Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

probleme turbosuflanta 320 D e46


cristi26

Recommended Posts

Buna!

Am si eu o problema: rcent mi s-a dus turbosuflanta si am inlocuit-o cu una second. am impresia ca masina nu mai merge la fel, parca trage mai greu si se aude un suflat destul de deranjeant intre 2000-3000 turatii. Ma intreb e pe duca si asta sau...?! Masina e din 1998! Daca vre-un cunoscator m-ar putea sfatui cu ceva as fi recunoscator!

Edited by cristi26
Link to comment
Share on other sites

Buna!

Am si eu o problema: rcent mi s-a dus turbosuflanta si am inlocuit-o cu una second. am impresia ca masina nu mai merge la fel, parca trage mai greu si se aude un suflat destul de deranjeant intre 2000-3000 turatii. Ma intreb e pe duca si asta sau...?! Masina e din 1998! Daca vre-un cunoscator m-ar putea sfatui cu ceva as fi recunoscator!

Salut!Fa mai intai o diagnoza ca sa vezi ce si cum baga turbina,de felul cum trage masina poate sa fie responsabila geometria variabila care la tine este actionata vacumatic,acel actuator turbo poate fi reglat ca sa deschida sau sa inchida geometria variabila.Daca pe masina de pe care a fost luata turbina geometria era reglata diferit este posibil ca la tine sa simti acea lipsa de putere.Fasaiala despre carea aduci vorbire poate sa fie de la intercooler spart,furtune sparte sau sarite de pe sistemul de alimentare cu aer.Turbina dupa ce ai achizitionat-o ai curatat-o?Daca nu ai curatat-o ai sanse mari ca geometria variabila sa fie intepenita de la funingine si de acea nu se deschide corespunzator.Eu am desfacut ceva turbine si stiu cam ce se afla in geometria variabila, mai ales la o masina care a mers mai mult in regim urban.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Salut!Fa mai intai o diagnoza ca sa vezi ce si cum baga turbina,de felul cum trage masina poate sa fie responsabila geometria variabila care la tine este actionata vacumatic,acel actuator turbo poate fi reglat ca sa deschida sau sa inchida geometria variabila.Daca pe masina de pe care a fost luata turbina geometria era reglata diferit este posibil ca la tine sa simti acea lipsa de putere.Fasaiala despre carea aduci vorbire poate sa fie de la intercooler spart,furtune sparte sau sarite de pe sistemul de alimentare cu aer.Turbina dupa ce ai achizitionat-o ai curatat-o?Daca nu ai curatat-o ai sanse mari ca geometria variabila sa fie intepenita de la funingine si de acea nu se deschide corespunzator.Eu am desfacut ceva turbine si stiu cam ce se afla in geometria variabila, mai ales la o masina care a mers mai mult in regim urban.Bafta!

Am inteles! Turbina a fost bine curatata dar am sa merg sa vad mai detaliat despre ce poate fi vb!

Multumesc mult!

Link to comment
Share on other sites

Am inteles! Turbina a fost bine curatata dar am sa merg sa vad mai detaliat despre ce poate fi vb!

Multumesc mult!

Salut!SIGUR a fost desfacuta in partile ei componente??Ca daca a sters asa fara sa o desfaca bucati nu au sters mare lucru din mizeria si depunerile ce se gasesc in geometria variabila.

Link to comment
Share on other sites

Salut!SIGUR a fost desfacuta in partile ei componente??Ca daca a sters asa fara sa o desfaca bucati nu au sters mare lucru din mizeria si depunerile ce se gasesc in geometria variabila.

Adevarul e ca nu stiu exact ce a facut omu acolo, cand am achizitionat-o arata bine...curata, acuma mai departe, vorba ta...nu pot sti exact!

Oricum tre sa merg la uin cunoscator sa se uite!

Apropo am mai observat ceva nou in legatura cu asta si anume la mers normal, intins 2500 turatii de ex masina da un fel de rateu, nu stiu cum sa explic...ca si cum ar fi infundat ceva , are un lag mic!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Botosanibmw, problema cu turbina cu un mic lag o am si eu la un 320d 136cp si mi-a spus mecanicul ca e un fel de valva mecanica la turbina care se duce si e destul de intalnita problema la masinile astea. Dar nu e o problema majora, poti merge linistit cu ea asa, nu se intampla nimic mai mult. Si el merge asa cu a lui cu acelasi motor.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Botosanibmw, problema cu turbina cu un mic lag o am si eu la un 320d 136cp si mi-a spus mecanicul ca e un fel de valva mecanica la turbina care se duce si e destul de intalnita problema la masinile astea. Dar nu e o problema majora, poti merge linistit cu ea asa, nu se intampla nimic mai mult. Si el merge asa cu a lui cu acelasi motor.

alexus2x: daca iti si sufla vezi ca e vorba de un furtun turbo! Asta s-a intamplat la mine cel putin, iar problema cu lagul a disparut dupa ce l-am inlocuit!

Salut!

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu mai deschid alt topic postez si eu aici :). deci o problema asemanatoare am si eu. La bmw nfl din 2000 daca merg la aprox 2000 de ture si o accelerez da putin in nas si dupa aceea se demareaza cum trebuie. la turatii mai mari nu am nicio problema.Am inteles de la un prieten ca ar fi o electrovalva la turbo care deschide putin mai tarziu. Daca puteti sa ma ajutati si pe mine cu ceva pareri. :blink: scuzati daca gresesc cu ceva...sunt nou pe aici.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.