Jump to content

Pornirea la diesel


Cioli

Recommended Posts

ma roade o kestie , la majoritatea masinilor se lasa contactul pornit pana sa stinge becul care indica bujiile ... la bmw ( e39 e46 si magandesc ca si restu ) nu au bec de buji deci nu cred ca este necesar sa pui contactu inainte de a pornii motorul , becurile care se sting daca il lasi aprins ( contactu ) sunt cele de centura , airbag , check oil si mai cateva dar nici unul pt. bujii , mai trebuie tinut contactu' oare ?

ma refer la diesel in special , de la o vreme am vazut si pe benzina masini care au asa ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai dieselu merge cu bujii incandescente.Pui contactu si il tii pana cand se stinge becu,ca sa aiba timp bujia sa se incalzeasca.Nu stiu cum e la BMW-urile noi,dar daca se merge pe acelasi principiu,ar trebui asteptat un pic.La E34 524TD parca avea bec,nu sunt foarte sigur dar asa tin minte,ca era ceva bec maroniu ca o bujie in bord.
Link to comment
Share on other sites

Pai nu la alea 4 sau cate secunde sunt, se referea?

20951[/snapback]

 

In 4 secunde atinge 850C.Ideea este ca se incalzesc foarte repede.Nu trebuie sa astepti 4 secunde.Daca este foarte frig ,oricum va apare pe bord mesajul cu bujiile.

 

In principiu la modelele diesel noi ,"dai la cheie" ca la cele pe benzina.Modelele noi au presiuni de injectie aprox 1500 bari :blink:

Link to comment
Share on other sites

dar in special la e39 520 d an 2000 ???  :blink:

20953[/snapback]

Pai cred ca ai M47 cu pompa VP44.Nu cred ca ai injectoare electrice(nu stiu exact).Oricum ar trebui sa ai bujii din ultima generatie.Daca ai bordul cu 2 butoane iti apare scris daca este cazul sa tii mai mult la bujii.Daca nu, cred ca este un bec.Nu sunt mare fan diesel :)

 

Dar in cartea masinii ce scrie? :)

Link to comment
Share on other sites

astea noi pornesc din compresie.e ca si cum la un diesel vechi porneai la cald.

la 525TDS din 98 este un mesaj.dupa acest model,indiferent ca trei sau cinci nu mai au avertizor.

Link to comment
Share on other sites

offtopic : GTR ai un private mesaje aniuei , de la mine

deci mie nu mi s-e aprinde becul DDE , o sa ma uit si in carte , cateodata dimineata mai scrie pe bord : vorgluhen dar nu mai mult de 1-2 secunde si dispare , diferenta nu am vazut sa fie daca las sau nu contactul :blink:

bavaria : da cre'ca ca m47 , defapt sigur :)

Link to comment
Share on other sites

Pai din cate tin minte, ziceai ca ai bord hi. Si cum zicea Bavaria, in cazul asta nu mai ai bec ci mesaj.

21013[/snapback]

 

 

Ba da !Se aprinde becul dar este cel pentru avarie(un fel de check engine light).

Pentru bujii scrie pe bord.De fapt a si spus ca ii scrie...ceva :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu am masina din 2001 si la inceput nu lasam deloc cheia pe contact sa se stinga becurile si intotdeauna a pornit,dar in diminetile reci este obligatoriu sa tii cheia pe contact pana se stinge avertizarea "pre-heating"(preincalzirea)si apoi sa pornesti motorul,asa scrie in cartea tehnica.Ulterior insa m-am obisnuit sa pornesc motorul dupa ce se sting toate becurile,se pare ca e recomandabil sa procedam asa.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.