Jump to content

Problema cutie 335i


Recommended Posts

De 2 zile imi da un mesaj cu transmition maulfuntion intra in protectie si daca pornesc din nou merge dar nu prea mult . O sa incerc sa atasez poza daca stie cineva ce ar putea avea masina este un 335i 2007 cu cutie automata 6 viteze

in prima faza as verifica nivel ulei

Link to comment
Share on other sites

Uleiul a fost schimbat de mine acum vreo 2 ani si nu a lasat nici un fel de pata sub masina

la tester ai ajuns ? Tot ce mai poti spera ca rezolvare usoara e sa fie un SF de la baterie slaba , daca nu ai schimbat si bateria deja .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Nu accelereaza in gol dar acum am observat cand bagi in marsarier merge cativa metri si dupa aia sare din viteza

 

Mai bine du-te cu ea la un tester la BMW, posibil sa aiba dreptate colegul Myx in legatura cu bateria...deja la modelele noi bateria are un rol determinant in functionarea optima a subansamblelor, nu mai este cum era o data, bateria dadea curent si chit ca era mai "slaba" masina tot pornea si n-avea nici pe dracu', acum daca bateria e mai slaba iti poate crea multe probleme fie de motor cat si la cutie. Eu totusi tind sa cred ca ai ceva probleme la cutie, posibil ceva de ordin electronic (senzor, calculator etc)....nu prea cred sa fie ceva discuri din cutie sau convertizor....

Edited by Catalin BMW
Link to comment
Share on other sites

Nu accelereaza in gol dar acum am observat cand bagi in marsarier merge cativa metri si dupa aia sare din viteza

 

Atunci sigur nu-i de la baterie, daca spui ca sare din viteza... ciudat oricum.. Cel mai simplu, te duci la bmw o pui pe tester si vezi..

Link to comment
Share on other sites

Nu am fost la un service specializat pe bmw pe stefan cel mare

"Uleiul a fost schimbat de mine acum vreo 2 ani si nu a lasat nici un fel de pata sub masina "

avand in vedere ce ai spus aici realizezi cat de specializat BMW este , tu ai nevoie de un service cutii automate .

http://www.reparatii-cutii-automate.ro/contact.php Aici poti face o constatare sau sa ceri o parere , ai sa vezi acolo doar cutii automate la reparat . Eu la ei am schimbat doar uleiul .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Am fost acolo se pricep baietii intradevar numai asta fac dar nu au putut sa imi spuna nimic concretO sa astept pana dupa sarbatori ca oricum iarna nu merg cu masina asta intre timp mai astept pareri

probabil ca trebuie desfacuta ca sa vada exact . Ai putea doar sa dai uleiul jos si baia sa vezi daca ai ceva pilitura pe magneti , poti sa reintroduci apoi daca e curat . Mai poti incerca un update soft la cutie . Asta e asa ca sa nu zici ca nu ai incercat ceva inainte sa o desfaci . Presupun ca la schimb ai pus uleiul original sau ZF lifeguard6 .

Link to comment
Share on other sites

Da in prima instanta trebuie data baia jos si verificat uleiul si filtru pt ca la rece merge ok azi dimineata cand am mers la service.Da acolo am fost prima oara la dormag service daca stii ceva despre el poti sa imi spui cred ca pt reparatii mici sant ok.

Am bagat un cod care mi-a aparut pe diagnoza pe google si am gasit urmatorul clip e posibil sa fie real

Edited by ALEX L
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am fost la diagnoza ieri dar nu am reusit sa aflu ceva clarPt inceput mi sa recomandat sa fac un schimb de ulei + filtru

 

Ce erori au aparut?

 

Atunci cand apar probleme la cutia automata, schimbul de ulei si de filtru reprezinta fix o frectie la picior de lemn.

 

Schimbul de ulei e bun ca o masura de intretinere, dar atat. Nu face minuni, nu rezolva probleme.

 

E foarte usor sa-ti dai seama daca problemele aparute au legatura cu bateria sau nu pentru ca in dreptul erorii sunt mentionate mai multe date, printre care tensiunea electrica din acel moment si nr. de km.

 

Cei care nu repara cutii automate n-ar trebui sa-si dea cu parerea despre eventuale rezolvari la cutia automata.

Si aici nu ma refer la Dormag ci la orice service. D-aia reprezentanta iti recomanda schimbul cutiei. Ei nu repara asa ceva, deci nu incearca diverse rezolvari.

Un singur simptom poate fi cauzat de ulei. Vezi ca exista pierderi de ulei, iar cutia patineaza la rece. Atunci merita sa schimbi uleiul sau macar sa completezi pentru ca simptomul are legatura directa cu nivelul scazut de ulei in cutie.

 

Eu totusi tind sa cred ca ai ceva probleme la cutie, posibil ceva de ordin electronic (senzor, calculator etc)....nu prea cred sa fie ceva discuri din cutie sau convertizor....

 

Totusi sa nu ne dam cu parerea aiurea-n tramvai.

Poate ca exprimarea pare dura, insa n-ai de unde sa stii pana nu dai cutia jos si o desfaci.

Iar in 80% din cazuri problemele sunt mecanice. E si 335i, deci cu atat mai mult.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

 

Am bagat un cod care mi-a aparut pe diagnoza pe google si am gasit urmatorul clip e posibil sa fie real

 

pai e real dar doar daca demontezi vezi daca se aplica si la tine , sa scrii si aici care a fost problema cand rezolvi si unde ai ales sa faci rezolvarea , evident si costuri .In nici un caz la Dormag , nu ai ce sa cauti la ei . BAfta

Link to comment
Share on other sites

In acest caz, situatia nu e ok deloc.

 

Ce e de facut in aceasta situatie:

 

varianta 1 (mai costisitoare)

 

Se da jos cutia, se evalueaza daunele. Costa cam 1200 euro s-o repari daca nu e nevoie de convertizor. Daca si convertizorul e dus, ajungi la 1500-1600 euro.

 

Varianta 2 (mai ieftina, dar mai nesigura in timp)

 

O schimbi cu o cutie sh. O cumperi, ii schimbi uleiul si filtrul, o montezi. 300 euro pe ulei si filtru, 600 lei pentru schimbarea cutiei si 700-800 euro pentru cutia sh.

 

Erorile alea nu apar degeaba. Schimbul de ulei nu te ajuta la nimic in situatia asta. Ai nevoie de o cutie ZF 6hp21.

 

-----

 

 

Ceea ce am scris se bazeaza pe experienta proprie. Daca totusi nu esti convins, ai putea sa te duci la un service si sa dai jos uleiul din cutie. Daca miroase urat (iti vei da seama) si gasesti pilitura pe magneti si in ulei, treaba e clara.

Si poti sa-i faci si schimbul de ulei, insa nu-ti recomand pentru ca e inutil si compromiti si uleiul si filtrul.

Daca schimbi cutia sau o reconditionezi va trebui sa schimbi din nou uleiul, acesta fiind contaminat de pilitura. Idem pentru filtru.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.