Jump to content

Probleme caldura BMW Seria 3-E90


Recommended Posts

Ala e alt senzor (Temperature sensor, heater/evaporator)..... totusi de ce nu faci o diagnoza? de unde esti poate te pot ajuta :rolleyes:

 

Din bucuresti. Maine mi-am facut programare la service pentru schimbat placute, ITP si diagnoza. Si in seara asta, boul de mine, ca altfel nu ma pot numi am zis sa mai incerc inca odata sa aerisesc instalatia si am desfacut putin aerisitorul de pe vasul de expansiune si m-am dus in masina si am accelelart si evident ca ala a zburat in gura ma-sii si nu l-am mai gasit.....Si acuma nu stiu ce sa pun acolo sa pot sa ajung sa fac ITP-ul, pana o sa gasesc un surub de ala de aerisire....:(

Link to comment
Share on other sites

incearca sa deschizi robinetul la caldura din inpa, sa faci o reinitializare la clapete sau sa le setezi asa cum vrei , poate da rezultate cateodata

 

Asta cu inpa ma cam depaseste...o sa merg la cineva care se pricepe. Intre timp mi-a zis un coleg de pe forum ca ar fi pompa supllimentara de apa. El are aceeasi problema si a fost la Mhs Craiova si asta a fost diagnosticul lor...dar nu de pe tester, pe tester nu da nimic. Deci nici el nu e prea sigur. Merci frumos!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...

Salut,

 

Revin cu aceeasi problema stresanta, am luat cateva service-uri la rand...ce sa zic? Numai cuvinte de bine...teste peste teste pareri peste pareri si nicio rezolvare.

A inceput sa dea caldura din ce in ce mai slab si pe stanga, am cumparat pompa auxiliara si am pus-o si si-a revenit problema pe partea dreapta, dar in continuare da caldura foarte slaba in masina si da abia cand ajunge la 100 grade apa.

 

Idei? Pareri? La service clar ca nu se gaseste rezolvare. Orice idee e bine venita. Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Acum eu sincer nu stiu exact cum este sistemul la BMW si este foarte posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo(fosta masina) problema asta este una foarte comuna si are foarte multe cauze. In primul rand daca ai incalzire in scaune si se strica la sofer sau pasager sistemul, clima nu mai functioneaza in parametrii. De asemenea mai este problema motoraselor care se pot bloca/strica(am vazut ca tu le-ai verificat si ai vazut ca sunt ok). La Bmw nu exista vreun program de reinitizalizare a lor? La Volvo se mai dereglau si o luau razna si trebuia pusa diagnoza si recalibrate, poate asa e si la BMW. Repet posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo asta e o problema la ordinea zilei si ma gandesc ca la fel o si in cazul de fata.O alta problema la Volvo o mai reprezenta freonul, nu inteleg exact care era legatura dar daca era pe rosu la fel, un motoras se bloca pe cald sau rece.

De asemenea caloriferul l-ai verificat?

Edited by AlexChris
Link to comment
Share on other sites

Acum eu sincer nu stiu exact cum este sistemul la BMW si este foarte posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo(fosta masina) problema asta este una foarte comuna si are foarte multe cauze. In primul rand daca ai incalzire in scaune si se strica la sofer sau pasager sistemul, clima nu mai functioneaza in parametrii. De asemenea mai este problema motoraselor care se pot bloca/strica(am vazut ca tu le-ai verificat si ai vazut ca sunt ok). La Bmw nu exista vreun program de reinitizalizare a lor? La Volvo se mai dereglau si o luau razna si trebuia pusa diagnoza si recalibrate, poate asa e si la BMW. Repet posibil sa vorbesc prostii insa la Volvo asta e o problema la ordinea zilei si ma gandesc ca la fel o si in cazul de fata.O alta problema la Volvo o mai reprezenta freonul, nu inteleg exact care era legatura dar daca era pe rosu la fel, un motoras se bloca pe cald sau rece.

De asemenea caloriferul l-ai verificat?

 

Orice raspuns imi poate da idei, deci mersi frumos.Si la BMW am sesizat ca daca a luat-o razna vreun senzor nu mai functioneaza climatronicul corect, dar daca-l pui pe 28 de gradica, adica maxim nu mai conteaza ca afara iti arata 45 de grade, el da caldura la maxim. A fost pus pe tester si toate clapetele functionau corect, cum am mai zis am verificat si eu sa vad daca functioneaza. Caloriferul....e mult zis verificat, am reusit sa ajung pana unde intra tevile in radiator si erau fierbinti, si returul e destul de cald, deci as zice ca nu este infundat.

Edited by gazoby
Link to comment
Share on other sites

Poti incerca cu un alt head-unit de clima. Cauta un coleg care asa asa ceva la vanzare eventual dintr-o dezmembrare si incearca sa faci un swap sa vezi daca tot asa se comporta. Posibil comanda sa o dea aiurea head unit-ul.

 

Ma gandesc ca dadea pe tester daca era ala stricat ca ala e full electric, nu are nimic mecanic, eu suspectez foarte tare ca nu e aerisita cum trebuie, si nici nu gasesc pe cineva care sa o aeriseasca cum trebuie, cand am schimbat pompa auxiliara nici macar nu a curs apa cand i-am dat jos furtunurile. Am fost si la bimmer service...100 lei tester si raspunsul a fost ca nu stim sigur dar presupunem ca e pompa auxiliara, asta dupa ce le-am zis eu ce au zis astia la reprezentanta. Am schimbat pompa auxiliara si surpiza tot la fel. Le-am mai dat inca 100 lei sa-i schimbe antigelul, poate poate o si aerisesc, mi-au zis ca nu trebuie aerisita, ca se aeriseste singura, sincer asta cu aerisirea singura cred ca e cam basm, cel putin la mine....am scos un furtun de la pompa aux si era aer...deci nimic aerisire.

Link to comment
Share on other sites

aia la bimmer service te-au pacalit cu pompa auxiliara.nu are nicio treaba cu caldura din masina.probabil ai si dat 500 de lei pe una noua, care nu tine foarte mult, tocmai pt ca este foarte rar folosita si se blocheaza.

trebuia sa cauti care este rolul ei inainte sa dai banii pe ea.iar 100 de lei pe tester, considera ca i-ai dat de pomana.asta e pretul de service la coltul blocului.

daca tot ai bagat mana pe la masina, sfatul meu este sa demontezi bordul masinii si sa verifici cu rabdare fiecare circuit.posibil ceva sa nu lucreze acolo.

Link to comment
Share on other sites

aia la bimmer service te-au pacalit cu pompa auxiliara.nu are nicio treaba cu caldura din masina.probabil ai si dat 500 de lei pe una noua, care nu tine foarte mult, tocmai pt ca este foarte rar folosita si se blocheaza.

trebuia sa cauti care este rolul ei inainte sa dai banii pe ea.iar 100 de lei pe tester, considera ca i-ai dat de pomana.asta e pretul de service la coltul blocului.

daca tot ai bagat mana pe la masina, sfatul meu este sa demontezi bordul masinii si sa verifici cu rabdare fiecare circuit.posibil ceva sa nu lucreze acolo.

 

Iti dai seama ca nu am cumparat-o de la ei si nici nu am dat 100 de lei sa mi-o monteze. Am luat SH pentru ca nimeni nu putea sa-mi zica sigur ca aia e problema si am montat-o eu in 5 minute. Problema cu caldura pe dreapta este clar din cauza pompei auxiliare de apa. Am schimbat si s-a rezolvat, da caldura si pe dreapta la fel ca pe stanga. Problema grava e ca nu mai infierbanta si asta dinainte sa schimb pompa.

Cand zic pompa auxiliara ma refer la piesa 4 din link http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA51&mospid=48822&btnr=64_1437&hg=64&fg=18

Eu stiu ca functioneaza la activarea functiei REST si nu numai, ea pompeaza apa in radiatorul din masina, cand scot mufa din ea, se simte clar cum se raceste si mai tare aerul suflat. Daca gresesc si stii altceva despre ea, te rog sa ma corectezi. Mersi frumos!

 

Stie cineva ce face piesa 2 http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=VA51&mospid=48822&btnr=64_1774&hg=64&fg=15 ?

E' cumva un robinet care inchide si deschide apa in masina? Ar putea fi de la el?

Link to comment
Share on other sites

Eu am pompa auxiliara defecta de cand am luat masina.si avea un an masina si 60.000 de km.dar probleme cu caldura nu am avut decat cand aveam termostatele defecte.le-am schimbat si s-a rezolvat problema.

si multe e90 au pompa auxiliara defecta.tocmai ca nu e prea folosita si se blocheaza.

Link to comment
Share on other sites

Si eu o am defecta tot decand am cumparat masina, mai misc de ea sau cate un "balcan" reset si o ia din loc.

Confirm cele zise de Alex, probleme cu caldura nu am avut niciodata din cauza pompei auxiliare.

 

 

Sent from my iPhone 1s using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pompa auxiliara ajuta intr-adevar la incalzirea apei intr-un timp mai scurt, dar asta nu inseamna ca daca-i dusa asa cum la foarte multe E90-uri se intampla, sa-ti afecteze incalzirea! Poate se incalzeste ceva mai greu decat daca-i functionala si cel mai important, n-o sa-ti mearga functia de Rest, adica sa-ti bage caldura si cu motorul oprit! Si asta dupa ce in prealabil ai mers cu masina suficient iar temp apei a ajuns undeva aproape de max, altfel nici nu va porni! Edited by RaYn3
Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca dupa ce am schimbat-o si-a revenit caldura pe dreapta. Posibil sa fie doar o coincidenta, nu contrazic ca nici reprezentanta nu mi-a zis 100%, a zis ca 95% e pompa auxiliata: "S-au dus carbunii si ca nu mai functioneaza in parametri" :). Functia REST imi merge si imi mergea si inainte

 

Bun, atunci din ce cauza nu am caldura cum trebuie in masina si se incalzeste asa greu? Benzina are doua termostate sau doar dieselul? Mentionez ca furtunul care iese din motor e rece abia la 108 grade incepe sa se incalzeasca cate putin, deci tind sa cred ca termostatul este ok.

 

Stie cineva cum se face o aerisire ca la carte, am vazut aici pe forum pasii, dar pentru astea cu vas de expansiune separat zice ca se aeriseste singura, ceea ce nu cred, daca scot furtunul de la pompa aux abia daca curge putina apa, restul aer, DECI nu se aeriseste singura.

Link to comment
Share on other sites

Se aeristeste foarte greu cel pe benzina, ai un surubel acolo pe vasul de expansiune :rolleyes:

 

Sper ca nu ai fost ironic cand ai zis ca se aeriseste foarte greu la benzina, pentru ca se aeriseste foarte greu. Evident ca am aerisit si de la surubul de pe vas de 10 ori si de la surubul de langa racitorul de ulei. Nu au niciun efect, iese apa si atat.

 

Azi cand am oprit masina se auzea in bord ca si cum ar turna cineva apa in radioator dintr-un bidon, ceea ce imi intareste inca odata ideea ca masina asta nu e aerisita bine si nu gasesc pe cineva capabil sa-mi aeriseasca si mie instalatia. EVIDENT nu doar din surub ca nu da rezultate.

Ma refer la o aerisire asemnatoare cu video:

Link to comment
Share on other sites

Sper ca nu ai fost ironic cand ai zis ca se aeriseste foarte greu la benzina, pentru ca se aeriseste foarte greu. Evident ca am aerisit si de la surubul de pe vas de 10 ori si de la surubul de langa racitorul de ulei. Nu au niciun efect, iese apa si atat.

 

Azi cand am oprit masina se auzea in bord ca si cum ar turna cineva apa in radioator dintr-un bidon, ceea ce imi intareste inca odata ideea ca masina asta nu e aerisita bine si nu gasesc pe cineva capabil sa-mi aeriseasca si mie instalatia. EVIDENT nu doar din surub ca nu da rezultate.

Ma refer la o aerisire asemnatoare cu video:

 

Da-mi vinul tau sa-ti trimit procedura din DIS de aerisire completa

Si o adresa de e-mail

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

gata ti l-am trimis

 

Mersi frumos! Problema e ca la mine nu iese deloc apa pe la aerisitorul de langa racitorul de ulei si nu am aerisitor langa pompa auxiliara, cred ca acolo e o poza pentru diesel.

Oricum e mult mai logic stilul de aerisire, decat ce gasesti pe aici.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.