Jump to content

Problema cutie 335i


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Am rezolvat problema azi intr-o ora am inlicuit o piesa care a costat 10 euro exact ca in clipul de pe yotube din posturile de mai sus. Am demontat baia de ulei , am salvat uleiul , am gasit piesa care era sparta ( o sa atasez poze ) am inlocuit piesa de plastic exact ca in clipul de pe iutub cod 4F81 , am pus baia de ulei la loc si merge perfect si nu mai apare nici o eroare .
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

de ce nu ai schimbat si uleiul daca tot erai acolo? tu ai schimbat adaptorul dintre mecatronic si cutie, e aceeasi buba si la cutiile de pe E60 si E65/66 6hp26, banuiesc ca ai aceeasi cutie...un plastic de 2 bani prost proiectat.. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Uleiul pot sa il schimb oriunde si oricand important era sa rezolv problema sa gasesc cauza si sa mearga cutia , da era plasticil ala de 2 bani dar nimeni de pe forum nu a ghicit problema noroc cu youtube . O sa fac o revizie la primavara si atunci o sa schimb toate uleiurile si lichidele inclusiv lixhidul de frana nu este nici o graba
Link to comment
Share on other sites

Ador asta la tehnica de astazi. Consumabilele sunt mult mai diverse si complexe decat filtrele, uleiurile, bujiile...

Si nimeni (ma refer la producatori/comerciantii lor) nu ti le indica ca si consumabile, ca mergand asa, tu de buna credinta, cu reviziile la zi :), sa o faci bucati, ca apoi reparatia sa fie mai scumpa, sa cumperi mai multe subansamble sau eventual alta noua!

Link to comment
Share on other sites

Nu am codul piesei din pacate ca nu am comandat-o eu , am lasat masina la service si cand m-am intors peste o ora era aproape gata si omi pare rau ca as fi facut mai multe poze. Nu stiu daca merita schimbata piesa preventiv odata cu schimbul uleiului dar senzatia cand nu mai merge cutia iti lasa un gust destul de amar
Link to comment
Share on other sites

Nu am codul piesei din pacate ca nu am comandat-o eu , am lasat masina la service si cand m-am intors peste o ora era aproape gata si omi pare rau ca as fi facut mai multe poze. Nu stiu daca merita schimbata piesa preventiv odata cu schimbul uleiului dar senzatia cand nu mai merge cutia iti lasa un gust destul de amar

 

ar fi de ajutor daca afli codul ca sa avem aici informatia , eu as schimba piesa oricum .Sau daca gaseste cineva sa posteze :thumbsup:

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Garnitura aia arata aproape identic, insa marimea ei difera in functie de cutie.

 

Cea de pe 6h26 nu este de aceeasi marime cu cea de 6hp19.

 

Ce panarama si astia la BMW, macar au scos un upgrade pentru porcaria aia de piesa ?

 

Exagerezi.

 

Piesa aia se distruge destul de rar.

 

Eu am schimbat uleiul la masini de peste 200 000 km si garnitura era intacta.

 

Foarte rar o gasesti in starea aia.

 

Asta e codul daca intereseaza pe cineva: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=WB73&mospid=49514&btnr=24_1047&hg=24&fg=15

 

Oricum, dupa parerea mea, daca garnitura aia arata in halul ala, cutia nu mai are mult de supravietuit.

Ajunge asa cand ajunge uleiul la o temperatura foarte mare. E posibil ca si alte piese din cutie sa fie la sfarsitul vietii.

 

Daca o schimbati, e bine sa schimbati si piesa 1 (seeling sleeve).

 

Pe acolo foarte des se pierde ulei la 6hp.

Edited by Service Premium
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

e clar ca din cauza temperaturii se distruge garnitura, dar pe de alta parte e destul de clar ca si plasticul ala este de 2 lei, asta cu s-a distrus ca a ajuns la temperatura prea mare nu o cred pentru simplul motiv ca nu ai cum sa mai mergi cu masina daca a trecut de 120C uleiul in cutie pentru ca va intra in limp mode. Problema e arhicunoscuta peste ocean mai ales la seria 7, ori alea ma indoiesc ca au facut cerculete sau au fost alergate de la un semafor la altul, tine atat de uzura cat si de exploatare, nu e o singura cauza ci mai multe cumulate.
Link to comment
Share on other sites

 

 

Piesa aia se distruge destul de rar.

 

Eu am schimbat uleiul la masini de peste 200 000 km si garnitura era intacta.

 

Foarte rar o gasesti in starea aia.

 

 

E un plastic , poate ceda oricand inclusiv la 200 010 km , cred ca merita schimbata oricum ca mentenanta a cutiei . Evident e vb de anumiti obsedati :))) dar cred ca atunci cand faci reparatii merita sa recomazi schimbul asta mai ales ca suma e modica .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Partea care etanseaza e de fapt din cauciuc.

Plasticul din jurul garniturii nu este adevarata problema ci cauciucul.

 

Eu schimb intotdeauna garnitura aia cand reconditionez o cutie.

 

Uneori si la schimburi de ulei, insa nu este intotdeauna nevoie.

In unele cazuri, garnitura aia e inca elastica.

 

Depinde cum a fost condusa masina in primul rand.

 

e clar ca din cauza temperaturii se distruge garnitura, dar pe de alta parte e destul de clar ca si plasticul ala este de 2 lei, asta cu s-a distrus ca a ajuns la temperatura prea mare nu o cred pentru simplul motiv ca nu ai cum sa mai mergi cu masina daca a trecut de 120C uleiul in cutie pentru ca va intra in limp mode. Problema e arhicunoscuta peste ocean mai ales la seria 7, ori alea ma indoiesc ca au facut cerculete sau au fost alergate de la un semafor la altul, tine atat de uzura cat si de exploatare, nu e o singura cauza ci mai multe cumulate.

Ca sa fim exacti, garnitura aia probabil nu mai etansa din cauza acelui cauciuc care s-a intarit si a devenit casant.

 

Insa carcasa exterioara care se vede ca e sparta s-a spart cand a fost scoasa de mecanic. Nu avea cum sa se sparga altfel pentru ca acea garnitura sta prinsa fix intre blocul hidraulic si cutie. Nu are loc sa se sparga, nu are loc de vreo vibratie sau joc.

 

Gandeste-te ca daca ai termostatul dus si mergi cu apa spre temperatura de fierbere, si uleiul din cutie se va incalzi foarte tare si tot felul de garnituri din cutie vor fi distruse astfel.

 

Uleiul din cutie se raceste trecand printr-un racitor prin care trece si antigel din motor.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

temperatura la apa are alt nivel mai jos de 120C care declanseaza limp mode, deci teoretic uleiul la cutie nu s-ar incalzi atat de tare. Oricum, ma indoiesc ca ar fi cutia lui pe ultima sute de metri doar din cauza ca acea garnitura a crapat, sunt destui care au schimbat-o si carora nu le-a crapat cutia dupa. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

Depinde cat merge cu masina in limp mode.

 

Si asta depinde. In primul rand, cat a avut eroarea respectiva in mod evident nu a avut suficienta presiune de ulei pentru ca se pierdea presiune fix la acea garnitura. Ceea ce inseamna ca ambreiajele pot fi aproape arse. Depinde cat s-a mers si in ce fel.

Ideea e ca aceste cutii sunt foarte sensibile din acest punct de vedere. Ambreiajele se pot arde foarte rapid daca nu exista suficienta presiune de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.