Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

Injectorul cu fir


Recommended Posts

Salutare,

 

Am un e39 525tds si de curand am schimbat garniturile pompei de injectie pentru ca pierdea motorina.

 

Garniturile au fost schimbate, avansul marit si debitul reglat.

 

Dupa vreo doua zile am ridicat capota sa vad daca se mai umezeste pe la pompa si am avut surprinderea sa vad ca pompa nu mai pierde dar iese fum de motorina arsa din zona injectoarelor. Am desfacut capacul de protectie si am observat ca pe la injectorul 4 cel cu fir pierde motorina. Nu la baza unde se infileteaza in chiulasa ci pe la mufa de plastic din capatul injectorului.

 

Este posibil ca din cauza avansului marit sau al debitului sa se fi stricat aceasta mufa a injectorului?

 

Exista vreo posibilitate sa fie reparata (lipita) acea mufa care este in capatul injectorului sau trebuie schimbat injectorul?

 

Mentionez ca masina merge perfect, trage, porneste bine la cald cat si la rece, singura problema este ca pierde motorina pe la mufa injectorului.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.