Jump to content

Nu se accelereaza motorul la rece si scoate fum alb


marin 31

Recommended Posts

buna...am un bmw seria 320 d ,diesel si de o ceva vreme am probleme cu motorul pana creste apa la 90 grade.Cand o pornesc trepideaza motorul si nu se accelereaza mai mult de 2000 turatii cu pedala de acceleratie pana jos si scoate un fum alb destul de puterni .Pe masura ce creste apa incepe sa isi revina iar dupa ce ajunge apa la 90 motorul se accelereaza normal si nu mai scoate nici fum.

Am curatat valva egr dupa care am verificat-o , functioneaza , am schimbat filtrul epurtor , la tester nu mi-a dar eroare .Am scos si mufa de la debitmetru sa-l verific...dar nici o imbunatatire .

Ce as mai putea face , daca ma puteti ajuta cu un sfat .Multumesc .

Link to comment
Share on other sites

verifica axul turbinei sau dpf-ul

 

aceeasi problema o am si eu ca si tine.dar eu am un 2.0 vanos,benzinar,e36.nu se accelereaza la rece,imi da rateuri pe evacuare,iar dupa ce se incalzeste motorul merge bine.

cand e rece,sta bine la relanti,dar nu pot sa o accelerez mai mult de 2000 rpm.

eu banui ca ar fi ceva supape...nu stiu la tine ce ar putea fi....eu am eliminat toate accesoriile,mai ar fi pompa de benzina..dar nu am alta sa o probez...

Link to comment
Share on other sites

ASEARA AM REUSIT SA AFLU CARE ESTE PROBLEMA .

Dupa ce am eliminat toate posibile variante : egr , filtru epurator , electrovalva vacuum , testar fara eroare ... am gasit cauza si tot datorita acestui FORUM.

AM. vazut ieri k este pUtIn ulei aruncat in dreptul jojei de la ulei : verificand mai atent uleiul, trebuie sa-l lasi macar 5 min DUPA CE AI OPRIT MOTORUL SI am observat aprox 1 cm peste limita maxima . La ochiul liber ai impresia ca nu este mult , dar dupa ce am cititit pe acest forum diferite probleme cauzate de excesul de ulei in motor am aflat ca acest lucru poate produce o groaza de neplaceri . 1 cm peste limita maxima poate insemna 200-300 gr ulei in pluc .(distruge semering , infunda carburator, nu trage motorul , etc)

Am luar un furtun de la o perfuzie si o siringa de 20 ml si am bagat furtunul pe teava de la joja de ulei si am scos aprox. 12 seringi de ulei si l-am aruncat.DUPA 5 MIN AM VERIFICAT DIN NOU ULEIUL CU JOJAS SI ABIA ACUM ESTE IN DREPTUL LIMITEI MAXIME .

Am inchis capota si am dar cheie ... dragi prieteni masina mea nu am mai recunoscut-o...se accelereaza maxim cate turatii vreau , motorul trage zici ca are cherosen... total diferita , alta masina .Eu am cumparat masina acum 3 sapt si am completat uleiul ...vazand ca la prima cheie s-a aprins un pic senzorul de la ulei....cate probleme poate cauza daca depasesti limita maxima...fie si 0,5 cm ..nu pot sa cred . Deci efectele mele au fost remediate , masina merge impecabil : efetele au fost: nu se tura mai mut de 2000 turatii cu motorul rece , nu mergea totund motorul pana se incalzea si scotea un fum albu pe toba ..se facea nor in poate..cand creste apa ..banuiesc ca si uleiul era mai subtire si nu se mai simtea asa bine surplusul.

Sfatul meu : VERIFICATI F BINE NIVELUL ULEIULUI DIN MOTOR , ESTE POSIBIL SI DUPA UN SCHIMB DE ULEI SA AVETI PESTE LIMITA .(cum spunea la un momentdat cineva pe forum: credeti ca aia de la bmw sunt prosti cand e scris in carte , cantitatea de ulei necesara la un schimb este de 3,7 litri exact...conteaza si 100 gr mai mult..;)..avea mare dreptate ..

dESI AM FOST LA CATIVA MECANICI , I-AM FACUT SI TESTER , S-AU DAT CU PASREREA , NIMIK CONCRET .

MULTUMESC ACESTUI FORUM , SI CELOR CARE SE OCUPA DE ADMINISTRAREA LUI SI URES SARBATORI FRUMOASE PE ACEASTA LINIE FIECARUIA DINTRE VOI

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

m-am imbatat cu apa d poaie ...nu era asta problema ...cred k deja era temperatura ridicata la motor si de aia aveam impresia ca si-a revenit

a doau zi se comporta masina la fel...un mecanic mi-a spus ca trebuie schimbat injectorul cu fir , de aceea scoate fum alb pana creste apa la 90 grade ,..acesta avand mai multe functii

problema este ca nici apa nu sta la 90 grade...in stationare sta la 90 grade iar in mers coboara aprox. la 60 ...si motorul la fle nu simt ca trage cum trebuie si nu se accelereaza

am verificat si electrovalva vacuum...nu are treaba ..aceeasi reactie.:(

am ridicat capota si am urmarit motorul la relantiv...parca nu poate sa respire ..se umple de gase..ca si cum nu ar avea pe unde sa le scoata , am desfacut capacul de la motor si am incecrat sa accelerez..sa vad rezultate...dar la fel...nu mai stiu ce sa fac ..? :(

Link to comment
Share on other sites

salut,

 

Vis a vis de temperatura in mers.... verifica termostatul principal si cel de la EGR....

Iar in legatura cu injectorul cu fir, cred ca ar trebui sa iti dea eroare la tester. Cel putin mie imi arata " Needle motion senzor... urmat de alte explicatii. A explicat cineva aici pe forum, sunt 2 sau 3 erori la injectorul cu fir.

Oricum daca e dus, si nu mai e in parametrii ( parca tre sa fie intre 90-110 Ohm) TREBUIE sa apara la erori.

Ciudat e , ca la mine desi am eroarea de aproape 2 ani, INCA nu am nici o manifestare "fireasca".Merge f ok, cat o tine D-zeu stie !

Link to comment
Share on other sites

azi am fost si am verificat toate injectoarele..le-am dat jos si le-am verificat..inclusiv cel cu fir...sunt bune ...am eliminat si varianta aceasta

ceva parca il ineaca...ar putea fi catalizatorul ..?

o sa verific si termostatul principal si cel de la EGR....cat de curand ..referitor la apa..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.