Jump to content

Apa sta la 40-60 grade la viteze mai mari


clawdiu

Recommended Posts

Salut. Am o problema care recent s-a agravat putin in sensul ca nu mai baga nici caldura la viteze mai mari de 90 aproximativ

 

Mai exact, cand sunt in oras totul e ok, apa sta la 90 si caldura merge ok

 

Cand ies din oras apa scade pe la 40-60 grade si mai de curand nu mai baga nici aer cald... Baga dar nu il incalzeste.

 

Din ce am mai citit am vazut ca ar putea fi un termostat.

 

Imi confirma cineva asta si sa imi spuna si care ar fi acela si cum sa il verific?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Termostatele sunt duse, ca sa fi sigur ca si cel de EGR e dus il dai jos sufli in el si daca aerul trece ca pintr-o teava foarte usor e stricat, daca trece foarte greu e bun. In cazaul in care e stricat si il schimbi si daca ai noroc o sa iti urce apa la 90 de grade indiferent de vreme si de ce viteza ai, dar slabe sanse, oricum o sa mai creasca vreo 20 de grade daca e si cel prinipal stricat.

 

Mai mult ca sigur trebuie sa le schimbi pe amandoua.

 

De preferat pe viitor e sa spui si pentru ce masina, motorizare.

Edited by Butzy
Link to comment
Share on other sites

Daca se incalzeste radiatorul in 5 minute dupa ce pornesti masina inseamna ca e termostatul blocat pe deschis.

Nu, nu se incalzeste..

 

Termostatele sunt duse, ca sa fi sigur ca si cel de EGR e dus il dai jos sufli in el si daca aerul trece ca pintr-o teava foarte usor e stricat, daca trece foarte greu e bun. In cazaul in care e stricat si il schimbi si daca ai noroc o sa iti urce apa la 90 de grade indiferent de vreme si de ce viteza ai, dar slabe sanse, oricum o sa mai creasca vreo 20 de grade daca e si cel prinipal stricat.

 

Mai mult ca sigur trebuie sa le schimbi pe amandoua.

 

De preferat pe viitor e sa spui si pentru ce masina, motorizare.

Poti te rog sa imi spui daca il pot verifica eu pe cel de la EGR si eventual sa ma ajuti cu un link sa imi dau seama cum e pozitionat si cum il dau jos?

 

Si al 2-lea termostat, unde este pozitionat?

 

*da, am uitat. e46 2.0 diesel/an 2001/CA70419

 

aceeasi problema am avut si eu si am rezolvat-o prin schimbarea termostatului .

Care din termostate l-ai schimbat?

Edited by clawdiu
Link to comment
Share on other sites

Termostatul principal . Nu stiu sa existe si un alt termostat in sistemul de racire .

 

piesa 4 http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3324&hg=11&fg=35

Salut!Exista si al doilea termostat ,cel de la EGR.Uite,atasez si o schita.post-46628-0-16349700-1386011418_thumb.png

 

Este posibil ca un termostat defect sa influenteze si consumul de motorina?

Salut!La masina mea cand s-a defectat termostatul de la EGR( si apa scadea cand mergeam in afara localitatii)consumul era mai mare pe OBD cu 500ml la 100 de km,REZULTA CA UN TERMOSTAt DEFECT CRESTE CONSUMUL.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

daca la drum lung se raceste apa cel mai probabil termostatul egr este defect.este simplu de verificat.se da jos , se sufla in el si daca trece foarte usor aerul prin el este clar defect.cel mai bine schimba ambele termostate si gata.nu sunt o avere.

 

La mine tot la drum lung se raceste apa, si nu-i termostatul egr de vina.. L-am schimbat si tot asa face.. Deci, ii celalalt termostat.. Nu-i o regula sa fie cel de la egr daca se raceste apa la drum lung

Link to comment
Share on other sites

Salut!Exista si al doilea termostat ,cel de la EGR.Uite,atasez si o schita.post-46628-0-16349700-1386011418_thumb.png

 

 

Salut!La masina mea cand s-a defectat termostatul de la EGR( si apa scadea cand mergeam in afara localitatii)consumul era mai mare pe OBD cu 500ml la 100 de km,REZULTA CA UN TERMOSTAt DEFECT CRESTE CONSUMUL.Bafta!

Poate nu stia, ca am impresia ca la unele modele nu exista si cel pentru EGR.

 

in cazul meu, exista: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2105&hg=11&fg=35

 

daca la drum lung se raceste apa cel mai probabil termostatul egr este defect.este simplu de verificat.se da jos , se sufla in el si daca trece foarte usor aerul prin el este clar defect.cel mai bine schimba ambele termostate si gata.nu sunt o avere.

 

Da, la drum lung. Voi incerca sa il dau jos initial pe asta de la EGR sa il verific si eventual sa il schimb sa vedem ce se intampla. E greu de dat jos? Dureaza mult?

Link to comment
Share on other sites

Poate nu stia, ca am impresia ca la unele modele nu exista si cel pentru EGR.

 

in cazul meu, exista: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=11_2105&hg=11&fg=35

 

 

 

Da, la drum lung. Voi incerca sa il dau jos initial pe asta de la EGR sa il verific si eventual sa il schimb sa vedem ce se intampla. E greu de dat jos? Dureaza mult?

 

 

 

in maxim 1 min l-ai dat jos.e foarte simpla operatiunea.termostatul principal se da mai greu jos , si acela se defecteaza foarte usor deoarece are urechile care tine arcul din plastic....deci se rup foarte usor acele urechi.

Link to comment
Share on other sites

in maxim 1 min l-ai dat jos.e foarte simpla operatiunea.termostatul principal se da mai greu jos , si acela se defecteaza foarte usor deoarece are urechile care tine arcul din plastic....deci se rup foarte usor acele urechi.

 

l-am dat jos in dupamiaza asta. se sufla destul de usor prin el. nu e nevoie sa depun nici macar catusi de putin efort ca sa suflu prin el. Inteleg din asta ca este dus. I-am facut poze, sa merg maine sa vad de unde sa il comand. As vrea sa cumpar pe original.

 

DUpa ce il schimb, mai completez antigel? Acum cand l-am dat jos a curs putin ca era sub presiune... Sau sa fac vreo aerisire ceva?

Link to comment
Share on other sites

daca se sufla usor 100% este defect.vezi cum stai cu caldura la drum intins dupa ce il schimbi pe asta si daca tot nu este ok schimba-l si pe cel principal.eu am dat pe el original cam 180 lei din ce imi aduc aminte.

 

 

nu trebuie sa faci nici o aerisire , o sa se faca in mers aerisirea , daca a curs mult lichid inlocuieste-l , daca a curs putin nu are rost ....

Edited by george_geo1010
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am schimbat termostatul de la egr cu unul tot pe original, dar din pacate simptomele au ramas aceleasi. (in oras se ridica aproape de 90 grade si caldura nu prea multa, cand ies din oras scade pe la jumatate cred si caldura mai deloc.)

 

Sa fie termostatul principal de vina? Ma gandesc ca daca era ala dus, nu trebuia sa imi fiarba apa din cauza asta?

 

Cel principal se poate verifica? E greu de dat jos?

Edited by clawdiu
Link to comment
Share on other sites

Schimba-l cu unul nou. Nu trebuie sa fiarba daca e dus. Poate ramane blocat pe deschis, ceea ce va duce la scaderea temperaturii de functionare.

 

In concluzie il schimb si pe cel principal sa vad daca isi revine.

 

Oricum si ala de la egr era dus sigur, deci nu l-am schimbat degeaba.

 

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

update!

 

Am schimbat si termostatul principal, si totul este perfect acum. Apa la 90 grade si caldura... multa!

Pentru cei interesati, termostatul a costat 170 lei pe original adica pe Behr.

 

Multumesc pentru sfaturi!

Edited by clawdiu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.