Jump to content

320D Presiune turbina


Recommended Posts

Salutare, de cateva zile s-a intamplat ceva si anume ca masina nu prea se mai infinge. Pe DIS nu am erori insa la Charge pressure test, in sarcina, cand ECU specifica de exemplu 1800 milibari, valoarea actuala e pe la 1300 1400 maxim, mereu am o pierdere undeva de la 200 la 400 500 milibari. E modelul 136 cp cu actuator pe vacuum.

M-am uitat la actuator iar acea tija, cand pornesc motorul, se trage complet, insa daca pun pe cineva sa accelereze pana pe la 3000 3500 in stationare, nu prea se mai misca, ramane trasa spre stanga cum privesti motorul, abia daca se clinteste putin.

Am mai cautat probleme legate de actuator insa rezolvarea era schimbarea furtunelor vacuum sau a ordinii lor in distributorul de vacuum. Furtunele le-am schimbat toate, am incercat sa blochez total vacuumul de la EGR si palete racire, nu pierd vacuum. Dupa oprire motor daca scot furtunul din distributor, se poate simti vacuumul pt inca 20 - 25 secunde, deci nu cred ca se pierde, ci ramane pe instalatie.

Am mai observat ca dupa 2500 ture in sarcina doar aud ceva fasait ca si de la o roata sparta, ca si cum undeva ar pierde aer.

Ce sugestii aveti ? De unde sa incep sau ce anume sa verific ?

Mersi.

Edited by JuiCe
Link to comment
Share on other sites

Presiunea stiu ca o citeste senzorul de presiune de pe admisie

Posibil sa ai crapat un furtun din ansamblul turbina > intercooler > EGR, mai ales ca auzi un "fasait".

Verifica-le.

Sau s-ar putea si pe la admisie pe langa garnituri nu ? Ulterior mi-a picat fisa insa nu prea am posibilitatea sa stau cu masina in frig sa o verific. Vreau sa-mi fac un plan de verificare, pt ca atunci cand plec la mecanic sa nu stea el sa verifice ce si cum, ca si asa nu mi se par cam instruiti mecanicii de azi.

Ar fi o posibilitate sa se auda fasaitul si inainte de intrarea in turbina?(filtru aer-debitmetru-tub plastic montat pe turbina).

Am vazut ceva ulei pe convertorul de presiune...am dat jos acel plastic de pe turbina, este ceva ulei insa cred ca e doar cat sa aiba turbina ungere. Axul nu are joc, foarte putin cat cred ca e normal.

Link to comment
Share on other sites

ai spart furtunele deja?

:))) nici chiar asa nu cred Boaska.

Daca le-am spart inseamna ca e ok, se schimba si o sa duca mult si bine. Faza a aparut dupa ce m-am decis sa pun pe masina din nou softul original, avusem o perioada o remapare, totul mers ok, si acum am revenit la softul original, nu am nevoie de putere si nici de consum marit pe iarna.

Dupa revenire la soft, am si vazut ca a aparut problema, nu stiu daca o fi sau nu coincidenta, insa o sa verific traseul de admisie. S-ar putea sa aiba sens ce zice nutu18.

Link to comment
Share on other sites

:))) nici chiar asa nu cred Boaska.

Daca le-am spart inseamna ca e ok, se schimba si o sa duca mult si bine. Faza a aparut dupa ce m-am decis sa pun pe masina din nou softul original, avusem o perioada o remapare, totul mers ok, si acum am revenit la softul original, nu am nevoie de putere si nici de consum marit pe iarna.

Dupa revenire la soft, am si vazut ca a aparut problema, nu stiu daca o fi sau nu coincidenta, insa o sa verific traseul de admisie. S-ar putea sa aiba sens ce zice nutu18.

 

am mai vazut genul asta de reveniri la soft initial , toti cu declaratia asta , ca nu am nevoie de putere ca blabla . Pai nu va inteleg daca masina merge bine si sunteti f multumiti de softare de ce reveniti la soft initial , e clar ca sunt unele probleme care va fac sa schimbati soft ,degeaba aburim lumea

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

am mai vazut genul asta de reveniri la soft initial , toti cu declaratia asta , ca nu am nevoie de putere ca blabla . Pai nu va inteleg daca masina merge bine si sunteti f multumiti de softare de ce reveniti la soft initial , e clar ca sunt unele probleme care va fac sa schimbati soft ,degeaba aburim lumea

Am mai avut o discutie cu niste colegi de-aici despre niste posibile probleme de pierdere putere, si din acest motiv am ajuns la resoftare si upgrade soft deoarece dupa ce luasem masina, avusem o eroare cum ca s-a schimbat unitatea DDE si nu a fost adaptata si nici aliniata.

Se pare ca acea resoftare a mai taiat din problema cu lipsa de putere, merge bine, insa am mers cu masina resoftata la 165 si era o mare diferenta fatza de ce aveam eu. Pe la ce mecanici de duminica am mers, ori le era lene sa stea la investigat ori nu se pricepeau.

Nu neaparat ca am nevoie de acea putere dupa resoftare, insa cu softul pus mai puteam si eu sa o conduc incat sa nu ma intreaca loganul de mai, cred ca cu softul remapat obtin rezultatele cum ar trebui sa fie buna cu softul original.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am mai avut o discutie cu niste colegi de-aici despre niste posibile probleme de pierdere putere, si din acest motiv am ajuns la resoftare si upgrade soft deoarece dupa ce luasem masina, avusem o eroare cum ca s-a schimbat unitatea DDE si nu a fost adaptata si nici aliniata.

Se pare ca acea resoftare a mai taiat din problema cu lipsa de putere, merge bine, insa am mers cu masina resoftata la 165 si era o mare diferenta fatza de ce aveam eu. Pe la ce mecanici de duminica am mers, ori le era lene sa stea la investigat ori nu se pricepeau.

Nu neaparat ca am nevoie de acea putere dupa resoftare, insa cu softul pus mai puteam si eu sa o conduc incat sa nu ma intreaca loganul de mai, cred ca cu softul remapat obtin rezultatele cum ar trebui sa fie buna cu softul original.

 

Eu inteleg asa , ca initial ai mascat o problema cu o resoftare , acum ai alte probleme si ai suspectat resoftarea , ai eliminat soft si tot merge prost . De ce nu revii la resoftare daca totul era ok acolo .

Link to comment
Share on other sites

am mai vazut genul asta de reveniri la soft initial , toti cu declaratia asta , ca nu am nevoie de putere ca blabla . Pai nu va inteleg daca masina merge bine si sunteti f multumiti de softare de ce reveniti la soft initial , e clar ca sunt unele probleme care va fac sa schimbati soft ,degeaba aburim lumea

 

Daca faci referire la mine aici, ti-am explicat in detaliu de ce am facut soft-ul si de ce l-am scos apoi. Ca o consideri abureala sau nu, mai departe e decizia ta :)

 

Sunt unii oameni care pur si simplu o resofteaza de curiozitate, sa vada cum trage, pentru ca tot aud in stanga si in dreapta. Daca se razgandesc apoi, nu inseamna ca masina are ceva, ca s-a stricat din cauza softului sau mai stiu eu.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mikken ai dreptate, ( iar eu fiind genul de persoana careia "nu-i e frica sa dea click" vorba unui experimentat caruia i-am explicat ca mi-am brickuit ECU) , am resoftat-o si eu sa vad diferentele, si intr-adevar Myx ai si tu dreptate, am mascat problema cu o resoftare, cat sa mai pot merge decent, insa stiam ca trebuie s-o rezolv.

Tocmai am desfacut tot pe-acolo pe la motor(vorba vine tot), surpriza, furtunul de la turbina la intercooler..vai de el saracu, imbatranit ca ies atzele din el plus ca are o crapatura de vreo 5 cm ca bagi imediat pumnu in el.

Rezervorul de vacuum am vazut ca are una din iesiri/intrari putin rupte, se tinea abia plasticul ala acolo si acum s-a rupt de tot,deci nu-l mai pot folosi, si o intrebare stimabili, pot sa-i fac bypass la acel rezervor ? Ce probleme pot aparea? In sensul ca vin cu vacuumul direct din distribuitor in convertorul de presiune, apoi direct in actuator.

Link to comment
Share on other sites

Furtun iau nou, butoiasul ala ma intrebam daca poate sa mai astepte, sitele sunt deja curatate la valve. Cred ca toate problemele de lipsa putere de-aici se trageau, acel furtun imbatranit si acum a cedat de tot, ma asteptam sa cedeze si fara soft la ce copt arata.
Link to comment
Share on other sites

Furtun iau nou, butoiasul ala ma intrebam daca poate sa mai astepte, sitele sunt deja curatate la valve. Cred ca toate problemele de lipsa putere de-aici se trageau, acel furtun imbatranit si acum a cedat de tot, ma asteptam sa cedeze si fara soft la ce copt arata.

 

furtunul ala costa nou 100€ rolleyes.gif

Link to comment
Share on other sites

furtunul ala costa nou 100€ rolleyes.gif

200 ron OE cod 11612247325 ca in realoem. :) mai bine decat o carpeala care sa mai tina cateva luni, pentru diferenta aia nu ma mai bag eu sub masina sa-l schimb inca odata :D

Cred ca iau si niste siliconice de vacuum cu ocazia asta, stie careva care e diametrul potrivit? Unii ziceau ca 3.5 altii ca 3.2 , se simte ceva diferenta ?

Link to comment
Share on other sites

200 ron OE cod 11612247325 ca in realoem. :) mai bine decat o carpeala care sa mai tina cateva luni, pentru diferenta aia nu ma mai bag eu sub masina sa-l schimb inca odata :D

Cred ca iau si niste siliconice de vacuum cu ocazia asta, stie careva care e diametrul potrivit? Unii ziceau ca 3.5 altii ca 3.2 , se simte ceva diferenta ?

 

daca dai difuzorul la radiator jos te bagi si tu acolo, nu tb sa te duci la service thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.