Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Pierdere puter motor!


bmw3er

Recommended Posts

Salut intr-un timp observasem mici intreruperi motor la relanti, intr-o seara nu prea friguroasa ,dupa cateva zile de stationare a pornit foarte greu,iar motorul se comporta foarte urat ca si cun ar fi pornit in3 am schimbat imediat filtru de benzina si bujiile bosch....nu am mai avut probleme de genul asta , doar ca inca nu am scapat de micile intreruperi la relantii, cateodata mai scade putin si turatia si revine la normal , se comporta ca si cum nu se alimenteaza...

2. In mers ,cand apas ambreiajul oscileaza turatiile , nu mereu face asa, turatiile mai oscileaza si la relanti dar numai atunci cand dupa mai multe porniri, acceler putin(inainte sa plec) deci: dupa pornire accelerez

putin apoi oscileaza putin si se stabiliZeaza cand plec nu mai face.

3 in mers la relanti in treapta 1 simt ca nu are putere ,trebuie ajutata putin din acceleratie,,,inainte cu cateva luni bune masina se comporta perfect la relantii, relantiul fiind foarte stabil....masina 318is 1997

Link to comment
Share on other sites

Pompa de benzina si/sau debitmetru.

E posibil ca debitmetru sa nu ti l dea pe tester daca nu e busit de tot.

 

mi-a mai zis cineva ca ar fi de la debitmetru,...

si un mecanic mi-a zis ca poate sa fie de la pompa de benzina sau regulatorul de presiune din rampa de injectoare...

o sa verific azi alternatorul ca am observat ca tremura atunci cand inchid usa, sau aprind faza lunga....ieri a cazut relantiul ceva mai des, cadea pana la prima liniuta dupa zero. si dadea sa moara.

Link to comment
Share on other sites

asa facea si la mine cand inchideam usa, sau aprindeam luminile, e normal sa faca asa, fluctueaza de 2-3 ori putin

 

alta data facea asa dupa ce mi s-a stricat alternatorul si avea fluctuatii de curent, am inlocuit alternatorul si nu mai avea fluctuatii, fluctuatiile erau permanente, verifica incarcarea, daca ai fluctuatii de current chiar si usoare influenteaza mersul motorului la relanti

 

alta cauza poate fi sonda lambda

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

nu stiu ce sa zic de sonda lambda....nu cred.

 

am verificat azi alternatorul:

-fara nici-un consumator incarca - 13.9-14

-consumatori, faza scurta,faza lunga aeroterma la maxim. - are mici fluctuati 13.6-13.7

-cu toti consumatori, cand inchid usa.....scade brusc la 12.7.........

 

baiatul respectiv care mi-a verificat , a zis ca as avea o dioda arsa, si de asta are pierderi de putere....

sa fie oare asta?

 

cand scot mufa de la debitmetru, isi modifica putin mersul apoi revine la normal

iar cand pun mufa la loc, din nou se modifica mersul si revine la normal....

Link to comment
Share on other sites

Mi se intampla si mie ceva asemator la un 2.0i automat e93.. am mai patit-o si altadata acu vreo luna dar si-a revenit repede.. la plecarea de pe loc, in sarcina mai mare "uruie" destul de deranjant motorul (parca ar merge in 3), iar la accelerare de pe loc pleaca in suturi.. cand opresc sa iau o curba sau la semafor s-a intamplat sa se si opreasca.. si e nasol ca trebuie oprita pe loc, pusa in P, apoi pornita iar.. cineva mi-a zis ca ar fi o mufa de la un injector, sau chiar injectorul in sine.. mi s-a aprins si martorul check-engine in bord.. voi ce parere aveti??
Link to comment
Share on other sites

pai atunci ce sa aibe, de exemplu azi a mers perfect....nu mi-a facut nici-o figura nimic.

sa fie regulatorul de relanti , o trebui curatat? valva pcv? ceva aer fals foarte putin?

nu stiu ce sa verific....ca faza e ca nici nu-mi face rau, sau des....maine vreau sa dau clapeta de admise. s-o curat , si regulatorul la fel.

la mine am si dracie de filtru sport, si toba sport...dar nu am avut probleme pana acuma...

 

deci pt cei care au avut aceasta problema stie sa-mi dea un raspuns.....: in mers in treapta a1a , nu are putere si da sa moara....are momente cand merge perfect, are momente cand da sa moara..

Link to comment
Share on other sites

an curatat corp clapeta acceleratie, s-a schimbat mersul motorului, merge mai fin, si este mai putin sgomotos ,turatiile sunt mai precise.

credeam ca am scapat, insa mai are momente cand, cade relantiu, mai ales atunci cand reduc viteza si apas ambreiaju sa schimb intr-o treapta inferioara, fluctueaza putin, tremura apoi se stabilizeaza....

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salut, in ultimul timp, am tot fost la mai multi mecanici, insa nici unul nu mi-a zis ceva concret.

 

insa pierderile de putere nu s-au mai simtit decat foarte rar....acum in mers pe liber sau cu ambreiajul calcat se tureaza singura la 1300-1400 ture, si cade turatia doar cand roata e oprita , si nu cade imediat, cade ceva incet......

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi face la fel,adica atunci cand o las pe liber (dar masina sa fie in mers) imi scade de cateva ori turatia pana pe la 500 rpm ,dar nu tot timpul.

Ce are Dumnezeu cu mila.

Pana acum schimbat;

-Rk motor (probleme cu un cuzinet si am decis sa l fac pe tot).

-garnituri admisie,clapeta acceleratie.

-furtunase de vacum

-curatat clapeta si senzor ralanti.

-Bujii NGK Laser Platinum

-Valva Pcv.

-Tester peste tester cu Inpa, unul facut la Bmw.

Plus multe dar nu mi aduc aminte.

Si cu toate astea cand o ia dracii si o las pe liber tremura ca dracu.

Intr un cuvant dracu isi mai ia benzinara.

Am avut Diesel inainte si la diesel o sa revin.

Link to comment
Share on other sites

Si mie imi face la fel,adica atunci cand o las pe liber (dar masina sa fie in mers) imi scade de cateva ori turatia pana pe la 500 rpm ,dar nu tot timpul.

Ce are Dumnezeu cu mila.

Pana acum schimbat;

-Rk motor (probleme cu un cuzinet si am decis sa l fac pe tot).

-garnituri admisie,clapeta acceleratie.

-furtunase de vacum

-curatat clapeta si senzor ralanti.

-Bujii NGK Laser Platinum

-Valva Pcv.

-Tester peste tester cu Inpa, unul facut la Bmw.

Plus multe dar nu mi aduc aminte.

Si cu toate astea cand o ia dracii si o las pe liber tremura ca dracu.

Intr un cuvant dracu isi mai ia benzinara.

Am avut Diesel inainte si la diesel o sa revin.

 

Ia-ti un 330I sau 325I. La mine e invers, vreau sa fug de diesel. :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Stiu ca ai avut probleme cu arborele,dar o sa vezi la costuri dupa cu 330 i

Intradevar e fiabil dar pe iarna cand o sa mergi cu 16% consum iar impozit si asigurare de sari , o sa vezi ca de banii aia schimbai motorul la diesel cu totul si tot iti mai raman bani.

Link to comment
Share on other sites

cred ca pana la urma problema mea este de la debitmetru....

mi-a venit mie aseara o nebunie sa merg fara debitmetru conectat, am scos mufa si m-am plimbat putin.

merge la fel, nu da in nas, nu merge intrerupt trage la fel....la relanti sta undeva la 900 fix acolo fara sa se balbaie....

apoi cand conectez mufa , cade relantiu la vreo 700-800, dar se balbaie....

dupa revelion, o sa schimb debitmetru....

 

intrebarea mea este, se poate sa-l adaptez din nou, din tester?

merge sa-l curat si apoi sa resetez din diagnoza?....pt ca in mare parte masina, merge perfect, sta perfect la relantii.(deci nu e dus de tot)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

 

Am o problema asemanatoare cu a ta. Am un 316i FL care se tureaza greu si nu are cuplu mai deloc. Mentionez ca de pornit porneste mereu la sfert, iar relantiul nu da fluctuatii vizibile in turometru.

O fi debitmetrul ala pe duca?

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

 

Am o problema asemanatoare cu a ta. Am un 316i FL care se tureaza greu si nu are cuplu mai deloc. Mentionez ca de pornit porneste mereu la sfert, iar relantiul nu da fluctuatii vizibile in turometru.

O fi debitmetrul ala pe duca?

 

mai intai trebui sa pui masina pe tester, la tine este foarte usor sa faci o diagnoza, gasesti pe toate colturile baieti care se ocupa cu asa ceva,

insa pt masina mea, nu am gasit deloc mufa sa-i fac o diagnoza....succes.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.