Jump to content

Sfat achizitie BMW seria7 3.0 D 2003-2005


Andrei 212121

Recommended Posts

Buna,ma numesc Andrei si sunt nou pe aici.

Mi-am facut acest cont deoarece as vrea sa intru in marea familie a fericitilor si norocosilor proprietari BMW.

Despre BMW sincer sa fiu nu stiu mare lucru,deoarece am avut doar unul singur pt o perioada relativ scurta de timp,nu am apucat sa il "cunosc" asa bine.

Una este alta,as dori niste sfaturi in legatura cu achizitionarea unui seria 7 de pret 2003-2005 diesel,desigur,cum vrea tot romanul,km putini,intretinuta,ieftina,etc. :rolleyes:

Dispun de o suma de aproximativ 8000-9000 e maxim pt achizitie.

Am tot cautat internetul,masini am gasit destule care mai de care si cu preturi de la 6000 pana la 10 000,acum am banii si cer sfaturi.

Orice parere/sfat/sugestie e foarte importanta si luata in calcul la modul cel mai serios,avand in vedere ca aici sunt oameni care au/au avut acest model.

Va multumesc anticipat!

Toate cele bune!

Edited by Andrei 212121
Link to comment
Share on other sites

Intetinerea e ca la orice 3.0d, sincer nu e nici mare lucru in plus fata de 2.0d, doar sa i testezi f bine electronica si toate functiile sa vezi ca merg

 

In mare ai de verificat asa

Turbina, galerie admisie, fulie vibrochen, bujii, releu bujii, tampoane motor cutie, si neaparat cutia sa nu smuceasca

Link to comment
Share on other sites

Eu ii dau dreptate lui C_o_s_m_i_n si as spune sa te orientezi catre un E60 daca nu ai si cateva mii de euro disponibili in caz de vreo problema la masina. Eu am cumparat o masina din clasa asta si dupa ce am verificat-o la reprezentanta si totul a fost ok, km reali 160.000, tot m-au costat 4-5 mii de euro unele mici defectiuni in doar un an de zile. Ia si in calcul ca modelul asta se vinde foarte greu si in caz ca nu esti multumit o sa pierzi destui bani ca s-o vinzi repede.

Si ca sa il contrazic pe Razvan unele consumabile sunt mai scumpe decat la E60 (placute, discuri, etc).

Daca esti insa hotarat sa iei modelul asta cu orice pret atunci verific-o bine inainte si fa-i o revizie imediat dupa cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Eu ii dau dreptate lui C_o_s_m_i_n si as spune sa te orientezi catre un E60 daca nu ai si cateva mii de euro disponibili in caz de vreo problema la masina. Eu am cumparat o masina din clasa asta si dupa ce am verificat-o la reprezentanta si totul a fost ok, km reali 160.000, tot m-au costat 4-5 mii de euro unele mici defectiuni in doar un an de zile. Ia si in calcul ca modelul asta se vinde foarte greu si in caz ca nu esti multumit o sa pierzi destui bani ca s-o vinzi repede.

Si ca sa il contrazic pe Razvan unele consumabile sunt mai scumpe decat la E60 (placute, discuri, etc).

Daca esti insa hotarat sa iei modelul asta cu orice pret atunci verific-o bine inainte si fa-i o revizie imediat dupa cumparare.

 

Sunt tare curios in ce anume ai bagat tu 5000 intr un an.

Si eu la 320d e90 si fratele meu la 530d e60 ne am schimbat discurile si placutele pe spate. Amandoi am luat ate, la el au fost cu 150 de lei in plus.

Deci nu cred ca sunt piesele dublu fata de e60, in rest e acelasi motor

 

Eu nu ma refer la motor. Ala e ultima grija (desi diferenta la intretinere e chiar consistenta intre 2.0 si 3.0).

Mai era un topic despre E65 pe undeva...

 

La ce te refereai mai exact ?

Link to comment
Share on other sites

Sunt diferente maricele intre 2.0d si 3.0d. In primul rand impozitul 200 vs 2400 RON, in al doilea rand consumul mediu mai mare cu ~2-3L/100km.

 

@Andrei - ideal ar fi sa iei una din Germania, sa ai garantia unor km reali. La noi in tara sunt sanse foarte, foarte mari sa aibe km dati inapoi. Obligatoriu o verificare la reprezentanta inainte de cumparare.

Link to comment
Share on other sites

Sunt tare curios in ce anume ai bagat tu 5000 intr un an.

Si eu la 320d e90 si fratele meu la 530d e60 ne am schimbat discurile si placutele pe spate. Amandoi am luat ate, la el au fost cu 150 de lei in plus.

Deci nu cred ca sunt piesele dublu fata de e60, in rest e acelasi motor

 

 

 

La ce te refereai mai exact ?

Iti spun eu in ce: placute si discuri, filtre si ulei, calculator cutie de viteze, ulei si filtru cutie de viteze, compresor airmatic, bloc de supape, motoras oglinda exterioara. Si ar mai fi dar nu imi mai amintesc.

Si vezi ca daca schimbati discurile si placutele pe fata diferenta era mai mare decat pe spate. In tot cazul n-am spus ca ar fi dublu, doar ca trebuie luate in seama.

Toate piesele de caroserie sunt mai scumpe, consumul este mai mare, oglinzile in caz ca i le fura au cu totul alt pret, samd.

Edited by cataxxl
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine sintetizat, Catalin.

Cam astea ar fi.

 

Cat despre consum, un E65 3.0d are consum cam dublu fata de un E60 2.0d.

Pana la urma nici asta nu e o problema daca poti trai cu ea. Dar omul trebuie sa constientizeze realitatea si sa duca atat cat poate.

Edited by C_o_s_m_i_n
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine sintetizat, Catalin.

Cam astea ar fi.

 

Cat despre consum, un E65 3.0d are consum cam dublu fata de un E60 2.0d.

Pana la urma nici asta nu e o problema daca poti trai cu ea. Dar omul trebuie sa constientizeze realitatea si sa duca atat cat poate.

 

 

Voi puneti problema ca si cum ar trebui sa bage in ea 5000 la prima strigare.

Link to comment
Share on other sites

Dispun de o suma de aproximativ 8000-9000 e maxim pt achizitie.

Dai 8,9000 pe una dar dupa ce faci? Zici ca ai strans banii astia deci gandeste-te.

Nu zic ca nu mi-ar placea si mie una...e spatioasa cat cuprinde, super lux , prietenii or sa aiba un soc etc. Dar cam atat.

Edited by Andrei_VUV
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Iti spun eu in ce: placute si discuri, filtre si ulei, calculator cutie de viteze, ulei si filtru cutie de viteze, compresor airmatic, bloc de supape, motoras oglinda exterioara. Si ar mai fi dar nu imi mai amintesc.

Si vezi ca daca schimbati discurile si placutele pe fata diferenta era mai mare decat pe spate. In tot cazul n-am spus ca ar fi dublu, doar ca trebuie luate in seama.

Toate piesele de caroserie sunt mai scumpe, consumul este mai mare, oglinzile in caz ca i le fura au cu totul alt pret, samd.

 

Faptul ca ti a picat cutia si compresorul nu e o regula. Depinde de cat de mult a fost abuzata si daca s a facut chip la ea

In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Voi puneti problema ca si cum ar trebui sa bage in ea 5000 la prima strigare.

Un E65 nou a costat aproape 100k euro de noua. Cu toate ca masina acum are o valoare de 10 ori mai mica piesele noi tot aceleasi preturi le au si acum. Numai ca acum dupa 7-10 ani si minim 200 de mii de km masina are nevoie din ce in ce mai mare de piese noi. Eu vorbesc in cunostiinta de cauza pentru ca am avut multe masini pana acum, iar pt simplu fapt ca vand piese auto trebuie sa imi dai dreptate ca sunt la curent cu preturile. Masina asta nu o recomand unui tanar care a strans banii astia intr-o perioada de timp. Chiar si dupa cumparare il costa cateva sute de euro inmatricularea si o revizie minimala, pe langa combustibil. Masinile de genul asta au pret atat de mic in prezent pt ca nu se cauta, au consum mare, piesele sunt scumpe, performante slabutze, impozitul este mare si un roman de rand nu si-l poate intretine corespunzator.

 

Faptul ca ti a picat cutia si compresorul nu e o regula. Depinde de cat de mult a fost abuzata si daca s a facut chip la ea

In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie

Razvane acum pe bune spui prostii. Masina a fost cumparata de noua din Romania, a avut un singur proprietar trecut de 50 de ani si absolut toate reviziile la reprezentanta, nu avea nici un chip. Mult mai probabil este sa aibe cip un E65. Era si mult mai noua decat E65 despre care vorbim, adica 2008. Daca nu e o diferenta asa mare intre costuri tu de ce nu dai E90 pe un E65? N-am spus ca e o regula sa se strice, ci doar sa ia in calcul eventualele costuri de reparatie deloc mici.

Hai sa ii lasam pe cei care au sau au avut masini de genul asta sa isi dea cu parerea.

 

In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie

 

Nu conteaza cum ii spui, poate fi intretinere sau investitie, dar tot ai nevoie de bani pt asta (si nu putini).

Edited by cataxxl
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Razvane acum pe bune spui prostii. Masina a fost cumparata de noua din Romania, a avut un singur proprietar trecut de 50 de ani si absolut toate reviziile la reprezentanta, nu avea nici un chip. Mult mai probabil este sa aibe cip un E65. Era si mult mai noua decat E65 despre care vorbim, adica 2008. Daca nu e o diferenta asa mare intre costuri tu de ce nu dai E90 pe un E65? N-am spus ca e o regula sa se strice, ci doar sa ia in calcul eventualele costuri de reparatie deloc mici.

Hai sa ii lasam pe cei care au sau au avut masini de genul asta sa isi dea cu parerea.

 

In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie

 

Nu conteaza cum ii spui, poate fi intretinere sau investitie, dar tot ai nevoie de bani pt asta (si nu putini).

 

Eu daca as avea 2 copii si vreo 40 de ani mi as lua asa ceva cu ochii inchisi, momentan am alte prioritati, cat despre e90, l am luat pentru agiliate consum si performante, si pentru ca n am vrut sa platesc 500 de euro impozit de banii astia preferand sa bag motorina.

 

Si un var de al meu si a luat f01 740d la 30000 km din germania si dupa 6 luni i a picat cutia. Mai e si de noroc sa stii.

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

Cum naiba sa zici ca iti iei asa ceva cu ochii inchisi, cand e65 NFL are cam cele mai mari probleme de fiabilitate dintre toate din generatia ei. Sa nu mai zic ca majoritatea pana acum au km fara numar.

 

Singurul "noroc" ar fi sa fi picat toate piesele scumpe la proprietarii anteriori, pentru ca daca te apuci sa schimbi calculatoare si compresoare e gaura fara fund.

Link to comment
Share on other sites

Faptul ca ti a picat cutia si compresorul nu e o regula. Depinde de cat de mult a fost abuzata si daca s a facut chip la ea

In rest ce ai facut tu la ea se numeste intretinere nu investitie

 

Pai si intretinerea ce-i? nu-i tot o investitie? tot cu bani se face si aia, si crede-ma ca are dreptate catalin.. Ca sa intretii un e65 asa cum se cuvine, trebuie bani seriosi pusi la pusculita, cand vine baiu(si o sa vina sigur), sa ai cum sa o repari nu sa o tii in fata blocului cateva luni pana faci rost de ceva bani sa o repari..

 

Eu zic sa caute alt model, la banii aia..

Link to comment
Share on other sites

Multumesc frumos pt opinii si sugestii!

Cu banii momentan nu stau rau,momentan am un venit de 8-9 mii / luna,sa fiu sincer,prin urmare intretinerea este chiar ultima problema.

cai putere si blink-blik-uri nu am nevoie defel,unde muncesc am ocazia sa conduc tot felul de super masini,ma refer de la 150 k usd in sus,stiu cum merge treaba asta.

Am nevoie de o masina in Romania,una serioasa,durabila si cat de usor de intretinut cu putinta,am spus 8-9 k pt ca am un set de principii clare despre investitia sumelor mari de bani in masini,acesta fiind plafonul in cazul meu.Nu pt ca as fi zgarcit,doar pt ca nu vad absolut nici un fel de smecherie in a investi 20k-30-k ++ in o bucata de fier,care la prima atingere a cheii se depreciaza cu cateva sute de euro.

Un mic exemplu (scriuu asta pt a nu fi judeact de domniile voastre prea aspru si/sau la prima impresie) in 2008 luasem un audi A6 quattro aproape nou(2007),cu o caruta de bani.Intamplarea a facut ca un nene din rep Moldova sa vina intr-o seara la 2 luni de la achizitionare sa ma loveasca in plin pe la 140 km/h.Nenea moldovean disparu apoi a doua zi ca magaru-n ceata pe plaiuri vest-europene,eu neavand cui sa-i multumesc,pana in zi de azi.Desigur ca domnii politisti nu observasera ca nenea avea asigurarea si cartea verde a vhl facute la imprimanta,eu increzator in profesionalismul dumnealor nu am verificat...si,long story-short,dauna totala,masina facuta praf,vanduta pe bucati la vreo 150 milioane,restul miilor de euro nici vorba sa-i miros macar,nenea moldoveanu de negasit,nici macar la el in Chisinau...

Imi cer scuze ca v-am plictisit cu povestioara mea,dar asta e motivul pt care nu vreau sa mai aud de masini de x-mii de euro.Daca-i una de pana in 10 k,orice o fi si s-o intampla,nu plangi ca si dupa una de 40 k.

Cat despre seria 7,dupa cate am mai citit pe aici,se pare ca aveti dreptate,nu-i o masina care imi indeplineste criteriile.

Daca mai are cineva timp si chef,mai poate scrie o sugestie,de banii astia,cam ce bmw ar fi mai ok,ref la raportul calitate-pret-piese?

Mii de multumiri din nou!

Link to comment
Share on other sites

in 2008 luasem un audi A6 quattro aproape nou(2007),cu o caruta de bani.Intamplarea a facut ca un nene din rep Moldova sa vina intr-o seara la 2 luni de la achizitionare sa ma loveasca in plin pe la 140 km/h.Nenea moldovean disparu apoi a doua zi ca magaru-n ceata pe plaiuri vest-europene,eu neavand cui sa-i multumesc,pana in zi de azi.Desigur ca domnii politisti nu observasera ca nenea avea asigurarea si cartea verde a vhl facute la imprimanta,eu increzator in profesionalismul dumnealor nu am verificat...si,long story-short,dauna totala,masina facuta praf,vanduta pe bucati la vreo 150 milioane,restul miilor de euro nici vorba sa-i miros macar,nenea moldoveanu de negasit,nici macar la el in Chisinau...

 

Trebuie sa fii nebun sa nu faci Casco la o masina de peste 10-15 000 euro.

 

Cu banii momentan nu stau rau,momentan am un venit de 8-9 mii / luna,sa fiu sincer,prin urmare intretinerea este chiar ultima problema.

Un om care castiga 8-9000 euro / luna nu cauta o masina atat de veche. Sau o cumpara pur si simplu, fara topicuri pe net.

 

Probabil esti mitoman.

 

Sau e vorba de 8-9000 lei pe luna.

Edited by Service Premium
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.