Jump to content

My new toy


mikken

Recommended Posts

Eu nu vad un dezavantaj sa circuli in Romania cu numere de Germania, ci din contra. Nu cred ca esti privit ca si cum ai avea numere de Bulgaria :)

 

Sincer sa fiu, nu stiu daca exista ceva reglementari legale care sa interzica asta (sau sa limiteze circulatia la o anumita perioada), dar cunosc oameni care merg asa de ani de zile...platesc taxele in Germania si circula bine mersi prin Romania cu masina. Doar odata la 2 ani trebuie sa faci un drum pentru TĂV.

 

Pai drumuri oricum trebuie sa fac ptr revizii, dar daca-ti place sa calatoresti, cetatean romana si masina de germania inseamna mai multe verificari si daca diferenta de bani nu e mare, am ales sa inmatriculez masina in romania.

Link to comment
Share on other sites

Cristi ai dreptate, daca diferenta doar la impozit si asigurare nu e mare, atunci merita sa o inmatriculezi in Romania.

 

Asta renteaza oricum daca iei masina din Romania...si depinde ce masina.

 

Daca aduci una ca a mea de exemplu din Germania si mai platesti si timbrul vietii...mai scoti vreo 4000 euro din buzunar dintr-un foc si atunci nu cred ca mai merita.

Link to comment
Share on other sites

Cristi ai dreptate, daca diferenta doar la impozit si asigurare nu e mare, atunci merita sa o inmatriculezi in Romania.

 

Asta renteaza oricum daca iei masina din Romania...si depinde ce masina.

 

Daca aduci una ca a mea de exemplu din Germania si mai platesti si timbrul vietii...mai scoti vreo 4000 euro din buzunar dintr-un foc si atunci nu cred ca mai merita.

 

Pai eu stiu, nu am motor de 5000 cmc dar e 4700 cmc :), timbrul de mediu a fost 1500 EU, iar acciza de lux, 4691 EUR, in rest impozite si asigurar sunt tot cam acolo.

Link to comment
Share on other sites

Incredibil, nu stiam de taxa asta, am citit acum un pic pe net :( Stiu ca nu e locul potrivit pentru o dezbatere pe tema asta dar...ce p$#@ mea e in capul lor frate???

 

Adica pentru masina mea daca ar fi sa o aduc in Romania, ar trebui sa platesc si timbrul de mediu vreo 4000 euro si inca 4800 euro plus TVA aceast taxa de lux...ce bullshit :))))))

Link to comment
Share on other sites

Incredibil, nu stiam de taxa asta, am citit acum un pic pe net :( Stiu ca nu e locul potrivit pentru o dezbatere pe tema asta dar...ce p$#@ mea e in capul lor frate???

 

Adica pentru masina mea daca ar fi sa o aduc in Romania, ar trebui sa platesc si timbrul de mediu vreo 4000 euro si inca 4800 euro plus TVA aceast taxa de lux...ce bullshit :))))))

 

TVA-u la acciza de lux e doar daca o iei pe firma.

Pai au facut in felul urmator, in romania se inmatriculeaza foarte putine masini cu motoare peste 3L sa zicem undeva la 200, au bagat o taxa care le aduce la buget 600-700.000 EUR, dar au pus in cap industria auto. Si se pare ca au de gand sa bage acceasi acciza la masinile de peste 100 cp

Link to comment
Share on other sites

Si se pare ca au de gand sa bage acceasi acciza la masinile de peste 100 cp

Citez <<Este prevăzută introducerea persoanelor fizice în categoria plătitorilor de accize în cazul vehiculelor şi a motoarelor cu capacitate de peste 100 cai putere destinate iahturilor şi altor nave şi ambarcaţiuni pentru agrement>>. Sursa aici.

 

Ce pricep eu, e ca nu se leaga de masini, pentru ca si-ar da singuri in cap. Dacia are motor pe benzina, 1.6 16v 110cp, sigur nu e o masina de lux.

Edited by jeezy
Link to comment
Share on other sites

Citez <<Este prevĂŁzutĂŁ introducerea persoanelor fizice ĂŽn categoria plĂŁtitorilor de accize ĂŽn cazul vehiculelor Âşi a motoarelor cu capacitate de peste 100 cai putere destinate iahturilor Âşi altor nave Âşi ambarcaĂžiuni pentru agrement>>. Sursa aici.

 

Ce pricep eu, e ca nu se leaga de masini, pentru ca si-ar da singuri in cap. Dacia are motor pe benzina, 1.6 16v 110cp, sigur nu e o masina de lux.

 

Cunosc legea actuala, de aceea ziceam ca vor pe viitor sa bage accize si pe masini cu motoare cu mai mult de 100 cp :) ptr ca pe cilindree nu au obtinut rezultatul scontat. La fel cum actuala taxa de timbru se va restructura astfel incat cam toate clasele de poluare sa fie mai scumpe ptr noi.

Link to comment
Share on other sites

Cunosc legea actuala, de aceea ziceam ca vor pe viitor sa bage accize si pe masini cu motoare cu mai mult de 100 cp :) ptr ca pe cilindree nu au obtinut rezultatul scontat. La fel cum actuala taxa de timbru se va restructura astfel incat cam toate clasele de poluare sa fie mai scumpe ptr noi.

 

Mda, modelul frantuzesc de pe vremuri, asa numitul "cal putere fiscal", nu stiu daca si acum mai este valabil. Nasol de tot. Banuiesc ca se va taxa fiecare unitate ce depaseste 100 sau cum? Eventual o grila?

Link to comment
Share on other sites

Bad news, cand a verificat baiatul rotile de pe fata...surpriza, un cauciuc avea ditamai taietura pe lateral.

 

Avand in vedere ca erau oricum cu DOT vechiut desi mai aveau profil, am hotarat sa imi cumpar si pe fata 2 anvelope noi, tot GY Eagle F1 Asymmetric 2...asadar am dat comanda ca nu erau pe stoc si mai incerc odata next week :)

 

Poze noi nu am mai apucat sa fac, oricum arata la fel acum, tot cu rotile de iarna.

 

Promit sa fac o sedinta foto cand pun rotile de vara ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.