Jump to content

Relantiu neregulat.


Recommended Posts

Salut.Am o problema,care se pare ca a aparut dupa ce am schimbat garnitura de la baia de ulei.Cred ca este o coincidenta,caci nu vad cu ce ar afecta schimbul de garnitura+ulei+filtre,relantiul.Cert este ca el sta ba la 700,ba la 800-850.Cateodata,cand stau la semafor,la relanti,se simte o vibratie ca atunci cand intra compresorul de clima si incepe sa creasca usor relantiul.Sau dupa ce merg cu ea,si ma opresc,relantiul ramane la 800-850.Cateodata sta la 700 si nu are nimic.Mentionez ca nu fluctueaza rapid.Pe tester nu e nici o eroare,in afara de faptul ca mi-a zis baiatul care mi-a facut un test,ca este ii dadea undeva o citire a temperaturii de 47 grade cu toate ca afara erau 5 grade.A zis ca poate un senzor ar fi de vina.Poate sa ma ajute cineva cu un sfat?Masina este E46 318i facelift,motorul de 143 cp.Multumesc
Link to comment
Share on other sites

Compresorul climei e un consumator destul de mare. Calculatorul motorului mareste ralantiul cand sunt activati unii consumatori.

Multumesc de raspuns,dar dupa cum am spus se simte o vibratie asemanatoare ca atunci cand ar intra compresorul de clima,numai ca el nu este pornit.Deci alta ar fi cauza.Si nu intotdeauna cresterea relantiului e insotita de acea vibratie.

Link to comment
Share on other sites

Si mie relantiul face figuri...dimineata la rece cand o pornesc ,turometrul se duce undeva la 1.500 rtpm si scade rapid la 1.000 rtpm...in timp ce scade relantiul...(ca la orice masina) scade undeva la 550-600 rtpm...si are momente cand tremurĂŁ...bag treapta 1 sa plec de pe loc si relantiul scade la 500 rtpm si da sa moara motorul..trb sa o accelerez mai mult ca sa nu moara...+ ca atunci cand merg cu ea si vreau sa o scot pe liber..calc ambreiajul si simt ca tremura pedala putin cand o calc. Edited by Daniels13
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am o problema,care se pare ca a aparut dupa ce am schimbat garnitura de la baia de ulei.Cred ca este o coincidenta,caci nu vad cu ce ar afecta schimbul de garnitura+ulei+filtre,relantiul.Cert este ca el sta ba la 700,ba la 800-850.Cateodata,cand stau la semafor,la relanti,se simte o vibratie ca atunci cand intra compresorul de clima si incepe sa creasca usor relantiul.Sau dupa ce merg cu ea,si ma opresc,relantiul ramane la 800-850.Cateodata sta la 700 si nu are nimic.Mentionez ca nu fluctueaza rapid.Pe tester nu e nici o eroare,in afara de faptul ca mi-a zis baiatul care mi-a facut un test,ca este ii dadea undeva o citire a temperaturii de 47 grade cu toate ca afara erau 5 grade.A zis ca poate un senzor ar fi de vina.Poate sa ma ajute cineva cu un sfat?Masina este E46 318i facelift,motorul de 143 cp.Multumesc

 

cati km ai de la ultima schimbare de:

1.PCV/furtune PCV

2.Bujii

Link to comment
Share on other sites

Si mie relantiul face figuri...dimineata la rece cand o pornesc ,turometrul se duce undeva la 1.500 rtpm si scade rapid la 1.000 rtpm...in timp ce scade relantiul...(ca la orice masina) scade undeva la 550-600 rtpm...si are momente cand tremură...bag treapta 1 sa plec de pe loc si relantiul scade la 500 rtpm si da sa moara motorul..trb sa o accelerez mai mult ca sa nu moara...+ ca atunci cand merg cu ea si vreau sa o scot pe liber..calc ambreiajul si simt ca tremura pedala putin cand o calc.

 

 

la tine daniels13 e posibil sa fie bujiile duse, eu la a mea 2.2i 170 cp cand o porneam fie rece sau cald motorul, fie vara sau iarna, imi sarea imediat la 1500 rpm dupa care cadea pe 1100 si in 10 secunde revenea la normal 650-700, dupa ce am schimbat bujiile, cu putin timp in urma, chiar daca motorul e rece si afara sunt 2 grade, la pornire nu mai urca mult, maxim la 1100rpm "MAX" si ramane acolo pana ce se incalzeste cateva secunde si incepe sa scada

Edited by olindor
Link to comment
Share on other sites

Salut.Am o problema,care se pare ca a aparut dupa ce am schimbat garnitura de la baia de ulei.Cred ca este o coincidenta,caci nu vad cu ce ar afecta schimbul de garnitura+ulei+filtre,relantiul.Cert este ca el sta ba la 700,ba la 800-850.Cateodata,cand stau la semafor,la relanti,se simte o vibratie ca atunci cand intra compresorul de clima si incepe sa creasca usor relantiul.Sau dupa ce merg cu ea,si ma opresc,relantiul ramane la 800-850.Cateodata sta la 700 si nu are nimic.Mentionez ca nu fluctueaza rapid.Pe tester nu e nici o eroare,in afara de faptul ca mi-a zis baiatul care mi-a facut un test,ca este ii dadea undeva o citire a temperaturii de 47 grade cu toate ca afara erau 5 grade.A zis ca poate un senzor ar fi de vina.Poate sa ma ajute cineva cu un sfat?Masina este E46 318i facelift,motorul de 143 cp.Multumesc

 

 

Salutare Daniel!

 

Eu am 316i 2002, si am avut belele cu relantiul, fluctua de mama focului si aveam la fel trepidatiile de care spui si tu. La mine in final s-a soldat cu schimbarea PCV-ului si a furtunelor si acum este totul in regula....

Ce nu am vazut specificat la tine, cand iti face? mai mult la rece sau mai mult la cald.

 

Ca sa aflii daca ai probleme la PCV (separator ulei) poti face un test simplu si fara batai de cap:

 

Dimineata cu motorul RECE, Pornesti, si la appx 2 Minute dupa ce ai pornit desfaci bushonul de ulei (pe unde umplii ulei)

Daca in momentul desfacerii ai vacum in capacul de la culbutori (simti cum sige aer de afara) este 100% valva PCV care este dusa :D (si e o placere sa o schimbi) ;)

 

Daca nu face vacum, iei la verificat toate furtunasele de vacuum + admisia si Furtunul de duce la filtrul de aer....sa nu traga aer fals (la mine era furtunul taiat incat nu era vizibil...am dat cu banda izolatoare si merge)

 

Incearca pt inceput faza cu bushonul de ulei la rece....daca nu este aia, cauta in alta parte ... (asta ca sa elimini pcv-ul din schema)

 

 

Am fugit la Restaurant!

La multi ani si un 2014 Plin de Bucurii!

Sanatate!

 

LE: Am gasit si filmuletul incarcat de mine cu ceva timp in urma... (cand aveam probleme cu CCV_ul)

Edited by Claudiu Visan
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.