Jump to content

uzura cauciucuri fata e60


bmwbv

Recommended Posts

Salut !

Am si eu o problema cu cauciucurile de pe fata la un bmw e 60 din 2004 si anume o uzura excesiva a acestora pe interior.

Problema am sesizato dupa ce am schimbat flansele si telescoapele pe fata.

Amortizoare am pus Monroe Reflex, si flanse noi.Masina se comporta excelent cu noile telescoape,masina sta ca si lipita de drum, se comporta bine in curbe si pe drumuri denivelate sau de tara.

Imediat dupa ce am scimbata telescoapele am facut si unghiul de fuga,precizez ca anvelopele de vara le aveam varza, in 3000 km am sesizat o uzura mare pe interior la ambele, la unul din ele chiar ia si dat sirmele pe afara. Am fost la persoana care mia facut unghiul de fuga si mi-a zis ca la cum sunt cauciucurile este si normal dealtfel i-am si dat dreptate.

Inca ceva foarte important, sus inde vin prinse flansele in acele 3 suruburi, flansele sunt prinse altfel fata de cum erau cele din inaintea acestora si anume nu sint exact pe semnele de dinainte a ramas citiva milimetri pe gaura, raminind un luft care este exact la fel pe ambele flanse.

I-am zis acest lucru domnului care mi-a facut unghiul de fuga si mi- a zis ca este normal deoarece asa le-a dat unghiul de convergenta la noile amortizoare, si ca este normal.

In noiembrie am schimbat cauciucurile de iarna care sunt bune si am mers sa fac inca odata unghiul de fuga, dar la alt cineva.

De data aceasta am mers la un service mai mic si am avut si eu accesul in interior.

I-am aratat domnului luftul de sus de la flanse si mi-a confirmat ca este absolut normal cum vine, luftul este vizibil cu ochiul liber doarece este de civiva milimetri in jur de 3-4 mm.

a reglat totul la ia a bagat modelul masinii marimea cauciucurilor de 17 in calculator, la masina totul era perfect egal ca datele din fabrica de unde mi-a confirmat ca masina nu a fost lovita, dar cind colo surpriza rotile erau un pic inclinate spre interior.

A dat sa le regleze si cind sa invirte de capul de bara nici decum nu reusea nici pe stinga si nici pe dreapta, pina la urma a reusut cu mare efort inrosindule cu flacara de 5 ori de a reusit si reglind totul bine. Mi-a zis ca de aici venea si uzura pe interior al cauciucurilor.

 

Deci de aici rezulta ca acei de dinainte nu au reglat nimic din capul de bara, domnul care a reusit a zis ca este imposibil sa se fi unmblat la ele acum 3 luni si sa nu reuseasca sa le defaca.

astazi fiind un pic mai uscat afara am luat maxim de volan si cind vad ca exista di nou o uzura pe interior al cauciucurilor pe fata, zic ca poate mi se pare, cu noile cauciucuri am facut in jur de 1500-2000 km.Ramine sa urmaresc totusi cred ca o uzura este fata de partea din exterior care nu

are nici un fel de uzura.

Acum intrebarea mea este sa fie de vina cumva schimbarea noilor amortizoare, fiind strinse diferit fata de cele din fabrica? sau este normala o mica diferta de uzura pe interior fata de exteriorul cauciucurilor. Pe spate totul este bine.Unghiul de fuga este facut bine am fost si eu acolo.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.