Jump to content

Tremurat ralanti


emitzu

Recommended Posts

Salut, as avea si eu o intrebare si anume :

Ce "piesa" imi tine ralantiul mai mare atunci cand masina este pe liber,dar in mers ?

Siptome; cand o las pe liber imi scade de cateva ori ralantiul pana pe la 500 rpm si apoi isi revine.

Dar niciodata nu mi a murit motorul, dar este deranjant.

Nu mi da nici o eroare pe nici un tester inclusiv Inpa.

Piese schimbate; valva pcv,garnituri si furtune vacum,curatat clapeta si regulator ralanti,bujii Ngk laser platinum,etc.

Nu mi da in nas niciodata, cum o calc trage din plin,iar la ralanti sta perfect fara oscilatii, atat rece cat si calda.

Problema apare cand plec cu ea si o las pe liber balbaie .

Link to comment
Share on other sites

Adica regulatorul de ralanti cel de pe clapeta de acceleratie care e prins in fata cu 2 surubele ?

Exact, uitasem denumirea :), se curata cu ceva solvent (pentru placute de frana) + betisoare de urechi apoi cu wd40 sa se unga putin clapeta aceea, dar nu prea are relevanta cu caderea ralantiului la stop... l-am curatat de "n" ori :D.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Aceiasi problema o am si eu la E46 318i...din mers daca o scot pe liber pentru ca ma apropii de intersectie si trebuie sa franez / opresc, motorul scade la 500 - 550 rotatii/minut, are un tremurat specific si isi revine la normal abia in momentul cand s-a oprit roata pe loc. Rog daca stie cineva din ce cauza este sau cum se remediaza acesta problema sa ma ajute si pe mine. Multumesc anticipat.
Link to comment
Share on other sites

Cine naiba sa ne lumineze, la service habar nu au ca nu le da nimic pe tester ,intra in categoria "asa fac ele"

Eu tind sa cred ca e ceva din calculatorul masinii sau din soft, altfel nu se explica de ce face azi si mai face peste o saptamana.

Daca ar face numai la rece sau numai la cald ar fi ceva dar simptomele sunt aleatorii.

 

Dar nici resoftare nu poti sa faci , ca e risc mare sa ti pice calculatoarele ( dai cu subsemnatul la Bmw) si scapi de una dai de alta.

Vai steaua lor.

Link to comment
Share on other sites

sal baietii:) aceeasi panarama de problema am si eu si am tot schimbat la piese de mi s a acrit ...:)

 

am cautat pe foarte multe forumuri de afara discutii despre problema asta , mai nou am gasit o discutie a unora din america de prin 2008.

 

Cativa au recurs la un update de soft" reflash dme with eurotune " si i au dat de cap instant.cand faceau update ul tineau un charger conectat la masina si astfel eliminau riscul de a praji calk ?? asa e?

 

Doar unul singur a rezolvat treaba asta schimband o piesa si anume regulatorul de presiune combustibil si furtunul lui. (asta l banuiam si eu odata)

 

pe 6 ian m am programat si eu la trado in iasi la un update de asta . ma risc . 3 mil mi au cerut . e mult ?

 

bafta si va anunt daca merge caruta mai bine dupa.

Edited by e466666
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

sal baietii:) aceeasi panarama de problema am si eu si am tot schimbat la piese de mi s a acrit ...:)

 

am cautat pe foarte multe forumuri de afara discutii despre problema asta , mai nou am gasit o discutie a unora din america de prin 2008.

 

Cativa au recurs la un update de soft" reflash dme with eurotune " si i au dat de cap instant.cand faceau update ul tineau un charger conectat la masina si astfel eliminau riscul de a praji calk ?? asa e?

 

Doar unul singur a rezolvat treaba asta schimband o piesa si anume regulatorul de presiune combustibil si furtunul lui. (asta l banuiam si eu odata)

 

pe 6 ian m am programat si eu la trado in iasi la un update de asta . ma risc . 3 mil mi au cerut . e mult ?

 

bafta si va anunt daca merge caruta mai bine dupa.

Regulatorul fiind in capatul rampei de injectie?

Link to comment
Share on other sites

Pai au Americanii 318 i ? Eu stiam ca asta e boala la 316 si 318 nu la 325 sau 330 ce au ei.

Si da asta am scris si eu mai sus ca e posibil ca prin update de soft sa se rezolve.

Te asteptam cu vesti daca faci update sau schimbi regulatorul presiune din rampa.

Link to comment
Share on other sites

Pai au Americanii 318 i ? Eu stiam ca asta e boala la 316 si 318 nu la 325 sau 330 ce au ei.

Si da asta am scris si eu mai sus ca e posibil ca prin update de soft sa se rezolve.

Te asteptam cu vesti daca faci update sau schimbi regulatorul presiune din rampa.

pai exact la modelele astea 325 330 m3 au facut update de soft , am scris pe alt topic. ei vorbeau de bug uri .

Link to comment
Share on other sites

sal baietii:) aceeasi panarama de problema am si eu si am tot schimbat la piese de mi s a acrit ...:)

 

am cautat pe foarte multe forumuri de afara discutii despre problema asta , mai nou am gasit o discutie a unora din america de prin 2008.

 

Cativa au recurs la un update de soft" reflash dme with eurotune " si i au dat de cap instant.cand faceau update ul tineau un charger conectat la masina si astfel eliminau riscul de a praji calk ?? asa e?

 

Doar unul singur a rezolvat treaba asta schimband o piesa si anume regulatorul de presiune combustibil si furtunul lui. (asta l banuiam si eu odata)

 

pe 6 ian m am programat si eu la trado in iasi la un update de asta . ma risc . 3 mil mi au cerut . e mult ?

 

bafta si va anunt daca merge caruta mai bine dupa.

 

Ai fost la update de soft pana la urma ?

Link to comment
Share on other sites

sal, am fost dimineata la astia si dupa o discutie cu ei si inspectie a masinii au declarat ca nu trebuie resoftat nimic pentru ca implica riscuri (desi le am explicat sa puna un charger pe masina sa nu se arda vreun modul,din ce am citit si eu pe forumuri nu s specialist)... iar problema la masina este de natura mecanica injectia nu sustine consumatorii electrici spuneau..? si sa ma programez la o curatare de injectoare ,sa mi puna axa cu came la punct ,distributia .

 

in concluzie mi au zis ca nu ma ajuta cu absolut nimic resoftarea, pe diagnoza mi au aparut comunicari slabe intre dme si restul masinii ,comunicari in asteptare ceva de genul.

 

maine curat injectoarele cu ultrasunete

 

am si bagat masina la vanzare ca m am plictisit deja de ea, aialalta merge perfect chiar daca consuma mai mult macar nu ma zgaltaie ca asta :(

Edited by e466666
Link to comment
Share on other sites

Le ai curatat ?

le am curatat ,erau destul de infundate desi pe tester nu arata nimic ,iar ala din service a zis sa i pun oringuri oem ,intre timp am tras masina pe dreapta . alea oem vin in 6 zile m am trezit si eu ...nu mai sant asa disperat sa rezolv problema , m a cam obosit troaca asta.

Link to comment
Share on other sites

Eu am Eurotune (mi-e dezactivat sistemul de aer secundar) si la fel cade ralantiul la stop, cum zicea cineva mai sus, exclusiv cand e pornita dezaburirea...

i am scos eu icv ul si nu mai cade deloc adica se opreste in 750 rpm , asta cu toti consumatorii porniti . daca e de schimbat asta e vreo 12 mil .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.