Jump to content

Montare trapa e60


Bmw 530d

Recommended Posts

ai taiat toti stalpii sau doar plafonul la imbinarea cu stalpii?

 

ai curaj sa mergi cu masina?

banuiesc ca esti pe principiul "nu mi se intampla mie, sunt sofer bun" dar daca te loveste unu' cred ca te face sushi

 

-tu decizi pentru viata ta dar sa nu iei pe nimeni in masina ca s-ar putea sa moara nevinovati.

-daca o faci si apare la vanzare... %#@$^^@$&*#$@ (evident ca o sa fie "impecabila", "full de full" si "fara accident")

 

masina ta e ca un burger de la "mec": facut din 100 de vaci

Edited by mmneg
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

stalpii cu totu ca daca tai tabla de la cupola se onduleaza nu o mai poti monta

 

 

Omule tu esti sanatos??? Scuza-ma ca-ti vorbesc asa dar asta numai masina nu e? Sau vrei sa o transformi in masina de carat morti? Iti faci firma funerara si mergi cu 20-30 km/h prin oras? Gandeste-te cat de sigura e masina asta si mai gandeste-te la ceva .... Poti omora oameni nevinovati, copii...... Bag-o prietene la dezmembrari si vei fi mai castigat , ba mai mult dc ai preturi bune iei una intreaga!!!

Bafta multa ca ai nevoie!!!

Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca mana sudorului, pregatirea suprafetelor si electrozii folositi sunt la standardul robotilor din fabricile bmw

 

la asta se adauga bineinteles tratamentul protector in baie de acid pentru a preveni corodarea si ce mai vine dupa

 

nu vorbim de o aripa, e vorba de structura de siguranta care e muci in momentul asta

 

sa ne gandim la un impact din spate, unde crezi ca cedeaza? ii sare "cupola" si iese o saorma cu de toate

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca mana sudorului, pregatirea suprafetelor si electrozii folositi sunt la standardul robotilor din fabricile bmw

 

la asta se adauga bineinteles tratamentul protector in baie de acid pentru a preveni corodarea si ce mai vine dupa

 

nu vorbim de o aripa, e vorba de structura de siguranta care e muci in momentul asta

 

sa ne gandim la un impact din spate, unde crezi ca cedeaza? ii sare "cupola" si iese o saorma cu de toate

 

 

e bine sa nu vezi, ca atunci crezi tot ce auzi. Nu cred ca foloseste cineva baie de acid, si nu i-as vedea rostu. caroseriile trec prin nishte bai de solventi sa le curete si apoi sunt zincate, si cam asta e tot tratamentul. robotii nu asigura o sudura mai buna calitativa decat un sudor bine pregatit, ci doar rapiditate si un anumit standard de calitate. Problema la colegu e ca a taiat aiurea, in mod normal panourile laterale sunt dintr-o bucata, la el acum sunt din mai multe.

Link to comment
Share on other sites

Na ca v-am distrus visele de la inceputul topicului... :pardon:

Va mai incumetati sa luati masini scumpe din romania?

 

Cunosc pe cineva la schrot in Germania si-mi povestea cum merg bulgarii cu meseriasi direct acolo, taie in doua E60-urile accidentate, aduc jumatatile bune in Bulgaria, le sudeaza, vopsesc, impacheteaza si le vand tzipla la fraieri. <_<

 

Nu poti compara sudura din fabrica, cu a unui sudor oricat de profesionist. E sudura in puncte, tratamentul termic nu e afectat, izolatia nici atat, punctele in care se face nu sunt la intamplare ci alese cu atentie cu eroare de 1mm, etc.

Si adaug faptul ca e construit dintr-un profil bine determinat dupa multe calcule si teste pentru a rezista la o gramada in multe situatii, nu bucati sudate la intamplare.

 

Ohohoooo... nu-i asa simplu.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.