Jump to content

Schimbare pompa lichid spalare geam E90


Airhead

Recommended Posts

Salutare,

Vreau sa schimb pompa de la lichidul de spalare geam si vreau sa stiu unde este amplasat. Este vorba de piesa 4 sau 8:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=VC31&mospid=48480&btnr=61_1879&hg=61&fg=45

 

Cred ca este in spatele aripii drepta fata, dar am nevoie de confirmari.

Daca are cineva poze, instructiuni, link-uri cu poze cum se da jos aripa fata, raman recunoscator.

 

Multumesc.

 

Dan

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Stii sigur ca e stricata pompa ? Daca jetul s-a redus in intensitate treptat pe parcursul mai multor zile e posibil sa ai doar sita din capul pompei infundata cu un fel de "mucus" :) La mine asa era .

 

Pasii:

1.Scoti semnalizarea de pe dreapta.

2.Dai roata dreapta jos.

3.Dai aparatoroarea jos (2 bucati mari si una mica jos parca).

4.Scoti rezervorul . E prins intr-un surub. Pe el gasesti ambele pompe .

 

Asta e "documentatia" pe care mi-am facut-o eu din TIS . Cu ea printata langa mine a fost destul de usor - http://www74.zippyshare.com/v/91556876/file.html

Asta e un document (cu poze) gasit pe net . E pentru seria 1 , dar e cam acelasi lucru. - http://www54.zippyshare.com/v/64605954/file.html

 

Daca te uiti pe documentele astea 2 e imposibil sa nu-ti iasa.

 

SFATURI:

Pune-ti niste manusi de lucru din alea subtiri , ca altfel o sa-ti cam f#ti mainile cu aparatoarele alea cand tragi de ele .

Verifica mai intai sita din capul pompei sa nu fie infundata.

Daca tot ajungi la rezervor , spala-l.

 

Succes :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Stii sigur ca e stricata pompa ? Daca jetul s-a redus in intensitate treptat pe parcursul mai multor zile e posibil sa ai doar sita din capul pompei infundata cu un fel de "mucus" :) La mine asa era .

 

Pasii:

1.Scoti semnalizarea de pe dreapta.

2.Dai roata dreapta jos.

3.Dai aparatoroarea jos (2 bucati mari si una mica jos parca).

4.Scoti rezervorul . E prins intr-un surub. Pe el gasesti ambele pompe .

 

Asta e "documentatia" pe care mi-am facut-o eu din TIS . Cu ea printata langa mine a fost destul de usor - http://www74.zippyshare.com/v/91556876/file.html

Asta e un document (cu poze) gasit pe net . E pentru seria 1 , dar e cam acelasi lucru. - http://www54.zippyshare.com/v/64605954/file.html

 

Daca te uiti pe documentele astea 2 e imposibil sa nu-ti iasa.

 

SFATURI:

Pune-ti niste manusi de lucru din alea subtiri , ca altfel o sa-ti cam f#ti mainile cu aparatoarele alea cand tragi de ele .

Verifica mai intai sita din capul pompei sa nu fie infundata.

Daca tot ajungi la rezervor , spala-l.

 

Succes :thumbsup:

 

 

Salut,

 

Am avut aceeasi problema, s-a rezolvat prin curatarea sitei.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Merci de raspunsuri, sutele au fost schimbate, traseul curatat. Ănainte sa moara, merge mai bine când era rezervorul de lichid spre gol si ĂŽncĂŁ se auzea ca ĂŽncearcĂŁ sa tragĂŁ, apoi si-a dat duful.

O sa ĂŽncerc ce a sugerat Alex si revin.

Merci ĂŽncĂŁ o data.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.