Jump to content

Presiune ulei foarte mica la pornire


Recommended Posts

senzorul nu era nou :) dar daca mai pun ulei pana la nivelu maxim se stinge si apoi cum scade putin se aprinde din nou :blink: daca firele ar fi intrerupte cred ca nu s-ar stinge. Ce mai poate fi?
Link to comment
Share on other sites

senzorul nu era nou :)  dar daca mai pun ulei pana la nivelu maxim se stinge si apoi cum scade putin se aprinde din nou :) daca firele ar fi intrerupte cred ca nu s-ar stinge. Ce mai poate fi?

20965[/snapback]

:blink:

Link to comment
Share on other sites

plutitorul din sonda de nivel de ulei e o piesa tare dubioasa. nu e plin cu aer, deci nu se poate sparge. este o bucata compacta din ceva material plastic. probabil ca in timp isi pierde proprietatile. la mine functioneaza primele 2-3 minute dupa ce am golit uleiul si am pus altul. dupa care se scufunda si imi tine ledul mereu aprins.
Link to comment
Share on other sites

Poate conteaza si cum l-ai montat.Un exemplu,nu legat de ulei dar cine stie,poate e pe aproape.Eu am montat invers sensorul de nivel la spalator.Pur si simplu l-am pus cu fundul in sus.Imi indica ca e gol cand era plin,si ca e plin cand era gol.

Poate si la tine,cand ai ulei se aprinde,cand nu ai se stinge.

Link to comment
Share on other sites

:)

 

daca tu poti pune asta:

 

post-21-1112958640_thumb.jpg

 

in alta pozitie decit cea buna, inseamna ca esti foarte insistent :)

si al naibii senzor, e capsulat intr-un hal, incit nu il poti desface fara sa-l distrugi :blink:

21029[/snapback]

 

Al meu era rotit,adica in loc sa fie mufa spre ora 12 era spre ora 6.La asta ma refeream.Asta vad ca e prins in suruburi.Daca il pui invers,arata gresit dau pariu.

Link to comment
Share on other sites

Al meu era rotit,adica in loc sa fie mufa spre ora 12 era spre ora 6.La asta ma refeream.Asta vad ca e prins in suruburi.Daca il pui invers,arata gresit dau pariu.

21059[/snapback]

 

da... la spalator sonda e orizontala si o poti pune pe dos. la ulei sta vertical, deci poti sa o rotesti si invers (merge, nu are nici un opritor) ca aceeasi functie o are.

 

a, si ziceai cineva mai sus de mufe si fire: ei bine, mufa si firele de la acest senzor mi se par cele mai solide componente electrice de care am auzit vreodata, in orice domeniu. cablutul e ATIT de moale si de... "proaspat" chiar si dupa 20 ani de indurat caldura, noroi, vint etc. mufa la fel, cu exceptia celor de care s-a tras in mod barbar si li s-a smuls imbracamintea de silicon.

Link to comment
Share on other sites

da... la spalator sonda e orizontala si o poti pune pe dos. la ulei sta vertical, deci poti sa o rotesti si invers (merge, nu are nici un opritor) ca aceeasi functie o are.

 

21068[/snapback]

 

M-am prins acuma.Credeam ca sta tot orizontal ca si ala de spalator.Inseamna ca e ca la cel de pe radiator care e pus pe fundul vasului de expansiune.

Link to comment
Share on other sites

Daca pornesc ursuletul (318i 1986) dupa cateva ore de stationare, martorul de presiune a uleiului ramane aprins foarte mult timp, pana la un minut (!). Dupa aceea nu se mai aprinde, nu mai palpaie nu face figuri.

Am tras concluzia ca in timpul stationarii tot uleiul se scurge in baie, nu mai ramane nimic pe sus. Am deschis busonul de la ulei si am vazut ca in primele secunde axa cu came se cam invarte pe uscat dupa care incepe sa se scalde in ulei.

Motorul nu bate si nu a consumat pic de ulei in cei 1200 km pe care i-am facut pana acum.

 

Fostul proprietar spune ca problema a inceput sa apara dupa ce a pus ulei 10W40, pana atunci motorul mergand cu 5Wxx.

Problema s-a agravat, de la ~15 secunde cand am luat-o la aproape un minut acum.

 

Ar putea fi de vina uleiul+filtrul sau trebuie sa ma uit direct la pompa?

20842[/snapback]

 

cauze posibile

1.ulei prea subtire.ma refer la vascozitate,adica la w-incearca cu un ulei mineral-

-normal-20w40

2.filtru de ulei prost sau uzat prematur

3.pompa de ulei cu probleme

4,sorbul pompei infundat

5.cel mai naspa-cuzinetii cei mai posibili de biela sunt uzati si se pierde clar presiune de ulei

6.daca nu se aude nici o bataie-poate fi si sonda de ulei din capul chiulasei,vorbind de motorul m10

7.circuitul uleiului prezinta diferite depuneri care fac ca uleiul sa ajunga greu in partea superioara,respectiv la axa cu came si la sonda de ulei-in cazul respectiv se face o prespalare cu ulei amestecat in proportie cu motorina si se lasa motorul sa ruleze circa un minut la ralanti

cu respect-adi

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru sugestii. Pentru inceput voi schimba doar filtrul.

Nu cred ca e din cauza uleiului prea subtire, nici macar daca ar avea benzina. Am avut intr-un M30 mai multa benzina decat ulei si nu aveam probleme cu presiunea ... pana cand n-a mai pornit. Iar motorul asta stiu ca a mers si cu 5W40, acum fiind 10W40.

Daca schimbarea filtrului nu da rezultate, dau baia jos si vad ce gasesc pe acolo.

Sonda o scot din calcul pentru ca se vede clar faptul ca uleiul nu ajunge sus la pornire.

 

Deocamdata nu ma mai agit pentru ca mai dureaza o saptamana si ceva pana scot numerele timp in care ma bucur de in-line six.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.