Jump to content

Demontare galerie admisie BMW e36 320i.


Recommended Posts

Incep prin a va spune ca de o spatamana am montat pe masina o instalatie GPL .Pot sa spun ca sunt incantat de cum functioneaza masina cat si de pretul scazut de care beneficiaza GPL-ul.

 

Problemele ce le intampin nu cred ca au vre-o legatura cu instalatia GPL.De doua zile acul ce indica temperatura lichidului de racire tinde sa urce spre limita din dreapta.Adaugand si faptul ca nu am caldura in masina am decis sa schimb termostatul (probat in apa clocotita nu deschide complet).Pe langa termostat voi schimba si curelele +rolele intinzatoare ...o lucrare care decurge fara probleme pana in momentul de fata .

 

La inspectia motorului si al anexelor am descoperit pierderi de lichid de racire prin spatele motorului exact sub galeria de admisie .Intentia mea este sa ajung la locul cu pricina si sa schimb toate furtunele din acea zona cu unele noi .Am atasat si o poza in care am desenat cu o sageata locul unde am detectat pierderile de lichid.

 

In conditi normale (motorul sa fie alimentat doar cu benzina),probabil ca nu mai deschideam topicul acesta .

 

Dar acuma conditiile nu sunt normale...asadar cat de dificila face instalatia GPL demontarea galeriei??

Link to comment
Share on other sites

Am inspectat azi galeria ,si sincer m-am descurajat putin de gramada de fire care sunt suprapuse.

 

@Service Premium...Multumesc pentru raspunsul rapid ..mai am cateva nelamuriri in legatura cu interventia (pe care nu sunt inca 100%sigur daca pot sa-i fac fata) .Ti-as fi recunoscator daca ai putea sa imi dai si alte sfaturi.

 

1.Instalatia GPL are injectoare separat,ma gandesc ca nu o sa ma leg de ele ..probabil trebuie desfacute doar cele 6 mufe ?

2.Injectoarele de la benzina si GPl raman pe galerie ?

3.De galerie este prinsa o tija metalica de care sunt atasate firele si mufele ambelor sisteme de alimentare..acea tija trebuie neaparat separata de galeria de plastic ...sau iese odata cu galeria ?

3.Ma supun la anumite riscuri lucrand in zona acea?

 

 

Ma gandeam ca maine sa-i sun pe cei din service-ul care au montat instalatia sa ma indrume cu ce ar trebui sa fac ,dar ma probabil in cazul in care nu merg la un service autorizat as putea pierde garantia. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Nu e deloc greu daca ai indemanare si ai mai demontat astfel de piese.

 

Daca ti se pare prea greu mergi chiar la cei care ti-au montat-o ca sa te ajute.

 

Doar cele 6 mufe.

Galeria de admisie nu are injectoarele prinse de ea. Alea sunt separate.

 

Exista riscul sa nu stii sa pui la loc ceva sau sa ramai cu vreun furtun pe care sa nu stii unde sa-l mufezi.

Link to comment
Share on other sites

Cei care mi-au montat instalatia sunt in Deva (100km).Masina nu o pot muta deocamdata decat trasa .

 

In cazul in care ma depaseste situatia (dupa o analiza detaliata),am posibilitatea sa o duc la un cervice auto din oras (binenteles fara sa ma apuc eu de demontat)...dar acolo nu stiu peste cine dau ....si nu va fi o reprezentanta.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

:) Pai mai mesteresc . dar cand vad fire (in general elecrica )multe la un loc ma ia cu ''frisoane''.

Ca ideie la masina asta am schimbat cu mainile mele urmatoarele... telescoapele fata+spate de doua ori, radiatorul, pompa apa,bujiile etc .

 

Presupun ca instalatia GPL secventiala(Tomaseto 300)are sisteme suficiente de siguranta incat sa nu iasa gaz prin vre-o conducta.

Link to comment
Share on other sites

Nu am umblat la furtune doar la mufe si cabluri,am reusit sa scot galeria intr-un final.

 

P.S..Parca nu as face treaba asta in fiecare zi :)

 

Am gasit si furtunul cu probleme ,se poate vedea cum a fost taiat gresit intr-un capat ,asadar colierul la strangere nu a mai calcat pe toata suprafata lui,iar la presiunea formata din cauza pierderi treptate a lichidului de racire s-a desfacut tot mai mult(diagnostic dat de mine :unsure: ) ..Deoarece colierul care il strangea era nou banuiesc ca a fost montat unde s-a montat si instalatia GPl .

 

Atasez si cateva poze facute pe parcursul interventiei.

 

 

 

Stiu ca de abia acuma vine partea grea ..de acea nu cred c o sa mai continui azi .Merg sa cumpar furtunul (de la instalatii termice ),si un set de coliere de plastic.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am terminat in mare parte,am schimbat furtunul cu probleme am pus majoritatea pieselor la loc ,si am pornit masina ...dar nu merge cum trebuie .

 

Am urmatoarele simptome .

Pornesc motorul ,ajunge la temperatura de functionare ,dar lichidul nou adaugat din vasul de expansiune nu scade (avand in vedere ca am schimbat termostatul si automat 2-3 litri de lichid s-au scurs din motor).Daca desfac surubul de aerisire ies aburi cu presiune ,iar daca plec cu masina temperatura lichidului de racire urca spre rosu.

 

De frica sa nu se intample ceva grav am oprit motorul .

 

La motorul meu se poate considera ca schimb lichidul de racire (am dat drumul la o parte de lichid si am completat cu altul), eu am mai schimbat lichidul de racire la masina mea ,si nu tin minte ca acul indicatorului sa urce spre rosu ...iar lichidul din vaz a scazut pana jos de tot incat sa umple golurile din instalatie iar eu sa pot face aerisirea ..

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Daca ajunge sa ai aburi pe la surubelul de aerisire, inseamna ca e fierbinte motorul deja, mai ales ca ai specificat ca ajunge pe rosu.

De la motorul rece, pornesti cu surubelul deschis, astepti sa se incalzeasca cu el deschis, deschizi busonul si tot completezi sa fie antigel pana sus, ai sa vezi ca scade la un moment dat, dai caldura pe maxim in interior, astepti sa deschida termostatul, cand deja e cald ar trebui sa fie aerisit.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

O sa incerc asa...

 

Dar vreau sa va intreb..

 

 

Termostatul deschide ....inainte de a ajunge acul la mijloc sau cand acul ramane la mijlocul gradatiei??

 

Nu este normal ca acul indicator al temperaturi sa treaca de mijloc(spre rosu) ,chiar daca acum completez cu lichid?

Update...Functioneaza ..a inghitit pana acuma aprox 3 litri de antigel (+ apa distilata)dar am aprit motorul pt ca am ramas fara antigel ... am trimis pe cineva sa cumpere ...A inceput sa ia lichid imediat ce a pornit motorul ..acum am lichid in borcan la maxim dar in caz de nevoie nu am cu ce sa complectez...in 10 min reiau operatiunea.

 

 

Pe termostatul meu scria 92 grade..La 92-95 grade probat pe aragaz a inceput sa deschida.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Am facut aerisirea.... intradevar nu am procedat corect prima data (o sa ma uit dimineata cat lichid va fi in borcan ... sunt epuizat)..am adaugat aprox 3,5 litri lichide .Dupa un mic test de 2 km plus turatiile din curte acul sta fix la jumatate.

 

Functioneaza si instalatia GPL .

 

Intrebare ...Din radiator pleaca 2 furtune de diametru mare ..cel din stanga este rece tot timpul..iar cel din dreapta (de langa borcan) este cald .... asa trebuie sa fie ??

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Acuma vin de la masina ...borcanul gol gol.Ma duc sa mai cumpar antigel si apa distilata.

 

Ma intreb oare la o instalatie GPL se monteaza si conducte noi de lichid de racire ?

Daca este asa ma gandesc ca toate problemele vin de la montajul instalatiei ....probabil au dat drumul la lichid sa curga si nu au completat cu altul ,atunci normal ca motorul are de suferit .

 

Cand am desfacut sa schimb termostatul nicidecum nu a curs lichid mai mult de 3 -3,5 litri.....deja am complectat aprox 5 litri si borcanul este gol .

Link to comment
Share on other sites

Am mai verificat..vara asta nu am circulat cu masina iar cand am inceput sa circul cu ea tin minte ca am verificat si lichidul de racire.

 

Daca te uiti la ultima poza postata de mine o sa vezi ca din T -ul de unde am scos furtunul cu probleme mai pleaca doua furtune noi strange cu coliere noi care au fost montate cel mai probabil atunci.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.