Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Probleme caldura in habitaclu


Recommended Posts

Inainte de toate tin sa salut comunitatea bmw romania. Si acum, problema personala cu 3-ul E46 318i 2005. Acum cateva zile am sesizat ca aeroterma functioneaza oscilant (cand aer rece cand aer cald) . Martorul( acul) ce atesta temperatura in motor a apei functioneaza normal, aceasta ajungand la jumatate . Precizez ca instalatia de climatizare este automata. Si acum descrierea: daca circul pe artere lungi unde motorul sta turat, cu temperatura setata la 32 greade aeroterma baga aer cald dar in momentul in care intampin un semafor rosu, la relantiu aeroterma baga in maxim 10-15 secunde aer rece. Daca turez motorul pe loc aeroterma baga iar cald.Si inca ceva, in bord, in zona caloriferului, am auzit bolboroseli ca si cum instalatia ar avea bule de aer. La drumuri lungi unde motorul sta in permanenta turat nu sunt probleme. A mai intampinat cineva asemenea probleme? Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Completeaza locatia la profil,obligatorie conform regulamentului,vezi poate ai nivelul scazut al antigelului in radiator si incearca sa faci aerisire la sistemul de racire,daca nu verifica robinetul de cadura,oscilatile de la aeroterma sint de la piesa cu tepi care este posibil sa te lase in scurt timp.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multam pentru informatie, m-am mai documentat si se pare ca primul pas este golirea instalatiei de lichid si reumplerea ei urmand mai multi pasi pe care i-am gasit pe forum. N-am inteles prea mult care este rolul piesei cu tepi dar voi cauta sa inteleg care este rolul ei. Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Am dat jos antigelul si l-am locuit cu G11 (albastru), cel din sistemul de racire al masini era de culoare rosie (cel mai probabil G12). procedura este mult mai simpla decat pare si da roade. Esenta procedurii sta in golirea instalatie avand clima pornita pe temperatura maxima, dand astfel posibilitatea pompei auxiliare de circulare a lichidului sa elimine tot ce se afla in calorifer. De asemenea, procedurea de reumplere a sistemului de racire se va efectua tot cu clima setata pe 32grade ( fara a porni motorul) . La final se va efectua aerisirea prin robinetul pozitionat langa gura de umplere de pe radiator. Mai apoi se efectueaza o aerisire a robinetului ce pleaca spre calorifer. Problema rezolvata, martorul nu mai apare pe bord iar probleme cu caldurea nu mai sunt. Multumesc pentru sfaturi, nu de alta dar e cam frig in masina fara o aeroterma care sa functioneze in parametri.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.