Jump to content

help,help,help.......urgent....


Recommended Posts

azi am mers cu ea...m-am dus sa mananc cand am coborat si am dat la cheie.........o ia dar moare...........daca o turez se tureaza(parca se aude un suierat ceva.,cand iau piciorul de pa acceleratie moare............o fi iesit vreun furtun de aer,vreo mufa,etc(deci moare pt ca nu mai tine relantiul)(exact ca la dacie cand se infunda jiglerul de relanti.........au cand iesea sau se rupea furtunul de aer cu duza aceea mica)............o am de 1 luna si nu m-am uitat deloc pe la motor asa ca nu stiu ce ar putea fi...........si maine trebuie sa plec cu ea........

 

 

 

 

apropo adresa mea de messenger este strainul0 (zero, ,nu o de la oaie).......daca poate cineva sa-mi explice......e un furtun banuiesc care ori ii da prea mult aer ori prea putin(cred?)

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa traga aer fals pe undeva, insa este extrem de improbabil ca sa ghiceasca cineva pe nevazute pe unde trage !

Incearca sa asculti si sa vezi de unde provine suieratul. E cel mai simplu.

 

Poate ca e pe la racordul flexibil dinspre filtrul de aer spre galeria de admisie. Daca motorul merge asa rau e vorba probabil de un volum mare de aer fals.

Link to comment
Share on other sites

E posibil sa traga aer fals pe undeva, insa este extrem de improbabil ca sa ghiceasca cineva pe nevazute pe unde trage !

Incearca sa asculti si sa vezi de unde provine suieratul. E cel mai simplu.

 

Poate ca e pe la racordul flexibil dinspre filtrul de aer spre galeria de admisie. Daca motorul merge asa rau e vorba probabil de un volum mare de aer fals.

200708[/snapback]

 

nu pot asculta ......accelerez si cand iau piciorul de pe acceleratie moare imediat............am mai citit pe aici ca le a mai sarit,bubuit burduful de la debitmetru la filtru.........deci asta ar fi unul pe urma ce spui tu......alte furtune care circula aer mai exista??.......sau vreo sonda,mufa ceva electronic care sa fi iesit ,rupt........dar totusi cred ca e mecanic din cauza fasaitului,aerului care se aude(e un aer fals,pe undeva,se aude)(si cand o accelerez parca nu mai are toti caii ei........parca sunt 3/4 din ei........dar bujiile ,bobinele,etc functioneaza bine.............e ceva ,un aer ,ceva care o face sa faca un amestec ciudat si tot odata omoara 1/4 din cai + relantiul......... :blink:

Link to comment
Share on other sites

burduful de la debitmetru la filtru(cred),in partea de filtru se vede (cred ca la imbinarea din burduf si filtru (dar pe dinauntru) ceva ca un silicon rosu.......sa fi fost crapata si sa fi fost carpita cu silicon??dar am inteles ca trebuie sa functioneze si fara debitmetru............???oricum o sa desfac maine toate tulumbele de aer.......dar...ma gandeam ca poate a mai patit cineva asa ceva si ma duceam la fix.........asa o sa trebuiasca sa descopar eu cum sunt prinse ,pe unde se gasesc,burdufurile,furtunele,etc de aer,..............apropo cum are socul masina aceasta???pe ce principiu functioneaza......
Link to comment
Share on other sites

Motorul nu are nici un reglaj . Totul este comandat doar de ECU.

Nu se pot regla chestii de genul debitmetru, avans, amestec aer, turatie relanti. Nimic .

Daca totul este OK nici nu ai nevoie de asemenea reglaje.

Link to comment
Share on other sites

Motorul nu are nici un reglaj . Totul este comandat doar de ECU.

Nu se pot regla chestii de genul debitmetru, avans, amestec aer, turatie relanti. Nimic .

Daca totul este OK nici nu ai nevoie de asemenea reglaje.

200717[/snapback]

si daca ai un consum mare.............din ce poate fi???de exemplu 9-10/100kmpe la 90-110km/h.........oras cam 14-15(cred......nu prea am avut timp......

Link to comment
Share on other sites

si daca ai un consum mare.............din ce poate fi???de exemplu 9-10/100kmpe la 90-110km/h.........oras cam 14-15(cred......nu prea am avut timp......

200719[/snapback]

Consideri ca asta e un consum mare ? :blink:

Pare normal.

Link to comment
Share on other sites

Acel consum e calculat in conditii ideale. In exploatarea curenta ramane doar un vis :blink: . Uzual consumul real este mai ridicat.

Vezi ca este un topic legat de consum unde s-au postat consumuri reale, nu teoretice.

Link to comment
Share on other sites

Acel consum e calculat in conditii ideale. In exploatarea curenta ramane doar un vis  :blink: . Uzual consumul real este mai ridicat.

Vezi ca este un topic legat de consum unde s-au postat consumuri reale, nu teoretice.

200731[/snapback]

nu am zis ca vreau 6,8/100km......la 90la ora........dar nici 10/100km?????????......cand cartea masini iti da 6,8 la 90km /h......atunci ea trebuie sa manance cam cu 1-1,5l in plus..........nu cu 2.5-3l..........ok?........daca nu ma crezi,vi si facem proba la 2-3 masini si ai sa vezi ca fata de cat le da cartea(daca mergi foarte frumos) nu depasesti 1l in plus..............deci la bmw-ul asta daca ii da 6,8l/100km......reglat bine(dar spui ca nu are reglaje) la 90-100km/h ar trebui sa ia pe autostrada soarelui un 7.5-8 max(cu aer pornit)

Link to comment
Share on other sites

nu am zis ca vreau 6,8/100km......la 90la ora........dar nici 10/100km?????????......cand cartea masini iti da 6,8 la 90km /h......atunci ea trebuie sa manance cam cu 1-1,5l in plus..........nu cu 2.5-3l..........ok?........daca nu ma crezi,vi si facem proba la 2-3 masini si ai sa vezi ca fata de cat le da cartea(daca mergi foarte frumos) nu depasesti 1l in plus..............deci la bmw-ul asta daca ii da 6,8l/100km......reglat bine(dar spui ca nu are reglaje) la 90-100km/h ar trebui sa ia  pe autostrada soarelui un 7.5-8 max(cu aer pornit)

200734[/snapback]

avand in vedera ca motoru are si un numar de km :blink: :) mie imi ia 11.8 in oras ( asa imi zice obc-ul ) iar daca e sa ma dau la ea 16 :)

Link to comment
Share on other sites

10 afara si 11,8 in oras....... :) ...nu pot sa te cred......diferenta trebuie sa fie mai mare de 2,5-4l.........poate nu stii sa faci consumul........ :blink:

200855[/snapback]

pana si aia in cartea tehnica ii da 6,8 cu 12,1(sunt 5l diferenta)............sau poate tu ai alt bmw (modificat) (eu zic sa-i sunam pe aia de la bmw si sa le spunem ca nu au calculat bine si nu stiu ce masini construiesc):)

Link to comment
Share on other sites

pana si aia in cartea tehnica ii da 6,8 cu 12,1(sunt 5l diferenta)............sau poate tu ai alt bmw (modificat) (eu zic sa-i sunam pe aia de la bmw si sa le spunem ca nu au calculat bine si nu stiu ce masini construiesc):blink:

200856[/snapback]

incearca sa verifici regulatorul ala de relanti se afla sub capacul de plastic care acopera rampa de injectoare in partea dinspre habitaclu ..e ceva cilindric in care intre un furtun subtire..da-l jos si curata-l cu decarbosol..bafta

Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici regulatorul ala de relanti se afla sub capacul de plastic care acopera rampa de injectoare in partea dinspre habitaclu ..e ceva cilindric in care intre un furtun subtire..da-l jos si curata-l cu decarbosol..bafta

200861[/snapback]

 

O SA COBOR ACUM SI.........MA APUC DE EA........ok sa zicem ca aveai consum de 12.......dar afara la mers linistit(90-100) trebuiea sa-ti consume 7-8(nu 10/100km) :blink:

Link to comment
Share on other sites

10 afara si 11,8 in oras....... :) ...nu pot sa te cred......diferenta trebuie sa fie mai mare de 2,5-4l.........poate nu stii sa faci consumul........ :blink:

200855[/snapback]

daca eu nu stiu , computerul de bord stie , el il face pt mine :)

Link to comment
Share on other sites

incearca sa verifici regulatorul ala de relanti se afla sub capacul de plastic care acopera rampa de injectoare in partea dinspre habitaclu ..e ceva cilindric in care intre un furtun subtire..da-l jos si curata-l cu decarbosol..bafta

200861[/snapback]

am gasit ce are.........in spatele rampei de admisie(de la motorasul de relanti,cred,pe unde e clapeta de acceleratie,dar in spate,e foarte greu de umblat acolo)exista o chestie de plastic in care intra 2 furtune ..unul gros si unul subtire.....chestia aceea de plastic are un oring de cauciuc, si o prindere de plastic care fiind rupta,fostul proprietar a pus silicon,sa o sustina.......in timp a cedat si a iesit tubul acela de plastic afara 2 mm(se auzea de cand am luat-o la turatii marii un suierat de aer) deci cand mergi si ia aer fals putin(iti consuma mult)(de aceea cred ca mi-a consumat mult)......iar cand tubul de plastic iese 1/2(deci aer fals mult...porneste si se opreste(cum am patit eu)..............acum ..am mai vb si am fost pe la multe dezmembrari si multi nu-l au si cine il are il are rupt........nu vreau sa-l leg iar cu silicon,sarma ,etc........unde il pot gasi......?????nou sau second dar repede.........atentie tubul acesta de plastic cu oringul pe el il au doar m50 cu 24valve....deci motorul de 2000 si 2500(24v)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.