Jump to content

bmw 735i 2001


Recommended Posts

trebuie sa gasesti un mecanic priceput pe undeva

intre timp incearca sa descifrezi problemele grave si sa cauti ceva piese din dezmembrari

unele din erori sunt in legatura directa

de ex sondele lambda cu bobinele de la aprindere, normal cred ca trebuie reparata aprinderea si pe pe urma facut un tester sa vezi daca sondele citesc corect, in eroarea de sonde trebuia sa scrie si amestec bogat sau sarac depinde de problema, oricum ai ceva la aprindere din erori

cauta pe google codurile de eroare, o sa gasesti site-uri bmw cu probleme similare

 

si cauta sa faci diagnoza cu dis-ul v57, adica cu program dedicat, dupa ce identifica erorile poti accesa fiecare eroare in parte, mai departe ai optiune sa citesti o lista cu cauze posibile si rezolvari scheme etc...

Edited by BOASKA
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

eu cu uleiul asta merg si la x5 3.0 diesel de 4 ani fara probleme si credema ca X-u manaca cam 100 k pe an.

momentam are 489k km si inca am incredere sa merg cu el inafara...deci totusi cred ca este un ulei de calitate...acum fiecare cu parerile lor..uleiul asta mi-a fost recomandat de catre un mecanic arab in hamburg...omu servisa MB taximetre...si culmea tot 10 w 60 turna in ele....la w211 de 122 cp..oare de prost???

 

ms mult BOASKA, o sa incerc sa ma documentez doar ca nu prea am cu cine lucra prin zona, de fapt asta cautam aici pe forum un mecanic, atelier...care sa imi poata rezolva problemele. masina nu consuma exagerat ma refer in exterior rar cand sare de 10 iar in oras..14-16.nu mi se pare exagerat.. si i-am facut deja vreo 2500km pe km astia am media de 11,5

Edited by tony_bmw
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

ce stii tu ca inseamna 10w 60??? o protectie si ungere mai buna la temepraturi inalte nu??

este destinat motoarelor turate..M-uriole nu 10 w60 full syntetic folosesc???decat aici am vazut ca oamenii baga 5 w 30 in motoare uzate..adica peste 200k km

aici ma refer Romania..

Link to comment
Share on other sites

Tony, colegii te-au avertizat ca uleiul folosit de tine nu este unul potrivit pentru motorul tau, insa vad ca tu stii mai bine. Nu inteleg rostul de a ne mai intreba aici daca stii deja ce si cum trebuie facut. Traseul de ungere este gandit pentru o anume vascozitate a uleiului, tu pui un ulei mult mai vascos decat cel recomandat => ungere mai slaba. Poti sa bagi si ulei de gatit, e masina ta, nu a noastra.

 

-9C64 AUC SENSOR

Asta este un senzor care, in functie de mirosurile de afara (noxe puternice de la masina din fata, spre expl.), comuta clima pe recirculare pt a evita patrunderea lor in interior.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Chiar nu stiu de ce am inceput sa vb de uleiuri cand pe mine ma intereseaza altceva...scz..am deviat putin

ms mult, unde pot sa vad eu semnificatia codurilor acelea de erori (0,0,9b....) am descarcat aseara vreo 10 manuale de e65\66 nicaieri nu am vazut macar un cod sa semene..oare testerul sa fie vinovat de catalogarea acelor erori cu codurile respective??

Link to comment
Share on other sites

eu am bagat intr-un 318is 10w60 si a mers fara probleme :thumbsup:

 

INST CLUSTER: E111 Optical waveguide, communication Fault

daca o stergi apare din nou? poate era de la curentul ala de 17v

nu mai apare am plimbat-o vreo 80 km aseara apoi am pus dinou testerul pe ea

o groaza de erori s-au sters, la clima am gasit o mufa scoasa iar dupa ce am bagato la locul ei nu mai imi da eroare la clima...

cele permanente sunt :-senzorii de la suspensie, fan box-ul, termostatul blocat (asta are 2 termostate sau doar 1??) pompa de apa auxiliara, si catalizatoarele (nu le mai are) si un senzor SZL...

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

FOARTE INTERESANT MODERATORUL......SA SUPARAT CA BAG 10W60 IN MASINA SI MA BLOCAT...SUPER TREABA (Y)

MULTUMESC MULT PENTRU RASPUNSURI UN AM BUN VA DORESC SI DACA A DERANJAT ATAT DE MULT ULEIUL FOLOSIT SE POATE STERGE CONTUL!!

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

SZL-ul este un modul ce comunica cu senzorul de unghi (spira din volan). E posibil ca si erorile de dynamic drive sa fie legate tot de asta.

DDE este calculatorul de motor. FanBox-ul este un ventilator care-l raceste.

senzorul SZL imi poti spune unde este situat si daca e dificil de inlocui?

legat de dynamic drive cred ca senzorii de la telescoape au mare parte din vina.. catalityc comvertor este catalizatorul sau sonda lambda?multumesc pt raspunsuri

Link to comment
Share on other sites

SZL este piesa #1 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GL41&mospid=47773&btnr=61_1546&hg=61&fg=35

N-ar trebui sa fie foarte complicat de schimbat, se afla sub volan.

Ia legatura cu userul neo_andersson de aici de pe forum, el se pricepe pe partea de electrica.

 

Catalytic converter este catalizatorul, da. Daca a fost scos cred ca trebuie eliminat si din soft ca sa nu mai dea eroare. Cauta pe forum ca sunt cativa baieti care iti pot face asta.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

SZL este piesa #1 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GL41&mospid=47773&btnr=61_1546&hg=61&fg=35

N-ar trebui sa fie foarte complicat de schimbat, se afla sub volan.

 

Catalytic converter este catalizatorul, da. Daca a fost scos cred ca trebuie eliminat si din soft ca sa nu mai dea eroare. Cauta pe forum ca sunt cativa baieti care iti pot face asta.

nu stii cumva denumirea SZL?? dupa prescurtare nu il gasesc nicaieri. ms

Link to comment
Share on other sites

SZL este piesa #1 de aici: http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=GL41&mospid=47773&btnr=61_1546&hg=61&fg=35

N-ar trebui sa fie foarte complicat de schimbat, se afla sub volan.

Ia legatura cu userul neo_andersson de aici de pe forum, el se pricepe pe partea de electrica.

 

Catalytic converter este catalizatorul, da. Daca a fost scos cred ca trebuie eliminat si din soft ca sa nu mai dea eroare. Cauta pe forum ca sunt cativa baieti care iti pot face asta.

 

Sau se monteaza un simulator de catalizator.

Link to comment
Share on other sites

Sau se monteaza un simulator de catalizator.

Aha sincer nu cred ca o sa reusesc aici in zona....vad ca esti service nu ai putea sa imi rez tu problema aduc masina la Bucuresti no prb oricum voiam sa schimb garniturile de la baia de ulei si de la qiuloasa din stanga...

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

tinand cont ca nu vrea decat sa o vanda cu ceva bani, o poate pune pe linia de plutire cu niste sh-uri din dezmembrari

Asta era si ideea sa o fac sa poata fi folosita , a nu se intelege ca o vreau noua sau sa inlocuiesc totul pe ea, ca si defecte care vreau sa le remediez ar fi senzorii de la suspensie niste garnituri (baie ulei capac quloasa stg, pe la servo curge) si ceva bucsarai pe la directie,si placutele de frana fata spate, si fluidele din ea ....fiscal este la zi masina, este inscrisa fara taxa (sa judecat) se poate trece oricand la nume. Ma refer in sensul ca nu e fantoma cum sunt 80% din masinile cu motor peste 3000 cmc, puteam sa o dau a 2-a zi la dezmembrari si castigam 1200 EU, nu vreau sa castig mii de pe urma unei masini pt ca nu traiesc din asa ceva dar facand o socoteala cam cat e taxa sa inscriii una, ma gandeam sa o aduc la starea in care se afla una identica in DE si sa o si estimez la fel ( nu cred ca oriunde in lume gasesti o masina de 13ani fara defecte)dar sa fie niste defecte minore care sa nu afecteze grav functionarea masinii

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

de curiozitate, cati km are masina? pune niste poze cu ea...sunt sigur ca se poate aduce la linia de plutire fara sa investesti sume uriase, garnituri, placute, senzori au preturi rezonabile, as spune chiar mici tinand cont de pretul de nou al masinii, ar fi frumos sa o poti readuce la viata :) Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

de curiozitate, cati km are masina? pune niste poze cu ea...sunt sigur ca se poate aduce la linia de plutire fara sa investesti sume uriase, garnituri, placute, senzori au preturi rezonabile, as spune chiar mici tinand cont de pretul de nou al masinii, ar fi frumos sa o poti readuce la viata :)

232 000 si are ceva nu ii pot spune carte service niste facturi din ger din 10.2011 unde avea 204 000 si sa inlocuite am impresia grupul si planetarele.

poze as pune doar ca nu reusesc..nici cele cu rezultatul de la tester nu am reusit sa le pun :))))le-am copiat cuv cu cuv

M-am exprimat gresit nu garnitura de quloasa din stg , garnitura de la culbutori din stg curge scz

post-65235-0-05457000-1388911872_thumb.jpg

post-65235-0-29980800-1388911880_thumb.jpg

post-65235-0-13252600-1388911889_thumb.jpg

Edited by tony_bmw
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.