Jump to content

320i nu porneste la rece(m50 e36)


Recommended Posts

Vanosul are 2 senzori de detonatie si da, pot afecta pornirea, in functie de ei se regleaza "avansul". Iti recomand sa iei legatura cu userul MAS, este singura persoana pe care am gasit-o cu dester care sa mearga la ADS, iti trebuie un calculator cu port serial ca sa mearga cu INPA si cablul de diagnoza, nu merge cu adaptor de la serial la USB pt. motoarele astea, nu ma intreba de ce pt ca nu stiu sa te lamuresc.

Si eu am o problema cu ralantiul la E34-le meu, motor 2L fara vanos dar cu electronica Siemens ( la fel ca la Vanos, e National Version Germany masina) si anume ca la cald are niste intreruperi si se simte o vibratie in masina, am ajuns cu el si la MHS, am probat cu alti senzori, injectoare, regulator de ralanti, refacut chiulasa, absolut tot ce se putea face si nu am reusit sa ii dau de cap. Intr-un final m-am obisnuit cu ideea ca asa face el si am trecut mai departe, pur si simplu nimeni nu a gasit rezolvarea. In cazul tau, schimba instalatia cu totul, cred ca e cea mai usoara varianta.

 

Uite aici un link cu bataia mea de cap http://www.bmwclub.r...-ceva-probleme/

 

ti-am zis ca te agiti degeaba cu chestia aia, e de la benzina de Romania, e proasta.

Du si tu nevasta macar pana la Budapesta, fa un plin acolo si sa vezi minune.....nu o sa iti mai trepideze eratic la relanti...

 

Pentru colegul cu problema de mai sus, eu zic sa aduci frumos alta masina de afara si sa faci o recarosare sa nu mai platesti taxa de inmatrculare si gata...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ti-am zis ca te agiti degeaba cu chestia aia, e de la benzina de Romania, e proasta.

Du si tu nevasta macar pana la Budapesta, fa un plin acolo si sa vezi minune.....nu o sa iti mai trepideze eratic la relanti...

 

Pentru colegul cu problema de mai sus, eu zic sa aduci frumos alta masina de afara si sa faci o recarosare sa nu mai platesti taxa de inmatrculare si gata...

 

da,ce zici tu e simplu.dar am vb cu userul MAS azi,iar diseara dau o fuga pana in bucuresti sa imi faca o diagnoza amanuntita.pt ca problema asta se poate rezolva.

ea merge dupa ce porneste foarte bine.dar la rece nu vrea,parca il are pe aghiuta la locul unde se produce scanteia si nu o lasa sa porneasca.

am verificat acum si daca imi vine curent pana la fise.am pus contactul si am verificat la toate fisele.imi da 12.28 pe toate.

am schimbat si bobinele acum,mai am unele vechi,dar originala,nici asa nu a vrut,deci se exclud si bobinele.

am schimbat si camshaft senzor,nici asa nu a vrut,l-am pus inapoi pe cel al masinii.

eu ma gand sa nu fie EWS.

aseara chia m-am uitat sa vad unde duc firele de la un fel de led pe care il am in bord(pornesc masina doar daca pun cipul care este separat de cheie pe ledul ala,se aprinde alt led din cip,

si apoi dau la automat,si invarte,altfel nu face nici clanc),si duce la o cutie neagra,,din care ies numai fire negre

atasez poza cu dracia aia de cutie si ledul ala care iese din ea.

iar ultima poza,modulu argintiu,este amplasat sub bricheta....dupa traducerea grosolana a google translator,ar fi unitate de follow control sunet...habar nu am ce ar face asta...

post-34657-0-46066400-1385980127_thumb.jpg

post-34657-0-69016900-1385980139_thumb.jpg

post-34657-0-03236800-1385980296_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

da,ce zici tu e simplu.dar am vb cu userul MAS azi,iar diseara dau o fuga pana in bucuresti sa imi faca o diagnoza amanuntita.pt ca problema asta se poate rezolva.

ea merge dupa ce porneste foarte bine.dar la rece nu vrea,parca il are pe aghiuta la locul unde se produce scanteia si nu o lasa sa porneasca.

am verificat acum si daca imi vine curent pana la fise.am pus contactul si am verificat la toate fisele.imi da 12.28 pe toate.

am schimbat si bobinele acum,mai am unele vechi,dar originala,nici asa nu a vrut,deci se exclud si bobinele.

am schimbat si camshaft senzor,nici asa nu a vrut,l-am pus inapoi pe cel al masinii.

eu ma gand sa nu fie EWS.

aseara chia m-am uitat sa vad unde duc firele de la un fel de led pe care il am in bord(pornesc masina doar daca pun cipul care este separat de cheie pe ledul ala,se aprinde alt led din cip,

si apoi dau la automat,si invarte,altfel nu face nici clanc),si duce la o cutie neagra,,din care ies numai fire negre

atasez poza cu dracia aia de cutie si ledul ala care iese din ea.

iar ultima poza,modulu argintiu,este amplasat sub bricheta....dupa traducerea grosolana a google translator,ar fi unitate de follow control sunet...habar nu am ce ar face asta...

 

am gasit un link,referitor la modulul argintiu http://www.serial-kombi.com/en-GB/volkswagen-transporter-1980-1991-warning-system-for-emergency-vehicles-with-electronic-tone-cycle-control-unit-for-12v-N37678.html

dar nu am nici o idee ce face...

Link to comment
Share on other sites

daca ar fi de la ews nu iti pornea nici pompa de benzina, nu pornea nici impinsa, nu are legatura.

 

a dat domnu de am pornit-o.dar cu o oala de apa fierta,am turnat-o pe motor,in zona camshaft senzor si a luat-o la sfert.nu a pornit inecata a pornit bine.relantiul sta pe la 900 rpm,

chiar nu mai stiu ce sa zic.

mai astept pana diseara sa vad ce imi zice userul MAS cu diagnoza.sper acum sa nu ma ratacesc prin bucuresti.care vede PH 69 YNG,rosie,sa va minunati,ca ala e cazanul meu de nu porneste.

Link to comment
Share on other sites

ala e modulul care iti face ping-urile alea cand e ceva in neregula.., sau uiti luminile aprinse si inchizi portiera etc..

Eu am avut o siguranta arsa pe modulul de comfort /ews si fix la fel facea, dar nu conta daca era cald sau rece, si intradevar nu porneste nici trasa, dar de invartit motorul il invartea.... (siguranta o ardea in 2-3 porniri maxim)

Eu zic sa o mariti daca ii dai de cap, sa mearga cat de cat si sa iei alta..

 

Eu am avut o problema relativ minora si tot m-a disperat vreo 2 saptamani si ceva... si bineinteles ca nu a rezolvat nimeni nici un kkt, pur si simplu si-a revenit singura ( am lasat-o cu trapa intre-deschisa si a intrat niste apa pe la electromotoarele de la trapa si ce era pe acolo si de acolo aveam tot felul de scurturi in modulul de confort/ ews.)

Dupa 2 saptamani de diagnostice la tot felul de specialisti si mari eletricieni. tot felul de meseriasi, aruncat vreo 3-4 mil pe meseriasi care mai desfaceau ceva si au gasit ei sigur problema, dadeau cu niste spray de contact si ziceau ca gata... pur si simplu si-a revenit singura, probabil s-a uscat apa care intrase pe acolo

Iti povestesc asta ca la mine se stia si sigur de unde provine problema si tot nu au facut nimic...daca chiar e ceva electric la tine chiar daca o rezolvi pe asta o sa apara alta.... mai ales daca ai si improvizatii pe masina.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

ala e modulul care iti face ping-urile alea cand e ceva in neregula.., sau uiti luminile aprinse si inchizi portiera etc..

Eu am avut o siguranta arsa pe modulul de comfort /ews si fix la fel facea, dar nu conta daca era cald sau rece, si intradevar nu porneste nici trasa, dar de invartit motorul il invartea.... (siguranta o ardea in 2-3 porniri maxim)

Eu zic sa o mariti daca ii dai de cap, sa mearga cat de cat si sa iei alta..

 

Eu am avut o problema relativ minora si tot m-a disperat vreo 2 saptamani si ceva... si bineinteles ca nu a rezolvat nimeni nici un kkt, pur si simplu si-a revenit singura ( am lasat-o cu trapa intre-deschisa si a intrat niste apa pe la electromotoarele de la trapa si ce era pe acolo si de acolo aveam tot felul de scurturi in modulul de confort/ ews.)

Dupa 2 saptamani de diagnostice la tot felul de specialisti si mari eletricieni. tot felul de meseriasi, aruncat vreo 3-4 mil pe meseriasi care mai desfaceau ceva si au gasit ei sigur problema, dadeau cu niste spray de contact si ziceau ca gata... pur si simplu si-a revenit singura, probabil s-a uscat apa care intrase pe acolo

Iti povestesc asta ca la mine se stia si sigur de unde provine problema si tot nu au facut nimic...daca chiar e ceva electric la tine chiar daca o rezolvi pe asta o sa apara alta.... mai ales daca ai si improvizatii pe masina.

 

ping-ul ala de care zici tu il face si la mine,si nu cand uit luminile aprinse...il face chiar cand e rece motorul,chiar si acum cand nu imi porneste.de cateva ori parca innebunise...nu se mai oprea deloc ping-ul ala...pana nu am scos borna de la baterie...si a inceput sa faca cand am pornit-o.

nu stiu de ce facea asa,dar tin minte ca si luna trecuta nu se mai oprea,si i-am scos borna de la baterie...

in fine,mai am o instalatie completa de M50,rezolv ceva daca o schimb?

si eu m-am gandit sa o dau,am avut pe ea anul trecut 2500 euro,si nu am vrut sa o dau.ea cand porneste imi merge foarte bine.

o sa spun diseara ce am gasit,dupa ce ii fac o diagnoza.

sa vedem ce osa iasa.

Link to comment
Share on other sites

ping-ul ala de care zici tu il face si la mine,si nu cand uit luminile aprinse...il face chiar cand e rece motorul,chiar si acum cand nu imi porneste.de cateva ori parca innebunise...nu se mai oprea deloc ping-ul ala...pana nu am scos borna de la baterie...si a inceput sa faca cand am pornit-o.

nu stiu de ce facea asa,dar tin minte ca si luna trecuta nu se mai oprea,si i-am scos borna de la baterie...

in fine,mai am o instalatie completa de M50,rezolv ceva daca o schimb?

si eu m-am gandit sa o dau,am avut pe ea anul trecut 2500 euro,si nu am vrut sa o dau.ea cand porneste imi merge foarte bine.

o sa spun diseara ce am gasit,dupa ce ii fac o diagnoza.

sa vedem ce osa iasa.

 

pusa pe tester in seara asta,nu s-a gasit doecat sonda lambda defecta.

parerea mea?masinii asteia nu i se mai poate descoperi cauza de ce nu porneste la rece.

mai incerc maine ceva,sa fac rost de un multimetru performant si sa verific curentul din baterie(nu voltajul) si sa fac un load test al bateriei.

poate pana la urma asta sa fie de vina.ceea ce nu cred.si incerc si cu o baterie de diesel,vine maine un prieten la mine si mi-o da pe a lui.

multumesc pt sfaturi,alte idei nu mai am,si nici senzori si alte prostii nu mai vrea sa cumpar.mi-a ajuns.

eu consider ca nu mai este nimic de spus.daca vor moderatorii,pot inchide acest topic.

Link to comment
Share on other sites

pune ECU de manuala

 

aviz amatorilor de detinatori de testere.cand iti iei angajamentul ca ii faci o diagnoza cuiva,trebuie sa fi sigur de interpretarea datelor si sa ai habar de ceva mecanica,nu sa stai cu tel in mana si sa apelezi la prietenul cel mai bun.

 

google,sa vezi alte thread-uri asemanatoare cu povestea mea.pt mine,astea sunt fite,oricine isi poate pune pe calculator un program de diagnoza si isi poate cumpara un cablu.

 

osa postez eu ce a avut masina mea de nu porneste la rece.un mecanic adevarat,si cineva care interpreteaza niste date de la o diagnoza,ar trebui sa stie ce are.

 

o seara placuta.

 

topic inchis

Link to comment
Share on other sites

Sa fii sanatos daca esti beligerant! Eu am citit primul post si am dat reply, nu stau sa citesc alte pareri si sa ma las influentat

 

Sper sa iti porneasca

 

Pa

 

mai bine citeai tot si apoi sa iti dai cu parerea.nu m-a deranjat parerea ta,dar a fost ca nuca-n perete.

 

o sa o rezolv maine si pornirea.

 

Cine ti-a facut diagnoza astfel?

 

salut.nu dau detalii despre cine mi-a pus diagnoza.de fapt,nu a fost nici una.masina are doar lambda defecta,ca la cati bani am bagat in ea,imi luam seria 5,dar nu asta conteaza.

un lucru de la diagnoza mi-a dat de gandit+rateurile de pe evacuare.

maine seara revin cu rezolvarea si cu poze.

o seara placuta

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

prbabil ca a facut diagnoza la MAS si are impresia ca trebuia sa plece cu masina reparata de acolo. Ceea ce cred ca nu isi da seama este ca la dinozaurii astia nu poti face totul cu testerul, parametrii furnizati sunt mult mai putin cocludenti decat la o masina mai noua. Pe principiul facerea de bine, futere de mame...
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai bine citeai tot si apoi sa iti dai cu parerea.nu m-a deranjat parerea ta,dar a fost ca nuca-n perete.

 

o sa o rezolv maine si pornirea.

 

 

 

salut.nu dau detalii despre cine mi-a pus diagnoza.de fapt,nu a fost nici una.masina are doar lambda defecta,ca la cati bani am bagat in ea,imi luam seria 5,dar nu asta conteaza.

un lucru de la diagnoza mi-a dat de gandit+rateurile de pe evacuare.

maine seara revin cu rezolvarea si cu poze.

o seara placuta

 

se poate inchide topicul.

imi porneste la sfert de cheie acum,si la rece.schimbat motor.

Link to comment
Share on other sites

s-au potrivit foarte bine.motorul a fost acelasi cu cel pe care l-am dat jos.

si acum a aparut alta problema :)))

concluzie:trebuie sa o vand.

 

nuam dat detalii.cand am dat motorul vechi jos,am dat si chiulasa,am observat ca pistoanele aveau un joc oribil ..ceea ce nu trebuia.daca nenorocitul ala de manometru cu care am luat compresia

nu ma mintea,terminam de mult toataproblema asta.era decalibrat.

acum,la motorul pe care l-am pus,nu se accelereaza cand este rece :) porneste la sfert dimineata dar pana nu se incalzeste la 90 grd,imi mananca zilele.

ma gandeam ca e de la tacheti,ca imi tacane ca dracu cativa,doar cand se incalzeste motorul,si sa ramana ceva supape intredeschise.

in fine,am scapat de dracu,am dat de ta-su cum se zice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.