Jump to content

Probleme caldura BMW Seria 3-E90


Recommended Posts

o fi freo clapeta pe sub bord pe acolo daca ziceai ca atunci cand sa modificat de pe stanga pe dreapta sa auzit zgomot pe sub bord.

se mai aude bolborosind apa prin radiatorul de sub bord ?

 

Da, se aude la fel cand se umple radiatorul, dar se aude ca si cum ar avea presiune mult mai mare. Si cand pun mana pe furtunul de la returul de la radiatorul de sub bord se simt bulele de aer.

Clapetele pe teste sunt ok, doar daca nu cumva e rupta vreo una si nu are cum sa dea pe tester. Ideea e ca de cateva zile pe dreapta se simtea mai cald decat pe stanga ( atunci cand o tineam turata si reuseam sa le fac sa dea cald)

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca tot nu este bine aerisita atunci,ca normal ar trebui sa nu se mai auda bolborosind pe acolo nimic daca ar fi bine aerisita.la clapeta ar pute fi rupta clapa care astupa gurile alea pe acolo,si actuatorul sa fie ok,el sa lucreze dar in gol.dar clapetele nu au treaba cu circuitul de antigel care trebuie sa fie fara aer in el si sa nu se auda aerul pe acolo .

eu zic sa mai incerci sa o aerisesti cum ai facut ultima oara cand ai uitat sa pui busonul si sa o lasi fara buson pana incepe sa urce antigelul in vas poate mai scoate aer.ca daca zici ca se simte cum circula bulele de aer prin furtune inseamna ca pompa de apa ar fi buna.

pe baieti de pe forum care au ateliere i-ai intrebat? ca poate nu au vazut postul tau,ca ma gandesc ca poate ei au mai intalnit defectul asta,dale un mesaj poate au o idee ceva.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca tot nu este bine aerisita atunci,ca normal ar trebui sa nu se mai auda bolborosind pe acolo nimic daca ar fi bine aerisita.la clapeta ar pute fi rupta clapa care astupa gurile alea pe acolo,si actuatorul sa fie ok,el sa lucreze dar in gol.dar clapetele nu au treaba cu circuitul de antigel care trebuie sa fie fara aer in el si sa nu se auda aerul pe acolo .

eu zic sa mai incerci sa o aerisesti cum ai facut ultima oara cand ai uitat sa pui busonul si sa o lasi fara buson pana incepe sa urce antigelul in vas poate mai scoate aer.ca daca zici ca se simte cum circula bulele de aer prin furtune inseamna ca pompa de apa ar fi buna.

pe baieti de pe forum care au ateliere i-ai intrebat? ca poate nu au vazut postul tau,ca ma gandesc ca poate ei au mai intalnit defectul asta,dale un mesaj poate au o idee ceva.

 

Pai si sa fie din cauza ca mai are aer in instalatie? sa nu dea pe stanga? Practic prin stanga intra tevile de la caldura, acolo ar trebui sa se incalzeasca prima data.

Nu am intrebat pe nimeni, ca nici nu stiu pe cine.....

Link to comment
Share on other sites

este posibil, ciudat este ca nu se aeriseste de atata timp.nu stiu ce clapete are sub bord si cum dirijeaza aerul stanga dreapta ,de aceia zic ca cineva care a demontat pe acoolo te poate lamuri mai bine.uitate pe la comercial pe acolo de cei cu ateliere si intreabai daca au mai intalnit asa ceva si vezi daca iti da un sfat gratis sau te cheama sa o rezolve pe bani.macar rezolvi problema.unu pe care l-am mai vazut pe forum este .service premium. si pare ca este ceva de capul lui,este din bucuresti poate te rezolva el ,dai un PM.

mai erea bimmer service tot din buc ,la ei am fost si eu odata si faceau numai bmw,parca robert il cheama pala,dar nu l-am mai vazut pe forum

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

este posibil, ciudat este ca nu se aeriseste de atata timp.nu stiu ce clapete are sub bord si cum dirijeaza aerul stanga dreapta ,de aceia zic ca cineva care a demontat pe acoolo te poate lamuri mai bine.uitate pe la comercial pe acolo de cei cu ateliere si intreabai daca au mai intalnit asa ceva si vezi daca iti da un sfat gratis sau te cheama sa o rezolve pe bani.macar rezolvi problema.unu pe care l-am mai vazut pe forum este .service premium. si pare ca este ceva de capul lui,este din bucuresti poate te rezolva el ,dai un PM.

 

Le-am scris, dar nu mai gasesc comentul, probabil l-au sters. Le-am dat si un PM. Acuma sa vedem. Ma gandesc ca ar putea fi ceva prin bord care nu-si face treaba.

Link to comment
Share on other sites

este posibil sa fie ceva si pe la clapele alea insa e ciudat ca nu se aeriseste.

uite mai este unu brandex si are si nr de tel acolo la anunt.ideea e sa ii intrebi inainte daca au mai intalnit defectul asta, ca nu oi fi tu primul,si sa nu te cheme la atelier sa o ia pe ghicite

i-am gasit si pastia, la ei am fost la inceputul anului si pareau buni

Alexandru Dinoiu

Efficient Mobile Services SRL

B-dul Timisoara 103-111

61327 Bucuresti

Tel.: +40 723 574 527

imi pare rau ca nu pot sa te mai ajut dar ma depaseste,sa nu uiti sa postezi dupa ce rezolvi problema ca sunt tare curios.bafta.

Edited by cabron
Link to comment
Share on other sites

este posibil sa fie ceva si pe la clapele alea insa e ciudat ca nu se aeriseste.

uite mai este unu brandex si are si nr de tel acolo la anunt.ideea e sa ii intrebi inainte daca au mai intalnit defectul asta, ca nu oi fi tu primul,si sa nu te cheme la atelier sa o ia pe ghicite

la astia am fost la inceputul anului cand am luat masina si pareau buni

Alexandru Dinoiu

Efficient Mobile Services SRL

B-dul Timisoara 103-111

61327 Bucuresti

Tel.: +40 723 574 527

imi pare rau ca nu pot sa te mai ajut dar ma depaseste,sa nu uiti sa postezi dupa ce rezolvi problema ca sunt tare curios.bafta.

 

 

Stai linistit ca m-ai ajutat destul.Mersi frumos! Da, corect pana cand nu imi zice unu ca a mai intalnit asta si stie exact ce are nu mai las pe nimeni sa se apropie de masina. La toti la care am fost, numai pe ghicite. Ideea este ca problema caldurei doar pe o parte este destul de des intalnita la E90. In urma topicului astuia m-au contactat vreo 3-4 sa ma intrebe daca am rezolvat.

Link to comment
Share on other sites

Stai linistit ca m-ai ajutat destul.Mersi frumos! Da, corect pana cand nu imi zice unu ca a mai intalnit asta si stie exact ce are nu mai las pe nimeni sa se apropie de masina. La toti la care am fost, numai pe ghicite. Ideea este ca problema caldurei doar pe o parte este destul de des intalnita la E90. In urma topicului astuia m-au contactat vreo 3-4 sa ma intrebe daca am rezolvat.

 

nu am citit tot topicul, pana la urma ai schimbat pompa auxiliara noua?

Link to comment
Share on other sites

nu am citit tot topicul, pana la urma ai schimbat pompa auxiliara noua?

 

 

Pompa auxiliara am schimbat-o, de atunci a inceput sa dea caldura si pe dreapta. Dadea egal stanga cu dreapta, dar slab. Acuma nu mai da bine pe stanga, dar frige pe dreapta. Pompa auxliara a fost SH, nestiind sa-mi spuna nimeni sigur de problema, am zis sa nu dau 670 a prost pe ea, asa ca am dat 200 a prost pe ea. :)

Link to comment
Share on other sites

Pompa auxiliara am schimbat-o, de atunci a inceput sa dea caldura si pe dreapta. Dadea egal stanga cu dreapta, dar slab. Acuma nu mai da bine pe stanga, dar frige pe dreapta. Pompa auxliara a fost SH, nestiind sa-mi spuna nimeni sigur de problema, am zis sa nu dau 670 a prost pe ea, asa ca am dat 200 a prost pe ea. :)

 

pai cred ca s-a dus si asta

Link to comment
Share on other sites

pai cred ca s-a dus si asta

 

 

De functionat functioneaza sigur( se aude cum porneste, se simte cand pun mana pe ea, se simte cand ii scot mufa).

Si celalta mergea, dar zic cei de la reprezentanta, ca nu mai mergea in parametri, astfel nu avea putere sa bage apa pana in capul radiatorului si de asta nu aveam caldura pe dreapta. Acuma care o fi explicatia ca pe dreapta frige aerul.....clar ca nu e pompa aia de vina, mai ales ca sunt multi posesori de E90 care merg cu ea arsa de 1 an 2...

Link to comment
Share on other sites

salut , aceeasi problema o am si eu. masina e90 318i dublu climatronic.pe stanga baga fierbinte pe dreapta rece.. a gasit cineva vreo rezolvare?sau explicatie?

 

 

Ca rezumat: am avut aceeasi problema initial, dupa care nici pe stanga nu mai dadea cum trebuie. Deci stanga caldut, dreapta rece. Am schimbat pompa auxiliara de apa, a inceput sa dea si pe dreapta la fel ca pe stanga. Dupa ce am aerisit-o de zeci de ori a inceput sa infierbante pe dreapta, si pe stanga e doar cald si se incalzeste mai greu, deci s-a inversat problema. Nu stiu ce sa-ti spun sa faci concret. Citeste si tu ce s-a scris pana acum si trage o concluzie, ideea e' ca suntem foarte multi cu problema asta si eu chiar am umblat prin cateva service-uri si nu i-au dat de cap. La reprezentanta o sa-ti spuna ca nu functioneaza pompa auxiliara de apa in paramentri si la alte service-uri, cel mai probabil, o sa-ti puna ca nu merg actuatoarele, asta pana pun testerul, dupa aia o sa ridice din umeri.

Daca ai mai mult noroc decat mine si o rezolvi, posteaza sa vedem si noi.

Link to comment
Share on other sites

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=504111

documentatie....poate va ajuta cu ceva...din ce am citit e problema de radiatorul de clima...care pare ca se infunda partial.. chiar daca e comun pentru ambele parti

 

este foarte posibil sa se fi infundat partial. Ideea e ca am incercat sa-i schimb antigelul cu un aparat care face vid, si aparatul ala a tras tot aerul din insalatie si antigelul pana cand s-au lipit furtunele intre ele si ma gandesc ca atunci sa nu-mi fi miscat dopul ala sau ce o avea el acolo dintr-o parte in alta, si asa sa mi dea caldura pe dreapta si sa nu mai dea pe stanga cum trebuie.

Dar totusi la o masina din 2006 cu 100.000 km si doar cu antigel in instalatie sa se infunde radiatorul.....

Link to comment
Share on other sites

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=504111

documentatie....poate va ajuta cu ceva...din ce am citit e problema de radiatorul de clima...care pare ca se infunda partial.. chiar daca e comun pentru ambele parti

 

Da, l-am citit si eu acum. Se pare ca este radiatorul. Unde ai fost pana acum sa ne luminezi cu forumul asta? :)) Mersi frumos!

Deci pentru ceilalti posesori de E90 care au problema asta, si care nu o au o sa o aiba pentru ca e' problema comuna :nea: , REZOLVAREA ESTE SA SE SCHIMBE RADIATORUL din masina, se pare ca e consutruit pe doua nuclee ( unul sus si unul jos) unul alimenteaza partea stanga si unul partea dreapta.

Link to comment
Share on other sites

dupa ce il schimbi, poate il tai pala vechi sa aflam si noi cu ce se poate infunda.

 

Momentan am caldura in masina, ca pe dreapta frige si usor usor ( dupa vreo 5-10 km) incepe sa incalzeaza si pe stanga, avand in vedere vremea de afara cred ca-l las asa. Incerc sa caut un garaj pe la un prieten si inainte sa-l dau jos as vrea sa-i pun ori otet, ori calgon in el. As vrea sa-l decuplez de la sistemul de racire al masinii si sa-i fac circuit inchis: furtune, pompa auxiliara, calorifer, si sa pun pompa pe direct si sa o las sa plimbe otetul ala si/sau calgonul.

Link to comment
Share on other sites

Cum se da jos radiatorul ala ? Trebuie dat bordu jos ?

Masina a mai avut antigelu schimbat pana acum ?

 

Da, din pacate numai cu bordul jos se poate scoate radiatorul.

Eu am luat masina la 69.000 Km si antigelul l-am schimbat eu la 106.000, cat are acum.

 

Incearca sa ii faci circuit cu o pompa cu debit mai mare.nu as folosi pompa auxiliara pt asta

 

Da, e' adevarat ca pompa aia e' cam lesinata, dar cu altceva nu stiu cu ce i-as putea face, sau sa mufez bine un furtun acolo cu presiune.....

Edited by gazoby
Link to comment
Share on other sites

si eu am acceeasi problema , antigelul a fost mereu schimbat la timp , nu are urme de rugina sau impuritati , sunt tare curios cum se poate infunda radiatorul pt caldura asa din senin. eu totusi cred ca are aer in el si nu e bine aerisit.din ce am citit pe forumurile de afara pompa auxiliara se uzeaza si trage aer fals pe la garnituri si il introduce in calorifer
Link to comment
Share on other sites

si eu am acceeasi problema , antigelul a fost mereu schimbat la timp , nu are urme de rugina sau impuritati , sunt tare curios cum se poate infunda radiatorul pt caldura asa din senin. eu totusi cred ca are aer in el si nu e bine aerisit.din ce am citit pe forumurile de afara pompa auxiliara se uzeaza si trage aer fals pe la garnituri si il introduce in calorifer

 

Asta cu trasul aerului fals pe la pompa auxiliara e' prima data cand am auzit-o, dar nu mi se pare imposibil si ar avea si putina logica, mai ales ca la mine pe retur se simt bule in furtun, cand tin mana pe el, si la tur nu se simt.

Ce ai citit tu pe forumuri s-a solutionat cu rezolvarea problemei, adica a schimbat cineva o pompa noua si si-a revenit, sau doar isi dadeau unii cu parerea?

A postat ,,rbu_tuninq'' un link in care oamenii aia spun ca e' vinovat radiatorul, l-au schimbat si s-a rezolvat. Eu am schimbat pompa de apa si nu s-a rezolvat, ce-i drept am pus-o SH.

Pe de alta parte eu am pus o instalatie de vid pe masina si mi-a tinut vidul in insatlatie fara sa se miste acul de la ceasul de la vid....deci daca ar avea pori, ar fi foarte mici, si imi e greu sa cred ca baga asa mult aer pe acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Problema asta am avut-o si eu la un e92 335i din 2010,baga caldura doar pe partea soferului.

Am schimbat radiatorul de sub bord si am rezolvat complet problema.

De retinut e faptul ca acest radiator vine pe doi producatori,adica Valeo(cazul meu) sau Denso.Pana nu il dai jos nu poti stii exact ce model e...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Problema asta am avut-o si eu la un e92 335i din 2010,baga caldura doar pe partea soferului.

Am schimbat radiatorul de sub bord si am rezolvat complet problema.

De retinut e faptul ca acest radiator vine pe doi producatori,adica Valeo(cazul meu) sau Denso.Pana nu il dai jos nu poti stii exact ce model e...

 

 

 

 

Cat te-a dus toata distractia?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.