Jump to content

E 87 118d


Dan Dan

Recommended Posts

Cu mare intarziere, dar incep sa postez si eu aici. Asta este una dintre "batranici", a fost noua, acum are 98.000 km :)

Am si cateva imagini, luate la casco in graba.

 

In poze este spalata doar pe afara, in interior este prafuita :(

Pe viitor promit sa-i fac si poze frumoase.

 

Type code UG31

Type 118D UL (EUR)

E series E87 ()

Series 1

Type SH

Steering LL

Doors 5

Engine M47/T2

Displacement 2.00

Power 90

Drive HECK

Transmission MECH

Colour TITANSILBER METALLIC (354)

Upholstery DRUCKSTOFF SPORTY/GRAU87 (AGA4)

Prod.date 2006-10-20

 

S2CGA BMW light alloy wheel, spider spoke 140

S302A Alarm system

S321A Exterior parts in vehicle color

S423A Floor mats, velours

S428A Warning triangle and first aid kit

S441A Smoker package

S442A Cup holder

S450A Height adjustment, passenger seat

S473A Armrest front

S520A Fog lights

S534A Automatic air conditioning

S5DCA Rear-seat headrests, folding

S662A Radio BMW Business CD

P7RPA Advantage package

S853A Language version English

S863A Retailer Directory Europe

S880A On-board vehicle literature English

S8S3A Automatic locking when driving off

S4AKA Interior trim finishers silver

S548A Kilometer-calibrated speedometer

post-16857-0-07502200-1387282495_thumb.jpg

post-16857-0-43544200-1387282501_thumb.jpg

post-16857-0-37147800-1387282509_thumb.jpg

post-16857-0-60539100-1387282516_thumb.jpg

post-16857-0-91325000-1387282611_thumb.jpg

post-16857-0-14337500-1387282625_thumb.jpg

post-16857-0-19683200-1387282644_thumb.jpg

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult Valy, se putea si mai bine :)

 

Nu, nici un fel de problema la articulatii, se prezinta bine si acum.

 

Pe viitor am sa transcriu aici capitolele mai importante din dosarul ei, asa ca fapt divers, ca sa "fac public" ce inseamna 100.000 km de Romania la o masina initial noua.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Multumesc mult Valy, se putea si mai bine :)

 

Nu, nici un fel de problema la articulatii, se prezinta bine si acum.

 

Pe viitor am sa transcriu aici capitolele mai importante din dosarul ei, asa ca fapt divers, ca sa "fac public" ce inseamna 100.000 km de Romania la o masina initial noua.

 

Cum a ramas cu dosarul de 100.000 km prin Romania ?

Link to comment
Share on other sites

Cum a ramas cu dosarul de 100.000 km prin Romania ?

 

Fac public asa cum am promis, sunt la birou acum, iar dosarul masinii este acasa, ideal era sa-l pun cu date cu alea-alea, nu e prea mult de scris :)

 

Singura operatie importanta a fost inlocuirea diferentialului care s-a efectuat cu show bineinteles si totodata degeaba :)

Zgomotul metalic care se manifesta la plecarea de pe loc a reaparut la acelasi interval la care a aparut si la diferentialul original.

S-a solutionat cu introducerea unei vaseline in uleiul normal, recomandata de producator si care a facut ca zgomotul sa dispara ca prin minune. De atunci au trecut mai bine de 50.000 de km si liniste totala :)

Pare greu de crezut, dar asa este. Face minuni vaselina aia. O sa atasez aici si recomandarea producatorului. Erau vizate mai multe modele, printre care si 5-ul e39, z4...

 

Acum aproximativ un an motorasul de la stergatorul lunetei, care s-a blocat efectiv, am pus unul oem, valeo spania, avantajul la ansamblul nou este ca are doua diuze de stropit pozitionate ceva mai sus si stropitorul este mai eficace decat cel original.

Estetic este urat pentru ca este mult mai inalt :)

Link to comment
Share on other sites

Fac public asa cum am promis, sunt la birou acum, iar dosarul masinii este acasa, ideal era sa-l pun cu date cu alea-alea, nu e prea mult de scris :)

 

Singura operatie importanta a fost inlocuirea diferentialului care s-a efectuat cu show bineinteles si totodata degeaba :)

Zgomotul metalic care se manifesta la plecarea de pe loc a reaparut la acelasi interval la care a aparut si la diferentialul original.

S-a solutionat cu introducerea unei vaseline in uleiul normal, recomandata de producator si care a facut ca zgomotul sa dispara ca prin minune. De atunci au trecut mai bine de 50.000 de km si liniste totala :)

Pare greu de crezut, dar asa este. Face minuni vaselina aia. O sa atasez aici si recomandarea producatorului. Erau vizate mai multe modele, printre care si 5-ul e39, z4...

 

Acum aproximativ un an motorasul de la stergatorul lunetei, care s-a blocat efectiv, am pus unul oem, valeo spania, avantajul la ansamblul nou este ca are doua diuze de stropit pozitionate ceva mai sus si stropitorul este mai eficace decat cel original.

Estetic este urat pentru ca este mult mai inalt :)

 

Ce zgomot iti facea cand plecai de pe loc ?

 

Mie imi face un Boooom cand bag in viteza. Nu prea stie lumea ce are, am schimbat bucsele dar degeaba. Expresia mecanicilor ca sa scape de tine "Are joc, doar cu unul nou il repari"

Link to comment
Share on other sites

Pe la 40.000 km daca nu ma insel, releul si bujiile incandescente, am pus oem bineinteles, nu mai mergeau trei dintre ele si nici releul, am inteles ca au fost modificate si vad ca astea par mai longevive.

 

De mai mult de un an, o problema des intalnita la e8x si e9x merge si nu merge pompa auxiliara de apa, cea care se ocupa de presiunea in calorifer. Nu i-am dat atentie si nici nu stiu daca o voi inlocui.

 

Ce zgomot iti facea cand plecai de pe loc ?

 

Mie imi face un Boooom cand bag in viteza. Nu prea stie lumea ce are, am schimbat bucsele dar degeaba. Expresia mecanicilor ca sa scape de tine "Are joc, doar cu unul nou il repari"

 

De pe la 10.000 km facea un "tac" scurt la plecarea de pe loc. Dupa cateva mii de km a inceput sa faca de doua ori. Zgomotele apareau la plecarea normala, daca plecai patinand mai mult ambreiajul nu se mai auzea nimic.

 

Oricum si asta este o problema des intalnita in generatia ei, producatorul stia de ea.

Link to comment
Share on other sites

Motorul se aude si merge exact ca in prima zi, dupa cum se vede nu are dpf. Totul acolo este original si este in stare aproape perfecta spun eu:) si mecanicii.

Fulia, rolele si curelele sunt originale, curelele nu prezinta crapaturi, dar le voi inlocui in curand, au ani deja.

Ambreiajul este original, functioneaza perfect cu trepidatia specifica dupa 15-20 de minute de "frecat" in coloane interminabile, din cele cu 1-a stop, a 1-a a 2-a stop, cred ca stiti la ce ma refer. Asa face din prima zi de utilizare si tot asa fac si altele, m-am convins de asta. Rezolvarea este un plus de turatie la plecarea de pe loc.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.