Jump to content

Corectii Cilindru #2


Hellsbells

Recommended Posts

http://img43.imageshack.us/img43/2627/jluz.jpg

 

Buna! Masina din semnatura, are o problema la cilindrul 2. Am schimbat bujiile, am verificat fisele, a mai ramas testul de compresie si injectorul. Stiu ca nu aveti globul magic la voi, dar am facut un test cu DIS, am oprit pentru 30 de secunde injectorul 2, si mersul masinii s-a inrautatit, ceea ce, dupa mine, e semn ca injectorul functioneaza. Poate fii chiulasa ciupita in zona cilindrului 2, injectorul, compresia, sau trage aer fals prin galeria admisiei (lower intake booth). Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

E46 316i N4218A

 

Am aceasi problema si eu cu injectorul,dar injectorul 3 face figuri. Nu "scuipa" benzina cand e scos,dar in schimb...in sarcina functioneaza,dar nu cum trebuie totusi...am crezut ca e de vina injectorul ca poate e infundat si inversat injectoarele dar tot nu scuipa pe acolo...am verificat curentul de pe cabluri de la mufa injetorului pana la mufa calculatorului si functioneaza...se pare ca am nevoie de alt calculator. Toate bune pana aici. Dar de ce merge in sarcina: ba perfect,ba bine, ba varza...cand scot bobina 3 nu e nicio diferenta...merge in 3 cilindri...ba merge in 4...merge bine pana se incalzeste motorul...cand s-a incalzit...iar da rateuri si fum alb(benzina nearsa)...ceva nu se leaga...maine fac si eu un test.

 

Voi ce credeti ?

Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ai incercat si sa schimbi bobinele intre ele?

Am o singura bobina, din care iese 4 fise, am inlocuit fisele intre ele si eroare tot pe cilindrul 2 e... poate fi bobina, adica... partea bobinei care merge in cilindrul 2, nu stiu cum sa ma exprim... ar avea legatura bobina, daca doar pe 1 cilindru am corectii prea mari? Ma refer la faptul ca e doar o bobina, nu stiu cum arata inauntru...

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Nu. Daca e model cu o singura bobina, n-are cum sa fie de la bobina.

 

E buna proba pe care ai facut-o. Daca eroarea nu si-a schimbat locul, e clar ca e ceva la motor.

 

Pistonul ala merge mai prost, de fapt foarte prost. Trebuie test de compresie. Oricum banuiesc ca sunt dusi segmentii.

 

Bujia de la pistonul 2 arata mai rau decat celelalte?

Link to comment
Share on other sites

Nu. Daca e model cu o singura bobina, n-are cum sa fie de la bobina.

 

E buna proba pe care ai facut-o. Daca eroarea nu si-a schimbat locul, e clar ca e ceva la motor.

 

Pistonul ala merge mai prost, de fapt foarte prost. Trebuie test de compresie. Oricum banuiesc ca sunt dusi segmentii.

 

Bujia de la pistonul 2 arata mai rau decat celelalte?

Nu am verificat, ce-i drept am schimbat bujiile prin septembrie, datorita faptului astuia, credeam ca e de la bujii, dar cea veche de pe pistonul 2 arata ok, caramiziu...

Link to comment
Share on other sites

In mod normal trebuia sa arate mai nasol daca pistonul respectiv merge mai prost.

 

Fa un test de compresie. Nu e mare lucru. Motorul consuma ulei, tremura, are lipsa de putere?

O sa ii fac, stie cineva in Timisoara care face? Motorul nu consuma ulei, nu tremura, nu are lipsa de putere.. :), merge ok, singura problema e testerul :D

Link to comment
Share on other sites

Ciudat.

In acest caz ar putea sa arate testerul eronat. La cat de prost arata ca merge pistonul 2, motorul ar trebui sa mearga foarte prost. Mai ales ca e vorba de un motor in 4 pistoane. Daca era in 6 pistoane poate nu-ti dadeai seama ca nu merge un piston bine, dar la 4 pistoane se simte foarte usor.

Link to comment
Share on other sites

Voi posta un clip cu mersul motorului la 70-100 de grade, eu zic ca merge ok, nu merge perfect, desi nu am auzit sau vazut vreun m43 care sa mearga mai frumos decat motorul meu (nu ma laud) dar se aude frumos si nu trepideaza...

 

*LE: Calculatorul motorului e flashuit pe EU3, adica sistemul de aer secundar e dezactivat, la fel si check engine-ul, poate influenta in vreun fel valorile ce le arata testerul?

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

?? cum adica e flashuit pe e3? euro3? asa sint toate m43-urile de pe e46. s au mai facut si eur2 dar probabil pt pietele din estul europei, africa cine stie unde...

 

ai incercat sa schimbi injectorul? eu asta as face prima data. in orice caz daca merge bine, consuma bine, trage bine nu mi as face nicio grija :))

Link to comment
Share on other sites

?? cum adica e flashuit pe e3? euro3? asa sint toate m43-urile de pe e46. s au mai facut si eur2 dar probabil pt pietele din estul europei, africa cine stie unde...

 

ai incercat sa schimbi injectorul? eu asta as face prima data. in orice caz daca merge bine, consuma bine, trage bine nu mi as face nicio grija :))

E3 se refera la Europe 3 Tune (ceva de genul), nu are legatura cu noma de poluare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.