Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

BMW E39 523i porneste greu la cald si merge infundat


Recommended Posts

Salut, am un BMW E39 523i, fab. 1996, care de aproximativ doua saptamani are ceva probleme la pornirea la cald si la modul in care merge. De mentionat ca relantiul este stabil in orice conditii, iar atunci cand este rece, masina porneste si ruleaza fara probleme. Probleme apar odata ce motorul s-a incalzit si deja lasa impresia ca trage mult mai greoi, in principal in treapta a doua (nu stiu daca are vreo relevanta dar in aceasta treapta se sesizeaza cel mai bine). De exemplu la schimbarea treptelor de viteza, in momentul care o accelerez, are un scurt lag, dupa care urca in turatii, insa destul de anemic. Lagul despre care am mentionat poate fi sesizat si cu masina stationata, nu doar in mers. Daca o opresc si incerc sa o repornesc, deja electromotorul trebuie sa invarta de mai multe ori (aprox. 4 - 5 sec).

Dupa ce au aparut probleme am schimbat bujiile, filtrul de benzina si filtrul de aer, insa fara vreun efect. De asemenea, pompa de benzina si bateria au fost schimbate luna trecuta, insa pe atunci masina nu avea aceste simptome.

In urma vizitei pe care am efectuat-o la service pentru schimbarea bujiilor si filtrelor, mecanicii mi-au spus ca cel mai probabil motorul trage aer fals pe la racordul dintre debitmetru si clapeta de acceleratie, deoarece in momentul in care turez motorul se aude un zgomot ciudat in dreptul clapetei, ca un suierat.

Intrucat as dori si un alt p.d.v, sunt curios daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema, precum si daca simptomele pe care le-am descris pot fi din cauza racordului defect, sau exista si alte posibile motive.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sal si eu ma cofrunt cu ceva simtome aseanatoare , eu am un 520i din 97 care nu trage are un lag undeva intre 1500 si 2500 de ture si tot nu ai dau de cap , am schimbat injectoare rampa injectoare bobine bijii pompa benzina senzor axe cu came debitmetru curatat admisie schimbat ICV-ul filtru benzina filtru aer facut test de compresie care a iesit bine , nu are erori in calculator la un momendat am schimbat si calculatoru , astept si eu sugestii si daca cineva sa mai confruntat cu asa ceva sa vina cu un sfat este bine venit .
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Sal si eu ma cofrunt cu ceva simtome aseanatoare , eu am un 520i din 97 care nu trage are un lag undeva intre 1500 si 2500 de ture si tot nu ai dau de cap , am schimbat injectoare rampa injectoare bobine bijii pompa benzina senzor axe cu came debitmetru curatat admisie schimbat ICV-ul filtru benzina filtru aer facut test de compresie care a iesit bine , nu are erori in calculator la un momendat am schimbat si calculatoru , astept si eu sugestii si daca cineva sa mai confruntat cu asa ceva sa vina cu un sfat este bine venit .

 

Din pacate nu iti pot oferi solutii, decat sa-ti spun ca si eu sunt in exact aceeasi situatie. Ce-i drept, nu am incercat atatea variante ca si tine, dar am inlocuit debitmetrul, bujiile, am fost la tester la reprezentanta BMW si tot ce au putut sa-mi spuna este ca ar trebui inlocuita valva de relantii si sa inlocuiesc bobinele de la bujii ca sunt oxidate. De asemenea au recomandata sa dea jos galeria de admisie sa vada daca trage aer fals, dar avand in vedere tarifele de reprezentanta, am zis ca mai astept un pic, pana gasesc un mecanic in zona calificat (oradea).

Ca si simptome, face aproape la fel ca a ta...doar ca eu am probleme cu relantiul si la cald si la rece...cum las pedala de acceleratie, incepe sa aibe oscilatii, iar cand e rece, mai si moare. Plus ca se aude un suierat foarte mare la motor, iar puterea este ca de Dacie. Daca apas pedala pana jos, tine vreo 2 secunde pana se misca turometrul si accelereaza, si si atunci o face foarte lent. Se intampla din cand in cand sa mearga lent, si apoi dintr-o data sa se tureze, iar din motor se aude (foarte rar ce-i drept), un clinchet metalic. La un service mi s-a spus ca de vina este variatorul de faza...whatever that is.

Am fost deja la vreo 5 service-uri, inclusiv reprezentanta, si tot nu stiu sigur ce probleme am. :(

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.