Jump to content

F32 420 d


tutorial

Recommended Posts

dupa cate stiu eu din documentarea dinaintea comenzii mele - optiunea se cheama ceva gen intelligent automatic high beam ... si mi se pare ca functioneaza numai daca ai optiunea de faza lunga "inteligenta" .. pt ca se foloseste de camera de sub oglinda.... eu am am la x3 faruri adaptive si auto-high beam cu range control sau ceva de genul asta
Link to comment
Share on other sites

Cred...desi nu as vrea...ca doar pe seria 7 e sistemul asta.

 

@Myx - este de vanzare la 5200/5400eur (faruri LED pt seria 7) :)

farurile pt 4,5,6 si X-uri sunt undeva in 3000eur ...acuma cred ca diferenta de pret de acolo e...dar nu bag mana in foc...

la 4 sunt 2000 eur, si am inteles ca pe 5 tot atat ar fi;

intr-adevar cele de pe seria 7 arata putin altfel, mai "groase" si parca un pic mai inchise la culoare (am vazut unul singur cu asa ceva);

in alta ordine de idei....masina are acum 1700km, merge extraordinar; evident ca nu am ajuns la pozele de pe HDD;

intre Sarbatori am sa pun niste poze, sper eu, mai reusite;

am si eu o intrebare, eu tin cutia pe modul Confort si vad ca schimba in regim normal undeva cam pe la 1900-2000;

nu poate sa afecteze turbina in timp?

Mersi

Link to comment
Share on other sites

Din moment ce ei au gandit-o asa, nu cred sincer.

 

Atata timp cat o mai scoti din cand in cand si la un drum intins, eventual o mai tii pe sport...ar trebui sa fie ok.

asa ma gandesc si eu, dar probabil ca sechelele astea cu "nu schimba sub 2000 ca iti va cadea turbina" m-au pus pe ganduri;

am mai pus-o si pe sport si in mod normal de exploatare schimba cam pe la 2300!!!!

Link to comment
Share on other sites

Turbina intretinuta corespunzator ar trebui sa te tina multa vreme. Important este uleiul bun la timp, si o exploatare corespunzatoare.

Asta inseamna ca uneori sa o mai turezi peste 3.000 de rotatii ale motorului si sa o lasi sa isi ia ulei si sa se incalzeasca putin atunci cand este motorul rece, iar la drumuri in care a fost solicitata mai mult decat in mod obisnuit sa mai fie lasat motorul sa mearga macar 30 de secunde la ralanti inainte sa fie oprit.

Edited by cataxxl
Link to comment
Share on other sites

Motoarele de ultima generatie sunt mult mai elastice decat cele vechi.In mod normal o cutie automata ar trebui sa mearga cat mai economic insa fara a afecta motorul (oricum la modelele noi am inteles ca sunt mai multe moduri la cutie).La mine la x6 am doar D,M sau S,daca merg pe sperpentine linistit in D, dupa cativa (15-20-30)km imi da "engine fault",urca prea subturat. Edited by ionut_marius
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motoarele de ultima generatie sunt mult mai elastice decat cele vechi.In mod normal o cutie automata ar trebui sa mearga cat mai economic insa fara a afecta motorul (oricum la modelele noi am inteles ca sunt mai multe moduri la cutie).La mine la x6 am doar D,M sau S,daca merg pe sperpentine linistit in D, dupa cativa (15-20-30)km imi da "engine fault",urca prea subturat.

 

 

hmmmm, la asta nu m-am gandit ca se poate;destepte masinile astea! poate prea destepte :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare, eu tin cutia pe modul Confort si vad ca schimba in regim normal undeva cam pe la 1900-2000;

nu poate sa afecteze turbina in timp?

Mersi

 

dauna turbinei nu vine din faptul ca schimba la 2000, ci de la kickdown sau similar de acolo, ori eu sunt convins ca a ta retrogradeaza 1-2 trepte in acest caz.

Link to comment
Share on other sites

Chiar ca e ciudata...

@Ionut - ai incercat sa pui un tester pe masina?

 

De cand am masina si pana acum cred ca facut de 4ori,oricum pana in 50-60k km nu a facut.Am reclamat la bmw treaba pe vremea cand masina era in garantie,mi-au zis ca nu apare nimic pe tester.Dupa ce apare eroarea pe bord o dau in S sau M,in cateva secunde dispare.

 

dauna turbinei nu vine din faptul ca schimba la 2000, ci de la kickdown sau similar de acolo, ori eu sunt convins ca a ta retrogradeaza 1-2 trepte in acest caz.

 

La mine fiind 3.0d bi-turbo si cutie 8+1,deci trepte scurte si motor elastic,la mers lejer prin trafic imi schimba si la 1800rpm -> cade la 13-1400rpm,retrogradeaza pe la 11-1200rpm.Oricum daca accelerezi mai tare schimba imediat in inferioara,la nevoie si cate doua,trei trepte.

 

Fix de la mers subturat crapa turbina.

 

Turbo "mic"ä fost schimbat pe la 20k si un pic de km ,a fost furat in reprezentanta si inlocuit cu unul defect.Insa nu am ami av. pb iar masina are 83k km.

 

 

Oricum,bmw a incercat sa reduca consumul sugrumand masina,nu este normal pe serpentine la mers lejer sa urce cu 1300rpm.Am mers si cu 4.2tdi (motor mult mai elastic) cutia nu te lasa sub 12-1250rpm.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Ceva poze, sper eu mai de calitate:

Am acum cu ea 2600 km; nu am decat cuvinte de lauda la adresa ei; trecerea pe modul sport este intr-adevar foarte placut, desi sunt uimit ca atunci cand sunt pe confort si masina este la 1400-1700 turatii/min si vreau sa intru in depasire chiar nu e nicio problema, ma gandeam ca va gafai sau ceva (aici ma refer fara a determina un kickdown)

astazi dimineata cand am plecat din parcare (erau -8,5 grade) mi-a arata cum ca as fi in maxima proximitate de un obstacol in stg fata, dar am banuit ca era ceva cu senzorul ca o spalasem aseara; dupa un drum de vreo 200km cu o variatie a temperaturii de 17 grade, cum s-a incalzit afara putin cum senzorul nu mai arata nimic;

post-10194-0-30348000-1387561271_thumb.jpg

post-10194-0-69245400-1387561334_thumb.jpg

post-10194-0-34118700-1387561340_thumb.jpg

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

La prima ninsoare de anul asta,cand am ajuns la birou si am parcat lateral intre doua masini,nu mi-a aratat nimic in spate pana am ajuns la cativa cm distanta,cand s-a aprins direct rosu........am ramas masca,era cat pe ce sa o lovesc ; asa ca pe frig mai bine ne uitam de doua ori :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

La prima ninsoare de anul asta,cand am ajuns la birou si am parcat lateral intre doua masini,nu mi-a aratat nimic in spate pana am ajuns la cativa cm distanta,cand s-a aprins direct rosu........am ramas masca,era cat pe ce sa o lovesc ; asa ca pe frig mai bine ne uitam de doua ori :thumbsup:

eu pana acum pe BMW-uri nu am avut PDC, dar tot mai mai auzit pe la colegi ca se mai intampla;

la alte marci ce am avut si aveau PDC nu am avut niciodata vreo problema; poate e ceva "BMW special" :cool: :cool:

Link to comment
Share on other sites

mai bun decat o camera nu este nimic :)

 

pe mine tot ce ma enerveaza la aceste "noi" modele de 3 ar fi "tableta" aia pusa la misto pe bord.. :shifty: daca lasau si grilele si panoul de la clima,mp3 mai jos , se incadra destul de bine in bord..

 

in rest masina Rulz !

Edited by Krebs
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mai bun decat o camera nu este nimic :)

 

pe mine tot ce ma enerveaza la aceste "noi" modele de 3 ar fi "tableta" aia pusa la misto pe bord.. :shifty: daca lasau si grilele si panoul de la clima,mp3 mai jos , se incadra destul de bine in bord..

 

in rest masina Rulz !

mersi!!!

 

nu pot zice ca ma deranjeaza "tableta", prefer cu mult unei navigatii ce se "rabateaza" care mi se pare groaznica; totusi consider ca e mult mai elegant cum e facut la f10 sau la F25, dar noh, poate s-au gandit ca e mai tineresc asa, mai sportiv....draq stie, pot zice doar ca e ok, nimic altceva;

dar vorbind de tablete infipte in plansa de bord....ce ziceti de navigatia de la Mercedes Benz, adica CLA, C-klasse...realmete parca l-au infipt "plug and play" acolo in bord :alien:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

alea de merc sunt groaznice..zici ca au fost beti cand au proiectat asa ceva

 

http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1303_2014_mercedes_benz_cla250_first_drive/48752286/2014-Mercedes-Benz-CLA250-navigation.jpg

 

uite ce frumos este incadrat la f10

 

http://img833.imageshack.us/img833/2101/gep7.jpg

 

chiar si la e90

 

http://revtronic.com/wp-content/uploads/2012/02/bmw-3-series-e90-sat-nav-dr.gif

Edited by Krebs
Link to comment
Share on other sites

alea de merc sunt groaznice..zici ca au fost beti cand au proiectat asa ceva

 

http://image.motortrend.com/f/roadtests/sedans/1303_2014_mercedes_benz_cla250_first_drive/48752286/2014-Mercedes-Benz-CLA250-navigation.jpg

 

uite ce frumos este incadrat la f10

 

http://img833.imageshack.us/img833/2101/gep7.jpg

 

chiar si la e90

 

http://revtronic.com/wp-content/uploads/2012/02/bmw-3-series-e90-sat-nav-dr.gif

Asta ziceam si eu; la F10 chiar e fain, la e90...e ok, mai ales ca designul este din 2005, dar la MB....astia efectiv sunt nebuni! nu stiu daca a-ti vazut viitorul C-Klasse (2014); masina in interior este superba, realmente fenomenala....DAR...navigatia e infipta cu tarnacopul acolo

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Eu va contrazic.....navigatia la F30,ca si pozitionare este un upgrade de design,pe care nu toata lumea il intelege.Ganditi-va ca sunt investiti milioane de euro in cercetare si design,iar noi consideram ca nu este ok,fiindca nu ne place noua.....
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

mersi!!!

 

nu pot zice ca ma deranjeaza "tableta", prefer cu mult unei navigatii ce se "rabateaza" care mi se pare groaznica; totusi consider ca e mult mai elegant cum e facut la f10 sau la F25, dar noh, poate s-au gandit ca e mai tineresc asa, mai sportiv....draq stie, pot zice doar ca e ok, nimic altceva;

dar vorbind de tablete infipte in plansa de bord....ce ziceti de navigatia de la Mercedes Benz, adica CLA, C-klasse...realmete parca l-au infipt "plug and play" acolo in bord :alien:

 

Am mers (app 1000 km) cu un A klasse acum cateva luni si pot sa va spun ca e oribila treaba aia, e ca o rama foto digitala. Nu m-am putut obisnui nicicum cu pozitionarea display-ului, ba mai mult, face si niste umbre ciudate pe sub el (se vad si in poza postata mai sus). Efectiv lasa impresia ca au proiectat bordul, masina a intrat in productie, si apoi cineva a intrebat "si navigatia?!", asa ca au infipt display-ul ala acolo cu un diblu :).

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.