Jump to content

Bmw 320D - Problema putere


Recommended Posts

Am o problema cu puterea: nu trage cum ar trebui dar nu se manifesta asa chiar tot timpul. Cateodata, mai rar, trage bine, dar atunci cand nu trage acul de la consum cred ca indica mai putin decat ar trebui si sta pe loc, chiar daca ii dau acceleratie la maxim. Dimineata cand o pornesc dupa o noapte de stat se porneste pana in 600-700rpm, sta asa cateva secunde si dupa aia isi revine la 800-900 cat e normal. Are si fluctuatii mici la relantiv, intre 800-900rpm. Aveti idee care ar putea fi cauzele? Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

posibil sa fie fluctuatiile de la debitmetrul de aer. totodata mai pot fi si injectoarele care nu mai lucreaza in parametri. o diagnoza ti ar putea spune mai multe. pb e ca la motorizarea ta daca ai o pb la injectoare nu iti apare fiind mecanice. oricum diagnoza e cea care te poate indruma spre pb reala, nu parerile noastre :)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Am verificat debitmetru pe tester si arata valori normale, dar pierde motorina undeva pe la pompa de injectie. Cel care mi-a verificat debitmetrul a zis ca nu de la aia are pierderi de putere, ci de la ceva furtune de retur prin care circula aer. Ceva valva pe la turbo nu se deschide bine din cate am inteles eu din ce mi-a explicat dupa ce s-a uitat pe tester. Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

ce eroare ai la turbo?

Baiatu cu tester-ul nu mi-a zis de nici o eroare, doar de niste valori care nu sunt normale, mai mici decat trebuie, din cauza ca ceva valva care are legatura cu turbo nu ar primi destula presiune si nu ar deschide bine.

Legat de pierderea de motorina, am auzit ca si pe la ceva garnituri de la pompa poate sa piarda, dar o sa inlocuiesc mai intai toate furtunele care le vad pe sub capota, am cumparat deja vreo 3 metri de furtun, si o sa verific daca mai curge. Am dat jos toate plasticurile, galeria de admisie de aer de deasupra pompei de injectie si EGR-ul, l-am si curatat un pic. Stie cineva cum pot sa imi dau seama daca EGR-ul trebuie schimbat?

Link to comment
Share on other sites

 

 

daca dupa inlocuire furtune tot nu ai presiune verifica si tubulatura la turbo sa nu fie sparta

Mersi de video. Camd am apasat acolo s-a deschis, dar trebuie sa apas cam tare ca sa se deschida, ca si cum s-ar tine intr-un arc mai puternic. Tubulatura de la turbo nu stiu ce e.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.