Jump to content

Achizitie 330xd e46


r0n1n

Recommended Posts

poti oricand reveni la softul original. Daca masina merge bine in momentul de fata nu prea cred ca ar fi cauzat stricaciuni, eventual o presiune marita in turbo, adica peste cota normala a unui soft safe, ar fi dus la o uzura prematura a turbinei si a intercooler-ului samd, faci un live scan si vezi la ce presiune lucreaza turbina, dar ar fi cazut pana acum daca era chiar asa prost soft-ul, totusi RBN nu e tuner de colt de strada...intreaba-l pe proprietar de cand are softul ca sa iti faci o idee...

Poti oricand reveni la softul original daca ai de unde sa-l mai faci rost. Eu cand am vrut sa trec la softul original mesterul RBN nu mi l-a mai dat sa il pun inapoi, de fapt s-a pitit si nu a mai fost de gasit. Astfel ca a trebuit sa cumpar calculator de motor nou si sa mi-l rescrie la reprezentanta pt ca masina sa mearga iar ca inainte. Si dupa parerea mea RBN e un tuner de colt de strada atata timp cat mi-a luat banii fara sa imi dea factura, chitanta si garantie, tuningul s-a facut intr-o parcare de bloc si cand am avut probleme nu a mai fost de gasit (4 luni am incercat sa il gasesc deoarece masina nu mai pornea). :thumbsup:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Edi91,Ma refeream la 330cd, dupa cate am inteles este 4x4 pe coupe cu motor de 3000cmc.

 

r0n1n, chiar daca masina e ok tehnic, nu te baga daca nu o inmatriculezi pe numele tau, vei avea probleme mai tarziu.

 

La ce te referi prin "probleme mai tarziu"?

 

cd inseamna coupe diesel, atat, poate fi si 320cd.

Link to comment
Share on other sites

Asa este. Daca nu treci masina pe numele tau in 60 de zile masina ta va avea inmatricularea suspendata. Cel putin asta prevede noul cod rutier care nu se stie cand va fi adoptat dar probabil ca odata si odata tot va intra in vigoare.

 

totusi daca masina se vinde de pe acum nu stiu daca il mai poate afecta o intrare in viitor a codului. dar chiar asa poate se vor uni bazele de date de la impozit cu aia de la politie. masina probabil ca nu e la nimeni la impozit momentan.

sincer masina costa prea mult ca sa faci tiganii d-astea. daca costa 2000eur poate era altceva. sau macar daca era taxa suportabila, te gandeai ca vreodata in ultima instanta ii plateai taxa. dar taxa e vreo 4000-5000 euro (daca este eur3 cum spunea un coleg).

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu masina la MHS, kilometri sunt reali.

Pe tester apare o eroare la un senzor ABS si la senzorul de calibrare al volanului, in rest nici o problema.

Luni imi da fiscalul si facem tranzactia.

 

Mutumesc tuturor celor care au postat pt ajutor, in special @mik15.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pana la urma am renuntat la acel 330xd, mi-am dat seama din datele tehnice ca xdrive ingreuneaza prea mult masina(100kg).

In plus se cam pierde feelingul de bmw tractiune spate cu care sunt obisnuit.

Am fost si am vazut un 330d la Alba Iulia care mi-a intarit aceste convingeri si pe care l-as fi luat daca ar fi aratat ca in poze.

 

Acum am vazut alt 330d in oras dar cu km mai multi, vreo 200k, sa ma astept la km astia sa schimb curand turbina volanta si ceva injectoare?

Proprietarul mi-a zis ca consuma intre 12 si 14% nu e cam mult? Cele care le-am testat aveau pe bord 10%. Oare o data cu kilometri parcursi creste si consumul?

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am renuntat la acel 330xd, mi-am dat seama din datele tehnice ca xdrive ingreuneaza prea mult masina(100kg).

In plus se cam pierde feelingul de bmw tractiune spate cu care sunt obisnuit.

 

 

Ce daca-i mai grea cu 100kg? nu o iei pentru drag banuiesc, si oricum ii faci un remap daca nu are, aia de care ziceai am inteles ca are..

Eu zic sa te mai gandesti, eu as lua x d cu ochii inchisi, asta cu feelingul mi se pare aiurea.. Cu x d nu ai asa mare stres nici iarna nici pe ploaie intr-o curba mai periculoasa.. Alegerea ta, dar eu as lua clar x d ..

Edited by mdln
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Fara indoiala xdrive are avantajele lui, dar eu personal cred ca l-as folosi prea rar.

Iar 100kg chiar nu sunt neglijabile, se simte mult la demaraj, desi nu voi face drag cu ea de ce sa nu beneficiez de performante maxime.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu cred ca merita 330xd acela la pretul respectiv mai ales ca parea a fi intr-o stare buna. Totusi, e cam greu sa gasesti un E46 diesel cu km putini, deci 200k km sunt chiar ok pentru varsta ei si daca a fost intretinuta cum trebuie nu ar trebui sa ai probleme. Daca tot o bagi pe BG, ia una din DE, cu 200k sau peste, cel putin esti aproape sigur ca aia sunt reali, ca deh, nu mai e nici in DE ceea ce era odata. Totusi nu cred ca este o diferenta de 100kg, e parca prea mult...
Link to comment
Share on other sites

M-am uitat pe datele tehnice din manualul masinii si diferenta e de 100kg, iar la 0-100 aproape o secunda.

Deci clar nu vreau xdrive.

As fi vrut sa o vad pe asta http://mercador.ro/oferta/vand-bmw-330-diesel-2004-taxa-achitata-ID1kAfW.html#e3bc97961b, anuntul a fost pus ieri si azi cand am sunat s-o vad deja s-a vandut.

Ceea ce ma face sa cred ca masina chiar era buna si la un pret imbatabil, asta e, ne inarmam cu rabdare si cautam alta.

Link to comment
Share on other sites

Am avut 330d si 330xd (pe E90 si E92 ce-i drept) si parerea mea este ca nu as mai cumpara o masina cu motor mare diesel si tractiune spate din cauza cuplului mare care face dificila si uneori chiar periculoasa (pe astfalt umed) plecarea de pe loc in mod sportiv.

Aceeasi senzatie de siguranta o vei avea si pe viraje.

Diferentele sunt evidente, clar in favoarea 330xd.

As alege totusi varianta fara x-drive la un 325,330 sau 335i.

Edited by cataxxl
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.