Jump to content

'06 BMW E66 750Li


mik15

Recommended Posts

farurilor, si intregii masini, li s-a facut un detaling profi, insa la faruri au facut doar un polis cu rotativa, nu au facut cu hartie abraziva dupa care am aplicat folie. Insa sunt putin murdare si inauntru, cred ca au suferit de cunoscuta problema a condensului la un moment dat, acum nu am observat sa faca.

 

Aveam in plan sa le desfac sau cel putin sa le dau jos sa le curat in interior, insa trebuie data bara jos si e ceva de munca, nu cred ca am s-o fac totusi pentru ca oricum nu mai vreau sa schimb luminile de angel cu alb, le las culoarea asta in final. O sa incerc sa le curat asa, am gasit un diy cu un magnet pentru curatare si pare ca merge, probabil ca il stii si tu.

 

Ca tot ai adus vorba, recomanda-mi te rog un produs/kit pentru polisat parbrizul si de unde il pot cumpara, gasisem ceva bun de la Country Lake(nu stiu daca aste e denumira corecta, ceva cu lake oricum) dar nu il mai aveau disponibil. Am ceva zgarieturi provocate de stergatoae pe care as vrea sa ke indepartez.

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Lake Country e foarte bun , zgarieturile provocate de stergatoare e posibil sa dispara , sau sa fie mai putin vizibile , insa alte defect tipice pentru un parbriz nu o sa dispara , doar o sa se imbunatateasca putin , si exista riscul atunci cand polishezi parbrizul sa se creeze efectul de lupa atunci cand mergi cu soarele in fata

 

Farurile doar polishate fara actiunea mecanica a wetsandingului nu o sa iasa cine stie ce , din ce vad eu in poza aia in continuare sunt destul de matuite pe exterior , insa nu e foarte clara poza

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

nu s-a mai intamplat nimic nou pe aici, i-am luat stergatoare noi OEM si i-am schimbat garnitura de la trapa, cea care vine lipita pe caroserie pentru ca la viteza mai mare se auzea zgomotul produs de vant ceva mai tare, acum e din nou liniste.

 

Altfel ca si probleme i-Drive a inceput sa faca figuri, totul a inceput la scurta vreme dupa ce am pus un DVD ripped cu hartile 2012, probabil a fost doar o coincidenta, ideea este ca se restarteaza din cand in cand desi are si ore bune in care merge fara probleme, e clar ca unul din module e pe duca. Deocamdata astept sa imi vina ring-ul pentru a lua modulele pe rand sa vad care face figuri, eu il banuiesc pe cel de la navigatie.

 

In rest, am programat-o la service pentru "Vehicle Check" si "Brake Liquid" confrom i-Drive si vreau sa schimb bucsa si suportul rulmentului de la cardan pentru ca se mai aude cateodata cate un cloncanit infundat cand trece din R in D.

 

Imi place in continuare foarte mult si am de gand sa o mai tin. Cam atat deocamdata.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

desi am avut ocazia sa o dau de 2 ori pana acum si as fi iesit pe plus la ea, imi place mult prea mult si isi indeplineste cu brio scopul, adica o masina de familie confortabila, spatioasa, sigura si care imi ofera mie ca si sofer un feedback placut, si e si pe placul sotiei cat si a prichindelului, care desi nu are nu 1 an inca il fascineaza multitudinea de butoane de prin spate, ca pe toti prichindeii de altfel :). Momentan m-am concentrat pe RS pentru a-l pune la punct asa cum il vreau eu, dar daca ar fi sa aleg as tine 7-le :rolleyes: .
Link to comment
Share on other sites

dap, deocamdata. Rosu le sta bine si sunt super fun masinile cu costuri ridicole de intretinere comparativ cu ceea ce ofera, ca si mecanica 5 si 6 sunt cam la fel, mici diferente, daca o vrei doar de fun si poate eventual de transformat in ceva mai serios de track poti sa iei linistit un GTi MK5. Si pe mine m-ar bate gandul la unul pentru a-l transforma in ceva serios de circuit.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

intre timp am dus-o la BMW pentru schimbul lichidului de frana si un check-up, m-au taxat vreo $160, rezonabil... altfel masina asta mi-a intrat atat de tare la inima cum cred ca doar inca 1-2 au putut face asta pana acum, de ce? ar fi mai multe motive, cum ar fi faptul ca merge atat de bine dupa atatia ani si rulajul asta incat nu vad cu ce alta masina as putea-o inlocui in acelasi buget, apoi confortul si senzatia de siguranta pe care mi-o dau sunt exact ce am nevoie pentru familie, imi place extra-spatiul in spate fiind varianta L, si apoi faptul ca pana acum cel putin nu a necesitat reparatii majore, sper ca nici de acum incolo :).

 

Urmeaza pe partea de mentenanta sa schimb rulmentul si bucsa de la cardan si alte cateva bucse pe la suspensie, de fapt cred ca o sa schimb toate bratele cand ii va veni randul, deocamdata nu bate nimic insa am vazut ca au inceput sa apara crapaturi in bucse. Am cumparat aproape toate piesele inclusiv filtrul pentru cutie si cele doua garnituri cu probleme, cea de la mecatronic si cea de la mufa cu cabluri din cutie, dar inca nu sunt hotarat daca sa fac schimbul sau nu pentru ca merge perfect, dar probabil ca il voi face. Sa mai gasesc si ceva timp pentru toate astea si o mai intinerim putin, probabil la iarna pentru ca la ce calduri sunt acum pe aici nu am chef sa stau fara ea cateva zile.

 

Si gandind usor un viitor, daca ar fi sa o dau peste vreun 1 1/2 an, cel mai probabil un F01 ar fi candidatul ideal pentru un replacement, desi mi-e cam teama de motoarele V8 bi-turbo pentru ca stiu prea bine de la RS ce inseamna mentenanta la ele, si e durere daca pica ceva pe la motor pentru ca de obicei trebuie scos nefiind spatiu suficient pe acolo de manevra.

 

Acum am facut plinul iar si mi-am propus sa ii fac consumul la pompa, sunt curios sa vad cam cat consuma in realitate, pe bord media este de 15% pe ultimii 6k km, din care cam 75% sunt urban.

 

P.S. - am uitat sa adaug ca la BMW dupa check-up, evident mi-au zis de bucse, dar mi-au zis si de baterie ca ar fi la 55-60% din viata, si am zis buun, pai hai sa o schimbam, dar inainte am zis sa intreb si pretul, dupa care imi zice ca ar fi vreo 500Eur bateria si inca vreo 150Eur manopera, si am zis multumesc. Aceeasi baterie, AGM, ma costa 200Eur daca o iau din alta parte si manopera gratis pentru ca o pot schimba si eu si mi-o pot inregistra si singur. La un alt service mi-au cerut 50Eur sa o inregistreze, asa am dat 100$ pe cablul de diagnoza si mi le fac eu singur. Deocamdata nu am schimbat-o pentru ca inca merge si porneste cum trebuie, o sa trag de ea pana da semne de oboseala.

Edited by mik15
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Cam asa ma gandesc si eu, cu ce as putea inlocui eventual masina actuala in aproximativ acelasi buget si cu aceleasi costuri de mentenanta? Variantele sunt extrem de limitate, daca nu inexistente. Motorul si dotarile chiar fac diferenta, oferindu-ti cam tot ce ai nevoie.

 

Cochetam sincer pentru viitor cu ideea de F10 - 550i, dar acum ca aud la tine de motoare problematice, ma mai gandesc. O alternativa deloc de neglijat cred ca ar fi un 535d...trebuie sa recunosc faptul ca mi-e un pic dor de cuplul ala nesimtit de diesel :)

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi buget,F10 M550d xDrive cred ca ar satisface toate necesitatile multora dintre noi : taxe mici de 3000 cmc,putere mare 381 cai ( enorma zic eu pentru un motor de 3 litri ),consum decent iar performantele sunt wow - 4,7 sec. In momentul asta daca m-ai pune sa aleg cam asta ar fi optiunea,insa poate pe viitor,cine stie :flowers:
Link to comment
Share on other sites

dap, 550d e ideal, clar le cam face bine pe toate :rolleyes:

 

l.e. - acum m-am uitat si la preturi, la banii pe care ii dai pe un 550d din 2012 cu 50-60k km iei un S6 aproape nou, ar fi totusi delicata alegerea avand un buget de 60k Eur :), sa ajungem acolo :thumbsup:

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

dap, 550d e ideal, clar le cam face bine pe toate :rolleyes:

 

l.e. - acum m-am uitat si la preturi, la banii pe care ii dai pe un 550d din 2012 cu 50-60k km iei un S6 aproape nou, ar fi totusi delicata alegerea avand un buget de 60k Eur :), sa ajungem acolo :thumbsup:

Doamne Ajuta !

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

si au mai trecut 3 1/2 luni si inca este la mine :), inca putin si face anul :sorcerer: . Nu i-am mai facut nimic, doar benzina, spalat si presiune roti, altfel toate bune pana acum. Ma apropii de 12k km facuti de cand o am si de service. In schimb ea m-a lasat fara bass, a murit ampliful L7, am incercat eu sa il repar cu un kit de reparatie de la o firma din HU, nu am reusit asa ca il trimit la ei sa il faca, e tare aiurea fara bass :( .

 

si o poza cat de cat recenta cu batrana doamna :rolleyes: : http://i61.tinypic.com/cuus9.jpg

Link to comment
Share on other sites

da, este exact la fel, eu am schimbat cele 2 procesoare de bass plus 2 condensatori, conform celor de la pixelfix din HU...din pacate insa tot nu merge...ai vreo idee? :)

 

acesta e kitul de reparatie de la ei:

pgr6_yr4_p0119_00.jpg

Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Da, stiu kiturile alea.

Daca tot nu merge, mai bine trimite-l la ei. Nu te chinui. Cine stie ce mai e belit pe placa.

 

As fi zis sa cumperi alt amplif, dar asta al tau odata "retrofitat", teoretic nu mai are moarte. Unul sh s-ar putea sa aiba aceeasi soarta.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.