Jump to content

'06 BMW E66 750Li


mik15

Recommended Posts

din cauza asta nici nu am vrut in primul rand sa cumpar unul SH, apoi preturile cerute pe ebay sunt mult prea mari raportat la riscul de-a crapa si acela in curand, incep de la 400Eur in sus, cand la $800 l-am gasit nou in US. Pai in final asta fac, il trimit lor si vad ce zic, daca mai merita sau nu sa fie salvat, adica daca e financiar viabil, altfel mai bine dau cei 800 de coco pe unul nou si gata...eu sper totusi sa il poata repara pe asta.
Link to comment
Share on other sites

F frumoasa...chiar ma gandeam la tine cand eram azi pe ceva topic paici de zicea cineva de o masina second-hand cu vreo 110-120k km si arata de 80k...lol...daca la 7er-ul asta nu ti-ar arata odometrul kilometrajul ai putea lejer sa spui ca are sub 100k... Ar fi pacat sa n-o pastrezi arata intr-un mare fel...masina asta in particular arata mai bine ca un F01 sau zic altfel...cu masina asta nu mi-ar fi rusine deloc sa stau cot la cot cu un F01... ;)
Link to comment
Share on other sites

l-ai vazut tu tragand o rulota de camping? :) suportul meu arata cam asa, pus pe cealalta masina, pe 7 arata ceva mai unusual sa ii zic dar nu nemaivazut, o rulota nu as pune nici eu, nici nu cred ca e indicat de catre constructor, de obicei fiind limitata masa ce poate fi tractata de asemenea masini gen Ghibli din cauza cutiei de viteze.

Bike rack.jpg

Link to comment
Share on other sites

vara nu prea, insa incepand de pe la jumatatea lui August, am inceput sa merg pe circuitul de F1 in fiecare Marti seara, e intrare libera si e organizat de autoritatile de aici sa mai impinga populatia indigena sa mai faca sport, dar 98% din participianti sunt tot westerni :) . Tot cald e, la 35C si umiditate de 50-60% nu-i foarte placut dar m-am obisnuit, problema nu-i mare cand esti in mers si pedalezi ci cand te opresti si te loveste valul de caldura, in mers nu se simte prea tare. Ieri am reusit vreo 38km in 83 de min, ceea ce e ok pentru un incepator ca mine pe circuitul asta, altfel in rest ies pe langa casa, e o pista paralela cu cornisa dar te mai impiedici de pietoni care nu au ce cauta pe acolo dar nu pricep semnele probabil, dooh... :rolleyes:

 

olandezii oricum mie mi se pare cam ciudatei multi dintre ei, o fi de la tigari, deci cel cu Ghibli intra in tiparul asta :rolleyes:

Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

am schimbat in sfarsit flansa cardan si rulmentul plus uleiul & filtrul cutie si garnitura de la mufa care intra in cutie. Flansa cardan era destul de terminata, toate cele 6 gauri(parca) prin care intra suruburile erau largite si aveau joc iar rulmentul si suportul sau cam la fel.

 

Toate bune si frumoase, s-a schimbat ce i-am zis sa schimbe si la cutie, a resetat adaptarile si am iesit cu masina la un test drive. Aici au inceput problemele, ma asteptam sa nu fie foarte line primele schmbari de viteza, asa a si fost la primul ciclu 1-2-3 dar problema mare a fost ca din 3 in 4 a facut-o cu un zgaltait si o intarziere mare ceea ce a dus la intrarea cutiei in limp mode, limp mode care disparea daca opream masina si o reporneam, pana ajungeam iar la schimbul dintre 3 in 4 cand iar revenea.

 

Atunci m-am intors la mecanic, i-am zis sa curete conectorul ce intra in cutie, gandidu-ma ca poate a ramas ceva ulei pe acolo. Zis si facut, stergem iar erorile, resetam din nou adaptarile, solenoizii si EGM-ul si o iau de la cap. Din nou aceeasi problema, asa ca ma gandesc ca trebuie sa fie totusi din cauza reset-ului dat, eu nu cred in teoria conform careia distrugi o cutie care merge perfect daca ii schimbi uleiul la un rulaj mare, asa ca opresc masina, pornesc din nou, eroarea de safe mode dispare, o pun in manual mode si incep sa o conduc usor trecand prin toate treptele si atunci observ ca trece din 3 in 4, nu foarte lin, insa fara sa mai intre in safe mode. Fac procedura asta de cateva ori, treaba se imbunatateste simtitor, dupa care o trec in D si lucrurile incep sa revina la normal, deja pana am ajuns acasa, asta dupa vreo 20km, totul era foarte lin din nou, mai bine decat inainte sa fac schimbul.

 

Concluzia mea este ca trebuia condusa usor pentru a re-adapta setarile si pentru ca solenoizii/valvele sa invete din nou ciclul. Mecanicul dupa ce a facut schimbul de ulei si a resetat valorile a mers cu ea doar extrem de putin si nu a ajuns la tr. 4, ca atare netrecand prin toate treptele procedura de re-invatare nu a fost completa.

 

Uleiul pentru o cutie cu aproape 240k km era negricios cand pus intr-un recipient, insa nu am gasit depuneri semnificative pe magneti sau in baie, filtrul era cel original avand data stantata pe el, deci banuiesc si uleiul a fi tot cel original. In continuare eu recomand a fi schimbat uleiul si filtrul la cutie indiferent de faptul ca rulajul este mare si nu se stie cand si daca a fost vreodata schimbat, atata timp cat cutia functioneaza fara nicio problema, schimbul de ulei nu o poate afecta, in cel mai rau caz poate afecta un solenoid sau contact electric, dar iarasi eu cred ca astea sunt cazuri rare.

 

Per total s-au folosit 10L de ulei OEM, filtrul a fost luat de la un distribuitor ZF si a costat cu 50% mai putin fata de cel OEM, iar flansa si rulmentul cardan OEM.

Edited by mik15
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

se descurca excelent :), e un suport foarte, foarte bun cu multe avantaje, cred ca singurul lui dezavantaj e inaltimea pe care o adauga masinii si daca ai un garaj nu prea inalt atunci trebuie sa montezi bicla dupa ce scoti masina din garaj, altfel nu i-am gasit vreun defect pana acum :rolleyes:

 

in alta ordine, cutia merge foarte bine, azi am tot mers cu ea, in D,S si M si absolut nicio problema, categoric este mai lina ca inainte, foarte multumit de rezultatul final in ciuda sperieturii trase ieri :thumbsup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.