Jump to content

My new toy


mikken

Recommended Posts

chiar masca cu i-ul ala de la urma :D,

 

ai dreptate mikken dar stii ca unii chiar spera sa vina o grindina sau furtuna , de ex. au masini noi si le tin in garaj tot anul si cand se anunta gewitter scot masina afara cate 2 zile in parcare, padure fara uscaturi nu exista

 

spor la km acum ca ai numere :thumbsup:

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Am observat ca in momentul in care pornesc masina dimineata, cand e rece, cureaua de la alternator (sau cea de AC) scoate un scartait...doar cateva minute pana se incalzeste. Apoi nu se mai aude nimic, nu huruie, deci tind sa cred ca rolele intinzatoare sunt ok.

 

Curelele le schimb pe amandoua ca par oricum cam imbatranite, intrebarea e daca are rost sa schimb si intinzatoarele?

 

Inca un prim defect observat, nu-mi functioneaza stopul central de frana, de la luneta. Stiti cumva daca are siguranta separata, sa o verific intai?

 

Si a treia intrebare ar fi in legatura cu filtrul de benzina, care am inteles ca este in rezervor la modelul asta si ar fi lifetime. Deci nu trebuie schimbat?

Link to comment
Share on other sites

se poate recoda pe alta masina banuiesc, de fapt nu camera se rescrie ci modulul prin intermediul caruia ea comunica, ...in alta ordine de idei, poate mai pune si Mikken ceva poze mai detaliate si fresh s-o vedem si noi mai bine :rolleyes:

 

nu se poate folosi camera pe alta masina. este aceeasi camera de e E65 si e pusa si pe F01. cel putin pe F01 eu nu am reusit sa pun una sh.

mici cheltuielile cu impozit si asigurare fata de romania.

sa te bucuri de 5ar cu placere!

Edited by baronu25
Link to comment
Share on other sites

Curelele le schimb pe amandoua ca par oricum cam imbatranite, intrebarea e daca are rost sa schimb si intinzatoarele?

Inca un prim defect observat, nu-mi functioneaza stopul central de frana, de la luneta. Stiti cumva daca are siguranta separata, sa o verific intai?

Schmbi intinzatorul,rolele si cureaua.

Vezi ca ai lista cu sigurantele in portbagaj unde e trusa sus.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai, ce ne-am face daca n-am avea nimic de mesterit pe la masini? :)

 

Stopul de frana l-am vazut de cand am luat masina ca nu merge...la fel si cureaua am auzit-o ca scartaie, oricum si fostul proprietar mi-a zis de ea.

 

Sunt chestii minore oricum, sper doar la inspectie sa nu descopar altele mai grave. Lichide, uleiuri, curele, filtre, eventual placute...le schimb cam la orice masina o cumpar. Chiar daca inseamna o cheltuiala in plus initial, plec mai linistit la un drum lung :D

 

Craciun Fericit tuturor! :sorcerer:

Link to comment
Share on other sites

la stopul de frana sunt probabil LED-uri, deci ar trebui dat jos si verificat, desi sansele cred sunt cam mici sa se fi ars chiar toate, poate e un fir intrerupt...totusi, mai bine sa fie arse decat sa cauti fire intrerupte :). Eu tocmai am terminat la a mea prima revizie serioasa, ca de obicei te apuci de una si pe parcurs dai si de altele, cel putin acum stau linistit o vreme :thumbsup: .
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, cel mai probabil e vreun cablu intrerupt sau ceva. Saptamana viitoare sper sa ajung si eu cu ea la service si vedem exact.

 

Oscilez intre a face revizia la BMW sau la un alt service autorizat. La BMW mi-ar inregistra revizia in baza de date plus stampila pe cartea de service (are istoricul complet de revizii doar la reprezentanta BMW pana acum), insa mi-ar pune cu siguranta uleiul original BMW. Eu ma gandeam sa pun Liqui Moly sau Motul...

 

Probabil si la un alt service mi-ar pune stampila pe cartea de service, insa nu cred ca au acces in baza de date BMW sa inregistreze revizia.

Link to comment
Share on other sites

eu nu-ti recomand motul , asta dupa ce si-a luat un prieten un golf 4 benzina din De acum de craciun si dupa ce i-a desfacut motorul ca i s-a rupt cureaua de distributie era plin de pamant in interior (avea eticheta cu motul 5w40 prinsa la motor)

si nu e primul caz de care stiu ca nu e ok motul.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa se fi pus Motul doar la ultimul schimb, naiba stie...multa lume il lauda.

 

Liqui Moly imi inspira cea mai mare incredere ca e singurul ulei cu adevarat Made in Germany.

 

Pe de alta parte ma gandesc si ca pana acum masina a vazut cu siguranta doar ulei original BMW, toate reviziile fiind facute la reprezentanta BMW...si merge impecabil, iar uleiul e inca foarte ok la pipait, unsuros asa.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Stii si tu cat de important este sa ai o masina cu un istoric transparent si certificat de reprezentanta,deci mergi tot la BMW ( banuiesc ca in Germania la revizie ),nu vad ce probleme ar avea uleiul BMW. Edited by FRE
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.