Jump to content

My new toy


mikken

Recommended Posts

Multumesc pentru aprecieri baieti :thumbsup:

 

Cutia este automata, cu 6 trepte. Ca si performante, nu sunt gen supercar, insa 0-100 in 5.2 secunde mi se pare absolut decent pentru o masina de strada. Cu siguranta ca modelele noi au motoare mai performante, insa vorbim de un cu totul alt buget :)

 

Pentru vara mai mult ca sigur o sa merg pe 172-uri, mi se par cele mai potrivite pentru e60 cu packet M...nu spun ca altele nu sunt frumoase, insa alea imi plac mie :p

 

Am facut cateva poze cu interiorul, insa scuze pentru murdaria din interior. Aseara cand am ajuns era totul inchis si azi am ramas fara numere, deci vede spalare abia in weekend.

 

Consumul a fost 10.3% (identic pe bord cu cat a iesit la pompa) pe distanta Berlin - MĂźnchen, cu o viteza medie de vreo 118km/h. M-am dat de cateva ori la ea sa vad ce poate, insa in rest am mers civilizat gen 140-160 in cea mai mare parte a timpului. Am oprit la un moment dat intr-o parcare si am lasat motorul pornit, deci cred ca asta mi-a stricat un pic media de viteza.

 

Oricum mi se pare un consum excelent pentru ce ofera masina. E o adevarata placere sa o conduci la drum lung. Desi are suspensia M, nu este foarte dura...probabil contribuie si anvelopele de iarna pe 18", non-runflat...si poate dynamic drive-ul. E prima oara cand conduc asa ceva si senzatia e foarte tare, intri in curbe cu niste viteze destul de mari si masina sta placa.

 

Lane assist-ul e genial la drum lung, mai ales aici unde toate autostrazile sunt bine marcate. Daca nu semnalizezi, iti tremura volanul cand calci pe linie si te atentioneaza imediat. La fel si ACC-ul, te postezi in spatele unuia care vezi ca merge constant si stai relaxat ca daca franeaza el si nu esti atent, masina face treaba in locul tau si te scuteste de transpiratii inutile :)

 

Night vision-ul cred ca ar fi mai util in Romania, unde riscul sa iti apara un caine sau om in fata e mult mai mare, insa e o optiune interesanta. Camera este noua, schimbata de fostul proprietar acum cateva luni (~4000 EUR, deci sper sa nu mai pice :p).

 

Motorul nu suna ca un V8 de muscle car american, insa are totusi un sound aparte, care parca te tenteaza sa o calci peste 3-4000 ture.

 

Soft close-ul imi place super mult, ca nu mai trebuie lumea sa tranteasca usile, chestie care ma scoate din minti.

 

Scaunele sunt extrem de confortabile la drum lung, se regleaza pe toate directiile, se strang lateralele, suport lombar ok, tetierele sunt odihnitoare si ofera suportul necesar...iar masajul, desi nu e ceva extraordinar, te mai dezmorteste cand stai mult in aceeasi pozitie (practic se umfla alternativ diverse parti ale sezutului si se misca, punandu-ti un pic sangele in miscare si schimbandu-ti usor pozitia).

 

Sistemul audio e decent...pentru un BMW :) Mult peste ce aveam pe seria 3, asta e clar, dar tot e loc de mai bine. Mi-ar fi placut un Logic 7 sau Individual sa fiu sincer, dar merge si asta. Bluetooth-ul este o optiune foarte buna pe care nu o aveam inainte, iar la ce amenzi sunt pe aici, prinde bine.

 

Nu stiu ce sa va mai spun, intrebati-ma orice si va raspund cu placere :)

Link to comment
Share on other sites

Pfuuuuuuuuu smecher bolid, sa-l stapanesti cu cea mai mare placere si sa te bucuri cat cuprinde !!!! Foarte frumoasa masina!!!goodjob.gif

As avea o precizare la inchiderea "soft close", o fi ea foarte buna, dar sunt sigur ca nu multa lume stie de asa ceva si binenteles c-o sa tranteasca usile ca la o masina normala.

Ca o paranteza, caz concret intamplat cu mine in persoana: acum ceva ani buni, intru intr-un showroom bmw si ma indrept spre un 750i full; dupa ce il studiez in amanunt (fascinat fiind de ce vad), ma urc in ea, o butonez, ma visez cu ea conducand-owacko.gif, dupa care cobor si dau sa inchid portiera normal....hmm.png si da-i si tranteste-o si mai dai o data si-nc-o data si ea tot nu se inchidea cum trebuie pana a inceput reprezentantii magazinului sa se uite urat la mineblush.gif. Vazand asta am lasat-o usor inchisa pe prima pozitie si m-am indepartat de masina insa fara sa-mi dau seama initial ca sistemul trage usa pana la etansare, dupa care am vazut lucrul asta....nu vreau sa-ti spun ce-am gandit in momentul alabashwall.gif.

Scuze de "carnat".smile3.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cobor si dau sa inchid portiera normal....hmm.png si da-i si tranteste-o si mai dai o data si-nc-o data si ea tot nu se inchidea cum trebuie pana a inceput reprezentantii magazinului sa se uite urat la mineblush.gif. Vazand asta am lasat-o usor inchisa pe prima pozitie si m-am indepartat de masina insa fara sa-mi dau seama initial ca sistemul trage usa pana la etansare, dupa care am vazut lucrul asta....nu vreau sa-ti spun ce-am gandit in momentul alabashwall.gif.

:oops: Glumesti, nu?

Ma bucur ca n-am fost cu tine... :lolu:

 

inchiderea "soft close", o fi ea foarte buna, dar sunt sigur ca nu multa lume stie de asa ceva si binenteles c-o sa tranteasca usile ca la o masina normala..

Si eu mi-am imaginat acelasi scenariu de as face retrofitul. Oricum circul singur 98% din timp, insa cam asta s-ar intampla daca...

Tot ce pierzi odata cu softclose e sunetul frumos de usa plina si etansa la inchidere, ce nu la multe marci il auzi. :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

si ce ai vrut sa zici cu postul asta ?

 

ON : felicitari, ai ales cu sufletul ! sa te bucuri de ea !

Nu era un comentariu rautacios,dimpotriva....550i este si manuala.Cat despre performante,mikken a inteles ce am vut sa spun,in zilele noastre sunt destule BMW-uri,cu motoare de 3000 cmc care au performante asemanatoare cu monstrul de 4799 cmc ( senzatia de V8 nu se poate compara insa ).Pur intamplator am avut ocazia sa conduc acest model acum cativa ani,in paralel cu M5-ul si sincer am ramas foarte placut impresionat de 550i.

Link to comment
Share on other sites

e adevarat, sunt azi motoare de 2.0Turbo care au performante pe care acum cativa ani buni le aveau motoarele de 4.4(286cp) sau 3.0(231cp), dar feeling-ul nu-l vor egala vreodata. Un V8 ramane un V8, chiar si alea mai vechi de pe E39/34 au farmecul lor aparte, probabil ca e greu de inteles fara sa-l experimentezi, dar sunt!
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

e adevarat, sunt azi motoare de 2.0Turbo care au performante pe care acum cativa ani buni le aveau motoarele de 4.4(286cp) sau 3.0(231cp), dar feeling-ul nu-l vor egala vreodata. Un V8 ramane un V8, chiar si alea mai vechi de pe E39/34 au farmecul lor aparte, probabil ca e greu de inteles fara sa-l experimentezi, dar sunt!

 

Asa-i... :thumbsup: .. pana una alta, pune tu niste poze cu 750'u ala sa-l vedem si noi :sorcerer:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@Catalin: softclose-ul nu inseamna ca usa nu se inchide daca o trantesti, cel putin la mine se inchide fara probleme si daca trantesti usa...si din ce am citit nu afecteaza cu nimic sistemul de softclose (gen sa se strice ceva). M-am jucat prin toate BMW-urile expuse la BMW Welt si la toate se inchideau usile la fel de bine si trantite (inclusiv la seria 7)...si crede-ma ca vad masinile alea la usi trantite zilnic... :)

 

Majoritatea timpului o sa fiu doar eu si prietena in masina, iar ei i-am facut deja instructajul cum sa inchida usile :p

 

Nu o consider o optiune must have, traiam foarte bine si fara ea, insa daca tot e...sa fie primita :D

 

Legat de performante si feeling o sa pot spune mai multe dupa ce o mai conduc un pic. Momentan am mers doar pe autostrada si nefiind obisnuit cu masina si pe asigurarea fostului proprietar, n-am vrut sa-i testez limitele...nici pe ale mele :p

 

Sunt convins ca si un 530xi LCI de 272CP trage foarte frumos si mi-ar fi satisfacut in mare parte cerintele, insa aici diferentele de taxe sunt foarte mici intre ele, consumul probabil nu e cu mult mai mic, iar pretul de achizitie e tot pe acolo.

 

Masinile cu motare mari in general se devalorizeaza mai rapid, dar au avantajul dotarilor de top in cele mai multe cazuri.

 

Exact mik15...baga o prezentare s-o vedem si noi :p

Link to comment
Share on other sites

scuze de offtopic

 

asa de bine accelereaza dieselul ala ?! :mellow:

 

Sincer......am ramas masca si eu,iar cu Launch Control,la plecare,pur si simplu ramai fara cuvinte :rolleyes: Avanseaza tehnica ce sa mai spunem,dar vorba lui mikken,depinde si de buget :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Eu nu mi-am luat masina pentru liniute sau circuit, deci chiar ma lasa rece cifrele de pe hartie. Ca prinde suta in 5.2s sau in 5.5s sau in 6s...pentru mine sincer e egal :) Nu cred ca in drumurile de zi cu zi as sesiza diferenta.

 

Daca ar fi fost buget de un F10 cu dotarile astea, mi-as fi luat clar F10...dar vorbim de mere vs. pere :p

 

Imi place masina ca are dotarile astea, ca e stabila si sigura pe sosea, imi ofera confort si putere suficienta in mersul zilnic, plus ceva extra in caz de nevoie :D

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.