Golf 3 tdi ,inmatriculat in Belgia si nu am avut deloc probleme cu politia(m-au oprit o data,mi-au luat actele,au verificat-o si nu au mai avut ce sa zica).Singurul dezavantaj e ca te opresc mult mai des decat pe cei cu masini inmatriculate in Ro.Apropos,cartea verde pt. 730i e 1400 euro/an in Germania, platibili in rate trimestriale.

20757[/snapback]

 

Ma gandeam ca asa faci.Nu mi se pare mult 1400 pe an.Depinde cat dai pe masina si cat vrei sa o tii.

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa cumpar din Germania un E38 din '96,230000 km,motor v8,3000 cmc

Iti apreciez gusturile. E38 este, dupa parerea mea, cel mai frumos BMW serie 7.

Ca aspecte negative / de urmarit:

a. Este posibil ca motorul sa prezinte (deja - mai putin probabil, pt ca a rulat in Germania, sau dupa cel il aduci in Romania) problema "Nikasil". Gasesti la acest link cateva informatii, dar iti recomand sa mai cauti pe Internet informatii suplimentare. Daca E38-ul pe care vrei sa-l cumperi are cilindrii blocului motor acoperiti cu Nikasil, poate e mai bine sa te razgandesti.

b. Rulajul mi se pare cam mare, deci este posibil sa te astepti la ceva reparatii la scurt timp dupa cumparare, la suspensie, directie si/sau motor.

c. Piesele de schimb la un serie 7 E38 sunt scumpe sau foarte scumpe. Sper sa iti calculezi bugetul de intretinere tinand cont de acest lucru.

Daca il aduci in tara, sa vii sa ni-l arati. Eu am o slabiciune personala pentru E38... :blink:

Link to comment
Share on other sites

As vrea sa cumpar din Germania un E38 din '96,230000 km,motor v8,3000 cmc

Iti apreciez gusturile. E38 este, dupa parerea mea, cel mai frumos BMW serie 7.

Ca aspecte negative / de urmarit:

a. Este posibil ca motorul sa prezinte (deja - mai putin probabil, pt ca a rulat in Germania, sau dupa cel il aduci in Romania) problema "Nikasil". Gasesti la acest link cateva informatii, dar iti recomand sa mai cauti pe Internet informatii suplimentare. Daca E38-ul pe care vrei sa-l cumperi are cilindrii blocului motor acoperiti cu Nikasil, poate e mai bine sa te razgandesti.

b. Rulajul mi se pare cam mare, deci este posibil sa te astepti la ceva reparatii la scurt timp dupa cumparare, la suspensie, directie si/sau motor.

c. Piesele de schimb la un serie 7 E38 sunt scumpe sau foarte scumpe. Sper sa iti calculezi bugetul de intretinere tinand cont de acest lucru.

Daca il aduci in tara, sa vii sa ni-l arati. Eu am o slabiciune personala pentru E38... :blink:

20777[/snapback]

Multumesc frumos pt. informatie.Promit ca dupa ce il iau vin sa-l vezi.Mai aveam o varianta,respectiv un E32 din 93,730i,full-full,cutie manuala,stare super,dar m-am gandit ca e cam "obosit" ca model.Culmea e ca arata mai bine ca E38-ul ala si are si doar 174.000 km(are carte service),si presupun ca si piesele au alte preturi,dar... nu stiu ce sa zic.Adevarul e ca sunt "lesinat" dupa BMW-uri mai ales dupa alea mari,dar nici nu-mi permit un model prea nou si prea scump.

Link to comment
Share on other sites

[Multumesc frumos pt. informatie.Promit ca dupa ce il iau vin sa-l vezi.Mai aveam o varianta,respectiv un E32 din 93,730i,full-full,cutie manuala,stare super,dar m-am gandit ca e cam "obosit" ca model.Culmea e ca arata mai bine ca E38-ul ala si are si doar 174.000 km(are carte service),si presupun ca si piesele au alte preturi,dar... nu stiu ce sa zic.Adevarul e ca sunt "lesinat" dupa BMW-uri mai ales dupa alea mari,dar nici nu-mi permit un model prea nou si prea scump.

20778[/snapback]

Cred ca mai bun ar fi fost E32-ul mie unul imi place mai mult :blink: ,si cred ca si piesele ar fi fost mai ieftine(mai usor de gasit in dezmembrari)

Link to comment
Share on other sites

Mai aveam o varianta,respectiv un E32 din 93,730i,full-full,cutie manuala,stare super
Daca tii neaparat sa ai un BMW serie 7, dar bugetul pentru intretinere este auster, iti recomand un serie 7 E32 cu motor M30 de 6 cilindri in linie si cutie manuala. Ori un 730i (care a existat in doua variante, 197 CP pana in '88 si 188 CP din '88 pana in '92), dar mai ales un 735i (la, fel, doua variante, 220CP pana in '88 si 211 CP din '88 in '92).

Daca cealalta varianta pe care spui ca o iei in consideare este un E32 730i din '93, aproape sigur este cu motor M60 V8 si, daca asa stau lucrurile, sigur este cu Nikasil. Poate insa sa fie si unul din ultimele modele 730i cu motor M30.

Retine insa ca nici unul din modelele E32 in discutie nu cred ca sunt inmatriculabile in Romania, pentru ca nu indeplinesc normele de poluare (au maxim Euro2, mi se pare).

 

Revenind la prima ta optiune, parerea mea este ca un serie 7 E38 te va bubui bine de tot, din punct de vedere financiar. E drept, ai avea in schimb unul dintre cele mai frumoase BMW-uri si totodata unul dintre cele mai rare (in Romania). Daca intr-adevar iti permiti unul si banii pentru intretinere nu sunt o problema, ia-l. Totusi, din cum pui problema, inteleg ca trebuie si tu, ca mai toti de pe aici de pe forumul bmwclub.ro, sa ai grija cu cheltuielile...

Link to comment
Share on other sites

Salut si bine v-am gasit.As vrea sa cumpar din Germania un E38 din '96,230000 km,motor v8,3000 cmc,clima,cutie automata,full electric,abs,esp,etc.Masina arata beton si e in stare buna de functionare.As vrea,daca se poate,sa-mi spuneti cam tot ce stiti despre modelul asta,in special punctele slabe(tinand cont de faptul ca o sa ruleze prin "minunatul" Bucuresti),consum,piese de schimb,etc,si mai ales la ce trebuie sa fiu atent cand o cumpar(ma refer la tehnica si estetica,la acte sigur nu sunt probleme).Multumesc anticipat.

20753[/snapback]

 

La atatia km este posibil sa nu mai aiba nikasil.E bine sa verifici pentru mai multa siguranta :) .Daca are relantiul destul de neregulat iti sugerez sa cauti alta masina :) .

 

Cel mai bine ar fi sa o duci intr-un service BMW sa o verifice un pic.In felul asta vei afla exact ce trebuie schimbat la ea in momentul respectiv.

 

Modelul este foarte reusit iar caroseria superba.

 

Eu personal as cumpara masina daca as merge cu ea in alta tara(nu in Romania).

Are cam multi kilometri :blink:

Link to comment
Share on other sites

Nu ajunge  consumul la 20 la suta,nu speria omu.Undeva pe la 16,am un prieten cu 740 si atata ii consuma in Cluj.

Nu are euro 3 sigur.Poate cine stie,circula cu el cu numere de Germania.

20756[/snapback]

 

:blink: nu vreau sa-l sperii pe Razvan, dar in Bucuresti ajunge la 20% lejer un v8....doar odata sa prinda traficul de pe Calea Mosilor, Colentina sau Stefan cel Mare si s-a terminat.....plangem noi cu ursuletii, dar un v8..... am un amic cu un 540i din 2000 si la traficul asta de kk din Bucuresti consuma 22%, e adevarat o mai si alearga ca doar e "540i"......in fine asta e, dar putin o sa consume numai la mersul afara din oras.... :)

PS...e si automata.... :)

Edited by Ionut
Link to comment
Share on other sites

cu toate ca E38 este, dupa mine, cel mai frumos BMW produs vre-odata, E32-ul ar putea fi o optiune mai buna :blink: , avand in vedere starea celor doua masini, asa cum le-ai prezentat.

Numai sa nu aiba problema nikasil-ului.

Link to comment
Share on other sites

Salut din nou.In primul rand multumesc mult pentru interesul pe care mi-l acordati.

Deci:bugetul meu e destul de limitat,fara a ma incadra totusi in categoria celor care isi iau o masina pe care o tin in fata blocului ca nu are benzina.In plus,am un principiu la care nu renunt niciodata: chiar daca am fie si un trabant din 1900 nu pun pe el decat piese noi si de calitate(exclus dezmembrari) intotdeauna la timp,chiar daca pt. asta "rup" din alta parte.Tin foarte mult ca masina pe care o am sa fie in stare perfecta de functionare,chiar daca e veche.Acum,de exemplu,am un golf 3 tuning,1,9 tdi 90cp, din 1995 pe care l-am luat din Belgia cu 2500 euro si in care am mai bagat 1500 euro,dar l-am adus in stare practic "noua".Are in schimb un mare "dezavantaj" : nu e BMW :blink:

Asa ca,din cate inteleg de la voi,mai bine ma orientez spre un E32 in stare buna,cu km putini.Sunt enorm de multe E32-uri in Germania, cu maxim 200000 km la bord,in stare excelenta(masini de doctori,avocati,adica oameni cu bani care le-au intretinut corespunzator),la preturi intre 3000-4500 euro,echipate full.Nici E32 nici E38 nu sunt inmatriculabile asa ca asta iese din discutie,masina va ramane cu nr. de Germania.Oricum,in ultima vreme am vazut ca nici politaii nu mai sunt atat de "disperati" dupa masinile cu nr. straine.Sau poate sunt eu mai norocos, de 2 ani circul numai cu astfel de masini si nu am avut probleme.Imi place mult E 38-ul dar,din ce inteleg, e posibil "sa ma sara" la intretinere.

Link to comment
Share on other sites

De ce nu te orientezi la un E39?Am gasit din 96/97 pe la 4 mii.Vrei neaparat motor mare?Eu zic ca daca ti-ai lua un 523 ar avea si un consum mai decent,si ar fi si frumoasa,niste jante late si ar arata super.
Link to comment
Share on other sites

De ce nu te orientezi la un E39?Am gasit din 96/97 pe la 4 mii.Vrei neaparat motor mare?Eu zic ca daca ti-ai lua un 523 ar avea si un consum mai decent,si ar fi si frumoasa,niste jante late si ar arata super.

20849[/snapback]

 

E39 e o masina foarte misto dar prefer seria 7 pt. ca am o "mica problema" : am 2 m si 145 kg :blink:

Link to comment
Share on other sites

E39 e o masina foarte misto dar prefer seria 7 pt. ca am o "mica problema" : am 2 m si 145 kg  :)

20993[/snapback]

 

Atunci e clar ca pentru un "greu" ca tine numai un 7er ar fi potrivit.

 

Dar oricum,totusi in Golf cum stai?Pe bancheta din spate? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Ideea cu numerele e urmatoarea: am un prieten f. bun,neamt,care o ia pe numele lui,deci inmatriculata definitiv in Germania,platesc cartea verde, si imi face procura.Eu oricum la 3-4 luni mai ies din tara deci nu e o problema cu alea 90 zile.Acum, de exemplu, am un Golf 3 tdi ,inmatriculat in Belgia si nu am avut deloc probleme cu politia(m-au oprit o data,mi-au luat actele,au verificat-o si nu au mai avut ce sa zica).Singurul dezavantaj e ca te opresc mult mai des decat pe cei cu masini inmatriculate in Ro.Apropos,cartea verde pt. 730i e 1400 euro/an in Germania, platibili in rate trimestriale.

20757[/snapback]

Super masina!dar ai grija la cat de uzata e(piesele is scumpe iar cand ai bmw te tenteaza sa coxezi pana la maxim).un e38 730i din 98 (navigatie, teleu,climatronic,piele 180000km,etc)ii cam pe la 8000e neg deci nu stiu daca se merita sati iei una din germania neinmatriculabila

Link to comment
Share on other sites

Daca tii neaparat sa ai un BMW serie 7, dar bugetul pentru intretinere este auster, iti recomand un serie 7 E32 cu motor M30 de 6 cilindri in linie si cutie manuala. Ori un 730i (care a existat in doua variante, 197 CP pana in '88 si 188 CP din '88 pana in '92), dar mai ales un 735i (la, fel, doua variante, 220CP pana in '88 si 211 CP din '88 in '92).

Daca cealalta varianta pe care spui ca o iei in consideare este un E32 730i din '93, aproape sigur este cu motor M60 V8 si, daca asa stau lucrurile, sigur este cu Nikasil. Poate insa sa fie si unul din ultimele modele 730i cu motor M30.

Retine insa ca nici unul din modelele E32 in discutie nu cred ca sunt inmatriculabile in Romania, pentru ca nu indeplinesc normele de poluare (au maxim Euro2, mi se pare).

 

Revenind la prima ta optiune, parerea mea este ca un serie 7 E38 te va bubui bine de tot, din punct de vedere financiar. E drept, ai avea in schimb unul dintre cele mai frumoase BMW-uri si totodata unul dintre cele mai rare (in Romania). Daca intr-adevar iti permiti unul si banii pentru intretinere nu sunt o problema, ia-l. Totusi, din cum pui problema, inteleg ca trebuie si tu, ca mai toti de pe aici de pe forumul bmwclub.ro, sa ai grija cu cheltuielile...

20782[/snapback]

Frumos intardevar este dar rar in nici un caz,rare sun 1601s,alpinaurile,3.0si,e21

Link to comment
Share on other sites

in nici un caz rare
Sigur insa ca modelele vechi enumerate de tine sunt evenimente, atunci cand te intersectezi cu ele.

Dar, dintre modelele BMW relativ noi, in Bucuresti vad foarte rar vreun E38. Stiu unul singur, foarte bine intretinut, un 750i Schnitzer in zona Dorobanti. Ma mai intalnesc cu altele in trafic, cand si cand, dar extrem de rar.

 

ADAUGAT 14 Apr.: Are dreptate Gabi_3231 (vedeti post-ul de mai jos), este un E38 Hamann, nu Schnitzer.

Edited by FiveThreeFive
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.