Jump to content

My new toy


mikken

Recommended Posts

Din pacate cam asa e Mike, dar am analizat mult situatia si cred ca e cel mai bine.

 

Intr-un fel imi pare rau ca sunt nevoit sa o dau, acum dupa ce i-am cam rezolvat tot ce trebuia...alti bani pierduti si vorba ta, nici n-am apucat sa ma bucur de ea :(

Link to comment
Share on other sites

Haha, nu se face niciun pariu...si nici nu e vreun secret. E vorba de Tokyo :)

 

Din pacate carnetul meu de conducere nu e valabil acolo, trebuie facuta scoala din nou din ce am inteles...si oricum intr-un asemenea oras nu cred ca are sens sa-mi iau masina.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Haha, nu se face niciun pariu...si nici nu e vreun secret. E vorba de Tokyo :)

 

Din pacate carnetul meu de conducere nu e valabil acolo, trebuie facuta scoala din nou din ce am inteles...si oricum intr-un asemenea oras nu cred ca are sens sa-mi iau masina.

scuter :)))

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Am facut si o poza comparativa la anvelopele vechi vs. noi. Goodyear-urile sunt mult mai late, abia astept sa vad cum pica pe masina. Threadware-ul este 300, e bun?

 

Foarte bun, eu am 245/35/20 pe fatza specificate de producator, si par putin intinese, pe spate la 295/30/20 sunt ok, ma voi orienta si eu la asa ceva daca zici ca le fac mai late si au si threadware de 300.

Link to comment
Share on other sites

Da, la mai rau nu m-as fi dus evident :p

 

Cine stie, posibil sa nu vand masina totusi, oricum vad ca nu prea se inghesuie lumea si altceva cu motorul si dotarile astea va fi greu de gasit.

 

Intre timp, se pare mi-au sarit niste plumbi de la noile roti si vibreaza masina ca dracii intre 90 si 120km/h...saptamana asta tre sa ajung sa le fac iar o echilibrare. De data asta o sa le degresez eu inainte, sa fiu sigur ca se lipesc saraciile alea de plumbi cum trebuie.

 

Inca un serviciu executat "nemteste"...adica pe bani multi si total neprofesional.

Link to comment
Share on other sites

daca iti pastrezi rezidenta in DE si nici nu reusesti sa o dai pe un pret multumitor mai bine o tii, oricum dinozaurii astia cu motoare mari vor ramane atat de rari pe strazi incat ai sanse sa devina o clasica :) si atunci cand vei veni in DE te vei putea bucura de ea :thumbsup: . Cu plumbii am patit-o si eu, probabil nu i-au lipit aia cum trebuie.
Link to comment
Share on other sites

Da, la mai rau nu m-as fi dus evident :p

 

Cine stie, posibil sa nu vand masina totusi, oricum vad ca nu prea se inghesuie lumea si altceva cu motorul si dotarile astea va fi greu de gasit.

 

Intre timp, se pare mi-au sarit niste plumbi de la noile roti si vibreaza masina ca dracii intre 90 si 120km/h...saptamana asta tre sa ajung sa le fac iar o echilibrare. De data asta o sa le degresez eu inainte, sa fiu sigur ca se lipesc saraciile alea de plumbi cum trebuie.

 

Inca un serviciu executat "nemteste"...adica pe bani multi si total neprofesional.

 

la autosoft au curatat toate urmele cu o guma speciala , au degresat jantele pe interior erau absolut impecabile si curate cand s-a executat echilibrare . Si a costat doar 80 ron , echilibrare destul de grea cu scos gumele de cateva ori si cautare pozitie optima pe janta ca sa nu depasesca 40 g per roata .Plumbi la culoare mata , chiar m-au dat pe spate cu lucrarea :)))). Mie imi pare rau sa aud ca nemtii aia sunt niste martalogi la servicii .

Link to comment
Share on other sites

Da, rezidenta ramane in Germania, deci as putea chiar sa o radiez temporar si nu platesc nici impozit si asigurarea...doar ca o sa se puna praful pe ea in garaj.

 

Sa vedem oricum...mai am ceva timp la dispozitie :)

 

Legat de echilibrare, ce sa mai zic...imi doresc sa ajing in Romania cu masina sa mai pun la punct unele chestii...asa cum scrie la carte...trist

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Luciane, m-am tot gandit la tine sa stii, nu te-am uitat. Ideea e ca momentan nu stiu daca voi veni cu avionul sau cu masina peste 2 saptamani.

 

Daca vin cu masina, te ajut cu mare placere, poate chiar si cu pachetul M ;)

Link to comment
Share on other sites

Da, la mai rau nu m-as fi dus evident :p

 

Cine stie, posibil sa nu vand masina totusi, oricum vad ca nu prea se inghesuie lumea si altceva cu motorul si dotarile astea va fi greu de gasit.

 

Intre timp, se pare mi-au sarit niste plumbi de la noile roti si vibreaza masina ca dracii intre 90 si 120km/h...saptamana asta tre sa ajung sa le fac iar o echilibrare. De data asta o sa le degresez eu inainte, sa fiu sigur ca se lipesc saraciile alea de plumbi cum trebuie.

 

Inca un serviciu executat "nemteste"...adica pe bani multi si total neprofesional.

 

Inainte de echilibrare, roteste anvelopa pe janta cate un sfert de arc de cerc pana cere foarte putin plumb pe masina de echilibrat. Mi se pare obligatorie operatia la anvelope late cu talon mic. De fapt da rezultate cam la toate. Ar fii bine sa verifici si starea jantelor pe interior, acolo se deformeaza destul de usor, astea late mai ales.

Mergi la un om in varsta, sau daca nu ai, la un turc sau sarb, nemtii prea fac numai ce spune masina de echlibrat. Nu spun ca e rau asta, dar mai trebuie si interpretat. Am studiat mult domeniul asta, sunt multe trucuri pentru a face masina sa mearga ata. Nu e suficient numai sa pui plumb pana da cu zero :)

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Gata am rezolvat, 2 roti aveau plumbi sariti...nu-mi pot explica sincer cum, probabil nu au curatat cum trebuie inainte sa-i lipeasca.

 

Le-am echilibrat din nou pe toate 4, degresate bine pe interior, iar la o roata am rotit si anvelopa, pana a iesit bine ;)

 

Jantele aparent sunt ok pe interior, dar na sunt SH si nu sunt perfecte...si la 19" chiar si cu drumurile de aici se mai deformeaza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.