Jump to content

F32 420 d


tutorial

Recommended Posts

Felicitari, frumoasa masina, cat multi km fara incidente!

mersi frumos!!!

 

 

ce ziceti? daca tot pun grile performance, sa pun si asta: http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p762_bmw-m-performance-f30-f31-f32-f33-endrohrblende-chrom--316d-318d-320d-420d.html

tips-ul meu este shadow (sau black chrome), nu stiu cum se cheama, astea par cam croate(cam prea lucioase)

Pareri?

Edited by tutorial
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

ce ziceti? daca tot pun grile performance, sa pun si asta: http://www.salesafter.eu/product_info.php?info=p762_bmw-m-performance-f30-f31-f32-f33-endrohrblende-chrom--316d-318d-320d-420d.html

tips-ul meu este shadow (sau black chrome), nu stiu cum se cheama, astea par cam croate(cam prea lucioase)

Pareri?

 

 

Astept pareri de la cei care se pricep, nu vreau sa fie ceva kitchios; i don't want to show off, doar sa arate mai bine;

Link to comment
Share on other sites

va salut! am fost ieri si am condus un Macan S (340 cai); nu ca m-ar interesa vreodata masina, dar vroiam sa vad cum e un motor pe benzina de la Porsche;

Ce sa va zic....trage extraordinar, dar....nu am feelingul de viteza care il speram (proabil fiind un baby suv este orientata totusi cam mult spre confort);

Oricum finisarile si aspectul masinii in interior este....speachless;

Daca a condus cineva un Boxster sau Cayman sau chiar 911 (nu Turbo), poate sa imi confirme?? Adica eu speram sa si simt ca accelerez pana la 150km/h....nu doar sa accelerez si sa vad acul ca e la 150 si sa ma gandesc ca poate ma ia radarul!!!

Link to comment
Share on other sites

am mers cu cu Cayman S model 2013, si mi-a placut, foarte agila masina si predictibila, foarte tail happy, mai fun chiar decat un 911 Carrera, chiar si review-urile o claseaza deasupra unui 911 entry level. Dar, personal nu as lua-o, prefer Boxster S sau 911, e pur o parere subiectiva, nu sunt fan al design-ului lui Gayman, sorry :) . Am mers si cu 911 care in schimb e ceva mai civilizat, are o alta dinamica, nu ca nu ar fi fun, e super fun si el dar intr-o alta maniera, avand ampatamentul ceva mai mare si motorul mai in spate amplasat se schimba felul in care reactioneaza masina, dar 911 mi se pare mai orientata catre un daily drive fiind mai confortabil, e mai spatioasa, in Gayman ma simteam tare "strans" . Si fiind motoare aspirate trebuie sa le duci sus in ture, dar nici in 911 sau Cayman nu se simte viteza atat de bine, doar ca pe Sport sau Sport + evacuarea, schimbarile de viteza ale PDK-ului si motorul la ceafa ta iti transmit cu totul alte senzatii fata de Macan, Cayenne sau chiar Panamera.

 

Si sunt totusi Porsche, nu vei simti viteza ca intr-un 320D :), chiar intregul pret al unui Porsche nu se duce doar pe sigla, asta e usor de vazut si simtit :) .

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

am mers cu cu Cayman S model 2013, si mi-a placut, foarte agila masina si predictibila, foarte tail happy, mai fun chiar decat un 911 Carrera, chiar si review-urile o claseaza deasupra unui 911 entry level. Dar, personal nu as lua-o, prefer Boxster S sau 911, e pur o parere subiectiva, nu sunt fan al design-ului lui Gayman, sorry :) . Am mers si cu 911 care in schimb e ceva mai civilizat, are o alta dinamica, nu ca nu ar fi fun, e super fun si el dar intr-o alta maniera, avand ampatamentul ceva mai mare si motorul mai in spate amplasat se schimba felul in care reactioneaza masina, dar 911 mi se pare mai orientata catre un daily drive fiind mai confortabil, e mai spatioasa, in Gayman ma simteam tare "strans" . Si fiind motoare aspirate trebuie sa le duci sus in ture, dar nici in 911 sau Cayman nu se simte viteza atat de bine, doar ca pe Sport sau Sport + evacuarea, schimbarile de viteza ale PDK-ului si motorul la ceafa ta iti transmit cu totul alte senzatii fata de Macan, Cayenne sau chiar Panamera.

 

Si sunt totusi Porsche, nu vei simti viteza ca intr-un 320D :), chiar intregul pret al unui Porsche nu se duce doar pe sigla, asta e usor de vazut si simtit :) .

Pai asta spun...eu vreau sa am feeling-ul de masina sport, de viteza; de asta mi-as lua o jucarie ca asta;

sincer in 4-ul meu parca pe sport o simt mai "nervoasa" decat era acel Macan (probabil ma insel, dar totusi asa mi s-a parut);

trebuie neaparat sa conduc si un Cayman sa vad cum este!

Boxster nu vreau pentru ca este cu soft top si aici in zona mea...nu stiu cat timp pot merge cu ea decapotata, iar 911 nu imi permit!!!...sa fiu realist totusi

Link to comment
Share on other sites

Daca te astepti la un kick in ceafa cand accelerezi, astepti degeaba. In cazul asta mai bine te orientezi catre un 335i, porsche avand motorul aspirat nu o sa iti ofere niciodata senzatia aia pe care o cauti, ma gandesc ca tu vrei acceleratia mai violenta obtinuta din cuplu mare.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Daca te astepti la un kick in ceafa cand accelerezi, astepti degeaba. In cazul asta mai bine te orientezi catre un 335i, porsche avand motorul aspirat nu o sa iti ofere niciodata senzatia aia pe care o cauti, ma gandesc ca tu vrei acceleratia mai violenta obtinuta din cuplu mare.

cam asa....oricum daca ma gandesc sa fac schimbarea va fi fie in toamna sau primavara viitoare, nu mai curand;

iar daca voi trece la ceva puternic as vrea un "two seater"; am sa fac un testdrive si cu un z4 35i (xi); sau chiar cu un SLK (desi nu ma omor momentan dupa el);

nu vad rostul sa iti iei un Porsche daca nu ai un feeling anume, nu ma intereseaza ca am o insigna de porsche daca feelingul nu e cel scontat!

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

Eu spre exemplu vreau z4 e89 automat prefacelift ca: imi place de mor, ca vreau sa fie numai a mea, ca nu vrau s-o curat dupa copii(maniac cu curatenia in masina), ca e smart top si nu schimb prelata, ca e normal aspirata= mai fiabila, ca e ultimul model din seria evolution (generatia contemporana cand m-am infectat cu bmnw), ca e total altceva cand conduci practic cocotat pe puntea spate si in fata ai o capota de aproape 2m,automata cu actionare mecanica prt ca imi place sa trag de ceva cand demarez (joystick-u m-i se pare anemic nu imi place). Iata cateva din motivele mele pentru a alege un roadster. AAAAAA si pentru ca ... :masini" :))
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Eu spre exemplu vreau z4 e89 automat prefacelift ca: imi place de mor, ca vreau sa fie numai a mea, ca nu vrau s-o curat dupa copii(maniac cu curatenia in masina), ca e smart top si nu schimb prelata, ca e normal aspirata= mai fiabila, ca e ultimul model din seria evolution (generatia contemporana cand m-am infectat cu bmnw), ca e total altceva cand conduci practic cocotat pe puntea spate si in fata ai o capota de aproape 2m,automata cu actionare mecanica prt ca imi place sa trag de ceva cand demarez (joystick-u m-i se pare anemic nu imi place). Iata cateva din motivele mele pentru a alege un roadster. AAAAAA si pentru ca ... :masini" :))

Pai sa vedem cum e cu motorul aspirat...nu m-a dat pe spate; astept sa vad Cayman sau Boxster si pe urma;

am vazut asta si pare foarte ok!

http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/porsche/model/cayman/vhc:car,pgn:3,pgs:10,srt:price,sro:asc,mke:porsche,mdl:cayman,frn:2012-01,frx:2014-12,mlx:30000,ger:automatic_gear,ccx:2800,nvs:true/pg:vipcar/193999387.html

Link to comment
Share on other sites

 

Sti cum cred eu ca e cu turbo asta si cu aspiratul.... ca si cu femeile, turbo e ca o realtie de-o noapte scurta dar intensa, aspiratul e ca o iubire adevarata, indelungata, trainica si de incredere, care te surprinde placut de fiecare data si nu te poti satura de ea. Acum !?!!!! depinde ce tie iti place :) si inca un lucru , nu imi plac cum sunt desenate interioarele la porsche, dar exteriorul e magnific iar partea naspa e ca eu mereu il privesc din interior si .... sunt egoist nu imi pasa cum ma vad ceilalti :))

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nici nu ar avea cum sa te dea pe spate aspiratul de la Porsche daca nu ai trecut de 5k rpm, dar sa zici ca nu ti se pare sportiv in comparatie cu 320d, ok 420d, e deplasata afirmatia, mergi mai mult cu el si iti vei schimba parerea repede, la un test-drive probabil ca nu ai ocazia sa o "arzi" cum trebuie, zi-le sa ti-o lase 1 zi cel putin ca sa vezi si sa mergi singur cu ea si atunci te lepezi de 2.0d imediat :) . E suficient doar PDK ca sa iti dai seama ce insemna o cutie care schimba ultr-rapid, daca aveai impresia ca DSG sau S-tronic sunt rapide o sa ai o surpriza, iar pe S+ daca are si evacuare sport va fi foarte tare senzatia, plus ca efectiv simti diferentialul cum lucreaza, iti da o senzatie de masina de raliu in S+, auzi parca frecarea mecanica din el...mie mi-a placut mult, e cu cateva clase peste 420d tau, fara suparare. Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

stiu ca e foarte bun si cel de pe BMW, hands down, am mers cu noul M6, M5, 640i, etc dar e mai bun PDK-ul dupa experienta mea, la up-shift e cam la fel si la DSG, S-tronic, ZF8, insa cand vine vorba de down-shift, acolo am vazut eu marea diferenta, mai ales cand trebuie sa retrogradezi 2-3 trepte simultan, la PDK e insesizabil timpul de reactie si fara ezitare, la celelalte o mai gandeste cateva milisecunde in plus pana ii da drumul, asta am observat eu. Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

daca mergi cu fiecare suficient de mult sa o vezi ca incepi sa percepi diferentele astea, stiu ca poate parea exagerata partea cu perceputul milisecundelor, evident nu am masurat si evident nu poate fi vorba de secunde diferenta deci putem clar vorbi doar de milisecunde, dar e sesizabila diferenta daca le conduci suficient pe ambele...asta pot spune eu din experienta personala, acum probabil fiecare descrie diferit senzatiile sau are o perceptie diferita asupra aceluiasi lucru :rolleyes:
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

daca mergi cu fiecare suficient de mult sa o vezi ca incepi sa percepi diferentele astea, stiu ca poate parea exagerata partea cu perceputul milisecundelor, evident nu am masurat si evident nu poate fi vorba de secunde diferenta deci putem clar vorbi doar de milisecunde, dar e sesizabila diferenta daca le conduci suficient pe ambele...asta pot spune eu din experienta personala, acum probabil fiecare descrie diferit senzatiile sau are o perceptie diferita asupra aceluiasi lucru :rolleyes:

Omule,era in spirit de gluma :LMAO: Oricum raspunsul tau a fost foarte corect :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Cam asa e cu aspirat(oar)ele astea :) Daca nu le duci in ture, senzatia nu e extraordinara. L-am dat de exemplu o tura cu masina mea pe un amic care are 535d-ul de 286CP. La inceput facea misto de mine ca masina lui trage mai tare si consumul e la jumatate...pana am intrat pe niste drumuri virajate si am inceput sa-i dau...masina parca s-a transformat, mult mai brutala, sunetul motorului iti dadea fiori pe sira spinarii...singura lui replica a fost "mda, asta e diferenta!" :)

 

La ce cauti tu, cred ca un Z4 - 3.5is de 340CP o sa-ti ofere niste senzatii foarte misto, la un pret mai mic decat Porsche.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.