Jump to content

Automobile retro


Romulus

Recommended Posts

Autoturismele a caror productie a incetat de peste 30 de ani se pot importa si inmatricula ca o masina second cu euro 3 veche de 5 ani (adica aceleasi taxe, accize si formalitati). Deoarece la RAR si vama pot aprea discutii (aceasta reglementare este prea putin cunoscuta) este bine sa luati in prealabil o recomandare de la Retromobil Club. Teoretic este deci f.f. simplu si cica ar fi importat mai multi oameni deja masini pe baza acestei reglementari.
Link to comment
Share on other sites

Autoturismele a caror productie a incetat de peste 30 de ani se pot importa si inmatricula ca o masina second cu euro 3 veche de 5 ani (adica aceleasi taxe, accize si formalitati). Deoarece la RAR si vama pot aprea discutii (aceasta reglementare este prea putin cunoscuta) este bine sa luati in prealabil o recomandare de la Retromobil Club. Teoretic este deci f.f. simplu si cica ar fi importat mai multi oameni deja masini pe baza acestei reglementari.

878[/snapback]

 

Multumesc Stoewer. Am si scris un email la Retromobil Club sa intreb care este procedura. I-am rugat sa ne adauge si pe noi la pagina de link-uri, asta daca o vor face...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Nu ne-ai mai spus nimic. Ai primit raspuns de la Retromobil?

 

Sper sa nu fi fost acelasi blabla pe care l-am primit si eu la vremea mea. Pe lista de link-uri vad ca nu ne-au bagat (inca).

2442[/snapback]

 

Ok , mai dureaza un pic pt ca webmasterul nostru e in concediu .....

 

Inainte, a spus ceva despre copyright la pozele din galeria de modele... Avea dreptate, dar nu era treaba lui, pentru ca nu stia de unde obtin pozele si ce agreement am eu. Oricum am pus copyrightul in place, ca sa fim acoperiti si in cele mai exigente cazuri.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Da, dar ramane o gaura care trebuie chituita sau sudata si pe urma vopsita. O sa se observe.

 

Un BMW 2002 in stare foarte buna (starea 2), original si kilometri putini nu trebuie sa aiba un pret mai mare de ca. 5500 EUR. Este interesant de aflat daca se poate importa sau nu un BMW 2002 din 1970. Modelul s-a fabricat pana in 1975, dar a suferit un facelift puternic in 1973. Taxele vamale nu sunt prea ridicate. O sa le calculez si revin.

Edited by Stoewer
Link to comment
Share on other sites

Pentru un BMW 2002 s-ar plati la vama ca. 1600 EUR (9% accize, 19% TVA plus 0,5 % comision vamal). Drumul pana in Germania si inapoi ca. 500 EUR inclusiv toate formalitatile de export.

 

Deci un BMW 2002 ar ajunge la ca. 5500 + 500 + 1600 = 7600 EUR

 

Alternativa unei masini noi? Da, ati ghicit, Loganul. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.