Jump to content

vreau sa-mi schimb evacuarea 524td


Recommended Posts

Am toba finala gaurita si mancata de rugina la imbinarii si mai peste tot :blink:

m-am gandit ca daca tot o schimb, sa inlocuiesc toata evacuarea care pleaca dupa toba mijlocie.

Astept sfaturi la fel de bune ca si pentru celelalte subiecte la care am cerut parerea voastra :) .

Subliniez ca doresc o evacuare compatibila cu motorul diesel, din inox ar fi perfecta cu tot cu imbinarii si cu prinderii.(preturi si variante)

Ca de fiecare data rog doar sfaturi de la cei care au asa ceva :) sau cunosc fenomenul :) .

Am atasat si poza, ma intereseaza toata piesa nr 2

Edited by cristianiorga22
Link to comment
Share on other sites

Am toba finala gaurita si mancata de rugina la imbinarii si mai peste tot :blink:

m-am gandit ca daca tot o schimb, sa inlocuiesc toata evacuarea care pleaca dupa toba mijlocie.

Astept sfaturi la fel de bune ca si pentru celelalte subiecte la care am cerut parerea voastra :) .

Subliniez ca doresc o evacuare compatibila cu motorul diesel, din inox ar fi perfecta cu tot cu imbinarii si cu prinderii.(preturi si variante)

Ca de fiecare data rog doar sfaturi de la cei care au asa ceva :) sau cunosc fenomenul :)  .

Am atasat si poza, ma intereseaza toata piesa nr 2

200750[/snapback]

Mai bine iti pui evacuare originala :)

Link to comment
Share on other sites

pai toba finala va fii una "tunata" si o sa se auida ca naiba  :blink:

200848[/snapback]

 

 

Este impresia ta ca se aude ca naiba, dar fiecare dupa cum ii place!

 

Eu personal, am schimbat asa zisul esapament final al masinii, cu unul de inox, marca Borla. Pe evacuare se aude un sunet grav, placut, nu de toba sparta.

Ideea ca fiind intrarea in finala cu o singura teava, a tb. o mica modificare si anume am unit cele doua tevi care veneau din toba de mijloc si le-am imbinat la intrarea in finala. La diesel parca e o singura teava ceea ce usureaza munca. :)

Link to comment
Share on other sites

Am toba finala gaurita si mancata de rugina la imbinarii si mai peste tot :blink:

m-am gandit ca daca tot o schimb, sa inlocuiesc toata evacuarea care pleaca dupa toba mijlocie.

Astept sfaturi la fel de bune ca si pentru celelalte subiecte la care am cerut parerea voastra :) .

Subliniez ca doresc o evacuare compatibila cu motorul diesel, din inox ar fi perfecta cu tot cu imbinarii si cu prinderii.(preturi si variante)

Ca de fiecare data rog doar sfaturi de la cei care au asa ceva :) sau cunosc fenomenul :)  .

Am atasat si poza, ma intereseaza toata piesa nr 2

200750[/snapback]

nu te gandi ca o sa sune ca un benzinar

va suna totusi frumushel, placut

inoxul are viata mai lunga

evacuarea va arata beton

deci baga inox

Link to comment
Share on other sites

Man cu un traseu de inox (viata lunga) shi o terminatie (toba intraga nu doar bucata de la exterior) zic eu k o a se auda destul de bine, inoxul ii va da un sunet placut, chiar se merita decat sa ii pun p cel original kre este shi mai scump shi..... mai putin reistent, dak nu ma insel in materie de finala iti pot recomanda baietzii de acolo ceva bun, dar sunetul se va auzi adevarat bine abea dupa c se incalzeste finala, atunci are sunetul placut rau, cand e rece se aude binisor. Iti spun din ce am auzit shi vazut cat am lucrat la tuning. Acum ramane la aprecierea ta. Ai mai multe optiuni in materie de finala : Borla, Remus, Super Sprint etc Uite un link sa iti faci o idee de esapamente http://www.4tuning.ro/links/esapamente.asp
Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am mai spus, ideea mea este foarte clara si anume eu doresc o evacuare din inox.

astept de la voi sfaturi in continuare si daca se poate recomandari si anume firme specializate sau chiar si persoane care imi pot face evacuarea din inox.

PS: pentru cei ce recomanda site-ul 4tuning.ro parerea mea :blink: .....acest site este varza :) :) .

Link to comment
Share on other sites

Man eu am dat referinta la acel site pt k acolo sant o gramada de firme care produc esapamente, iar fiecare firma are un catalog cu modele pt fiecare masina, preturi shi cam in ce constau produsele sau chiturile lor, u o poti lua in nume de rau, ramane la aprecierea ta. Mai poti de search p google shi vezi cine shi ce poate oferi dupa care mergi la firmele respective, sau mai ashtepti pana la "zilele tuningului in Romania" organizat de 4tuning shi vezi acolo live c poate un esapament, in caz k nu ai prieteni cu masini vcata de cat orientative

 

Nu sant fan 4tuning dar nici nu am d c sa ii critic

Link to comment
Share on other sites

Dupa cum am mai spus, ideea mea este foarte clara si anume eu doresc o evacuare din inox.

astept de la voi sfaturi in continuare si daca se poate recomandari si anume firme specializate sau chiar si persoane care imi pot face evacuarea din inox.

PS: pentru cei ce recomanda site-ul 4tuning.ro parerea mea :blink:  .....acest site este varza :)  :) .

201818[/snapback]

 

O finala Borla, e doar 460ron si e de inox. Mai sunt si variante mai ieftine, dar personal nu am incredere.

Link to comment
Share on other sites

eu doresc sa gasesc o firma sau un service care sa-mi poata face toata evacuarea de la toba mijlocie ....sa fie din inox, adica piesa nr 2 din desen

pana la urma daca nu gasesc asa ceva o sa-mi cumpar doar toba si restul las asa cum este :blink: :),

Chiar nu exista firme specializate ptr asa ceva??? :) :)

Link to comment
Share on other sites

dupa ce am sunat si am vorbit la majoritatea fimelor care le-am gasit in legatura cu acest subiect si anume sa imi schimb evacuarea, am ajuns la o concluzie....dureroasa :)

In Romania asa zisele firme de tuning sunt inca la inceput si unicul scop al acestor firme este de a te stoarce de banii, sunt constient ca tuningul insemna banii dar justificatii fratilor nu furati asa cu nesimtire.

Aceasta este parerea mea, doar parerea mea. :blink:

PS: mai avem mult pana ...departe. Un priten bun care lucreaza in Ungaria mi-a spus ca daca ajung in Budapesta exista vreo 20 ateliere care in 3 ore imi schimba evacuarea cum vreau eu din ce material vreau eu si costa vreo 200 euro evacuarea din inox cu finala Magnaflow sau Borla.

Asta este in Romania tuning insemna doar firme de intermediari care iau un produs din afara si mai pun si ei un adaos "mic"..sa mananca si ei ceva. :)

Link to comment
Share on other sites

Man nu chiar asha, nu este asha scump cum crezi u p aici, dak te duci cu masina acolo shi vede c marca shi c model, automat k iti recomanda ceva calitativ shi automat mai scumput pt k este BMW, nu e Dacie sa mearga orice, am un vecin care cu 250 lei a cumparat o super tobaaaa, cand e rece nu face cine shtie c, dar cand se incalzeste face superrrr frumos shi e montata p un Golan de 1,6. Il intreb maine p seara de unde a cumparat-o shi cat a fost montatul, mentionez k are schimbata doar finala. La o expozitie acum 2 ani dak nu ma insel, am intrebat cat este o evacuare intreaga pt urs cu motor de 2000cc, rapunsul a fost peste asteptari, toata evacuarea d la _chiulasa_ cu finala (tot traseul) undeva p la 11 milioane, era Borla din inox, acum c sa zic. Depinde fff mult de firme care ofera asha ceva
Link to comment
Share on other sites

deci eu am spus clar sa mi se ofere o varianta oricare :blink: , dar peste tot iti ofera doar finala sau un kit "universal"de evacuare cum mi-a spus o firma, si atunci nu te gandesti la profesionalismul lor???????? :) , iar 11 milioane toata evacuarea este ok, eu vreau doar toba finala si teava pana in toba de mijloc, dar cu tot cu prinderi si alte alea :)
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
deci eu am spus clar sa mi se ofere o varianta oricare :blink: , dar peste tot iti ofera doar finala sau un kit "universal"de evacuare cum mi-a spus o firma, si atunci nu te gandesti la profesionalismul lor???????? :) , iar 11 milioane toata evacuarea este ok, eu vreau doar toba finala si teava pana in toba de mijloc, dar cu tot cu prinderi si alte alea :)

205319[/snapback]

 

iti recomand sa schimbi tot traseul. eu am pus inox de la galeria de evacuare pana in spate iar intermediara este super sprint si finala borla. Nu te gandi ca iti va da nush cati CP in plus ca e vrajeala. E doar mai durabila si se aude interesant.

 

Poate ajuta cu ceva in sensul ca sa evacueze mai rapid gazele arse (tobele fiin free flow ) dar asta nu cred ca iti da putere mai mare...

 

costul a fost in jur de 17 mil ROL la C&C inclusiv montajul. Foarte comod deoarece a venit un angajat, a luat masina si a adus-o inapoi.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.